Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Dokkumer op september 07, 2015, 20:27:22
Wie houdt de stoelpoten vast? Ik pak vast de kettingzaag!

Bijna iedereen roept hier wat anders.
1. Het Henk effect is uitgewerkt
2. Kwaliteitstekort
3. Pech door vele blessures en het late vertrek van Reijnen
4. Doe maar wat beleid van vd Vegt

Wie oh wie heeft de waarheid in huis?

Oneens met 4..
Eens met 1, 2, 3..

dizzhead

Punt 3. Rest is in December vergeten. Paniekzaaierij. We hebben uit meer punten dan thuis gehaald, wie had dat verwacht  :zweep

Baresi

Nu zit alles ff tegen en straks zitten we weer in een flow.Rustig blijven jongens komt allemaal goed :scc

HilversumOnTour

5. Loodzwaar programma en niet ingespeeld team.

HET KOMT ALLEMAAL WEL WEER GOED!  :0=

Pielkebuus

Natuurlijk komt het wel weer goed!
FORZA SCC!!

JurjenS7

Wat ik wel jammer vindt, is dat vroeger Cambuur altijd vooral zeer fysieke spelers haalde die echt tot het uiterste wilden gaan voor hun clubje. Dat mis ik op het moment een beetje.

Vlampiep

We hewwe een gewoane trainer die met beide poaten op de grond staat.
De speulers daar tegen vekere wel us wat te vaak in de hogere sferen.
Oans Henk mut na de competisie start geliek weer beginne met un nieuwe achterhoede.
Daarbij binne oans spitsen en butenspeulers wat ut vorm.
Komt wel goead mar Henk mut even wat tiet krije en jammer dat we geliek tegen een paar sterke tegenstanders mutte.
Geen paniek ut komt echt goead.

papier

Citaat van: Dokkumer op september 07, 2015, 20:27:22
Wie houdt de stoelpoten vast? Ik pak vast de kettingzaag!

Bijna iedereen roept hier wat anders.
1. Het Henk effect is uitgewerkt
2. Kwaliteitstekort
3. Pech door vele blessures en het late vertrek van Reijnen
4. Doe maar wat beleid van vd Vegt

Wie oh wie heeft de waarheid in huis?

Gewoon lekker 3 joh, niets aan het handje.

Sakas

12:38 – Naar verluidt is Henk de Jong in beeld om de nieuwe oefenmeester te worden van FC Twente, dat na het ontslag van Alfred Schreuder op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer. De coach van SC Cambuur is, voorlopig, echter niet geïnteresseerd in een overstap naar de Tukkers.

De Jong beleefde vorig seizoen een geweldig jaar met Cambuur, maar dit seizoen gaat het nog moeizaam in Leeuwarden. De ploeg staat na vier duels op één punt en kent dus een belabberde start. Een vertrek van De Jong naar Twente op dit moment zou niet chique zijn, vindt de coach. "Ik wil mij volledig op Cambuur concentreren, dat is al een hele tour", zegt hij tegen Omroep Friesland. "Ik ben dus niet met een andere club bezig. We moeten het eerst hier op de rit krijgen en daarna kijken we wel weer. Het is dus ook geen mooi moment om weg te gaan bij Cambuur."

Vanavond (zaterdag) hoopt Cambuur de eerste zege van het seizoen te behalen. Gemakkelijk zal dat niet worden, want regerend kampioen PSV is de tegenstander in Leeuwarden.

Bron fcupdate
Laat sien ast foor Cambuur bist!

moodygrunn

Citaat van: Sakas op september 12, 2015, 13:05:44
12:38 – Naar verluidt is Henk de Jong in beeld om de nieuwe oefenmeester te worden van FC Twente, dat na het ontslag van Alfred Schreuder op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer. De coach van SC Cambuur is, voorlopig, echter niet geïnteresseerd in een overstap naar de Tukkers.

De Jong beleefde vorig seizoen een geweldig jaar met Cambuur, maar dit seizoen gaat het nog moeizaam in Leeuwarden. De ploeg staat na vier duels op één punt en kent dus een belabberde start. Een vertrek van De Jong naar Twente op dit moment zou niet chique zijn, vindt de coach. "Ik wil mij volledig op Cambuur concentreren, dat is al een hele tour", zegt hij tegen Omroep Friesland. "Ik ben dus niet met een andere club bezig. We moeten het eerst hier op de rit krijgen en daarna kijken we wel weer. Het is dus ook geen mooi moment om weg te gaan bij Cambuur."

Vanavond (zaterdag) hoopt Cambuur de eerste zege van het seizoen te behalen. Gemakkelijk zal dat niet worden, want regerend kampioen PSV is de tegenstander in Leeuwarden.

Bron fcupdate

Als je de reden van de quote wilt weten moet je even 'omrop bynt' van vrijdag terugkijken. Vraag kwam van Arjen de Boer naar aanleiding van opmerkingen van Co Adriaanse in Studio Voetbal. Voor dat fragment kijken vanaf 14:18

https://youtu.be/wlkx6CaK8mg?t=14m18s
In Henk en Sandor we trust

okkele

als ik mn maaginhoud kwijt wil dan kijk ik naar aerjen de boer,anders mijd ik hem als de lc.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op september 12, 2015, 13:41:41
als ik mn maaginhoud kwijt wil dan kijk ik naar aerjen de boer,anders mijd ik hem als de lc.
Same here, dus is er een vrijwilliger met een sterke maag die de juiste context (in tekstvorm dus) kan plaatsen?

Dokkumer

Tering Henk wat ben je een watje. Die blinde hondendrol van Blom het voordeel van de twijfel geven bij die penalty die je "kan geven". Wees op zo'n moment niet de liefste trainer van Nederland, maar zeg gewoon waar het op staat!

Destroyer

Noord bleef zingen voor de TS maar ik begin steeds meer te twijfelen aan de kwaliteit. Denk dat ze een maatje te licht zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Wissels waren weer niet best.