Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 19:27:17
Moet ik er echt speciaal voor jou bijzetten dat het sarcastisch bedoelt is?

Doe maar wel. Sarcasme is niet bepaald geliefd hier..

De Gast

#2161
Henk was de juiste man op de juiste plaats een dikke twee jaar geleden maar zou ons nu wel weer eens de Jupiler League in kunnen sturen met dit voetbal. Kan geen consessies doen aan speelwijze en maakt ook geen spelers beter. Houtkoop Narsingh Rosheuvel, leuke buitenspelers maar functioneren voor geen meter. Ogbeche die met zn ziel onder zn arm voorin loopt. Het wordt er allemaal niet beter op en heb mn twijfels of dat nog wel gaat gebeuren. Alle hoop is op Byrne gericht. En misschien wordt het ontslag van Schreuder wel onze redding.

DK

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 20:24:31
Henk was de juiste man op de juiste plaats een dikke twee jaar geleden maar zou ons nu wel weer eens de Jupiler League in kunnen sturen met dit voetbal. Kan geen consessies doen aan speelwijze en maakt ook geen spelers beter. Houtkoop Narsingh Rosheuvel, leuke buitenspelers maar functioneren voor geen meter. Ogbeche die met zn ziel onder zn arm voorin loopt. Het wordt er allemaal niet beter op en heb mn twijfels of dat nog wel gaat gebeuren. Alle hoop is op Byrne gericht. En misschien wordt het ontslag van Schreuder wel onze redding.

Ja joepie, dan kunnen we een trainer halen die ons het angsthazen- en afbraakvoetbal biedt! Dat wordt genieten op de tribune!

sunderland

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:30:36
Nogmaals, Dwight was de tacticus!
ja verl seiz belde henk altijd met dwight voor de opstelling en speelwijze .

Len Cantello

Wat een gejank hier. Heb nog steeds het volste vertrouwen in de TS. Nu het minder gaat moet je juist aan je filosofie vast houden. Paniek is een slechte raadgever. Vorig seizoen de koning en nu er niks meer van kunnen? Gaat er bij mij iig niet in.

|:) IN VOOR EN TEGENSPOED |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Gast

Citaat van: DK op augustus 30, 2015, 20:28:54
Ja joepie, dan kunnen we een trainer halen die ons het angsthazen- en afbraakvoetbal biedt! Dat wordt genieten op de tribune!

Stel je aan!

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 20:40:57
Wat een gejank hier. Heb nog steeds het volste vertrouwen in de TS. Nu het minder gaat moet je juist aan je filosofie vast houden. Paniek is een slechte raadgever. Vorig seizoen de koning en nu er niks meer van kunnen? Gaat er bij mij iig niet in.

|:) IN VOOR EN TEGENSPOED |:)
Tweede seizoenshelft was vorig seizoen inderdaad ook enorm goed..

Len Cantello

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 20:45:34
Stel je aan!
Je aan stellen is iemand respectloos afbranden die je kampioen heeft gemaakt.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 20:45:34
Stel je aan!

Ontslag van Schreuder onze redding, zodat wij van Henk verlost zijn? 
Gewoon lachwekkend wat jij eruit kraamt.

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 20:50:49
Je aan stellen is iemand respectloos afbranden die je kampioen heeft gemaakt.

Volgens mij wordt Henk niet respectloos afgebrand..

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 20:50:31
Tweede seizoenshelft was vorig seizoen inderdaad ook enorm goed..
Flikker jij ff op naar Groningen? Dank je wel.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 20:51:43
Volgens mij wordt Henk niet respectloos afgebrand..

Jij ook nog even? Jij loopt voorop.

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 20:51:43
Volgens mij wordt Henk niet respectloos afgebrand..
Bemoei je er niet mee.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 20:51:43
Volgens mij wordt Henk niet respectloos afgebrand..

Dat komt omdat jij Henk ook zat bent zoals uit de meeste van je postings wel blijkt. Ben benieuwd wat de Gast en jij hier posten wanneer het straks weer beter gaat. De TS moet roeien met de riemen die ze hebben en daar moeten we maar aan wennen. Wel slecht van Henk dat hij akkoord is gegaan met een clausule van Reijnen vorig jaar.

scclwd

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 20:55:51
Dat komt omdat jij Henk ook zat bent zoals uit de meeste van je postings wel blijkt. Ben benieuwd wat de Gast en jij hier posten wanneer het straks weer beter gaat. De TS moet roeien met de riemen die ze hebben en daar moeten we maar aan wennen. Wel slecht van Henk dat hij akkoord is gegaan met een clausule van Reijnen vorig jaar.
[/b]

Anders was ie niet gekomen.