Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

wat ik schreef heeft dat met henk te maken of is henk nu schuldig dat overgoor in jou ogen niet goed heeft gespeeld?

Shar


Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:08:20
Heb jij mijn reacties hier gezien joh?!
Alles wat jij zegt zeg ik ook..

Maak je borst maar nat, er komt heel wat kritiek op jou nu..
Dacht al wat je de laatste weken geroepen hebt dat kan je nooit zelf bedacht hebben,je hebt alles dus van Bas... Nu aap uit de mouw :_schater

Bas ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren met Timmie, maar je hebt een fan...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:34:53
Kritiek prima.. maar als jij denkt dat als je bijna je hele verdediging mist dat geen invloed heeft ben je wat mij betreft niet wijs..
En waarom het de 2e helft van vorig seizoen minder was lag vooral aan het vertrek van Rusnak en zijn vervanger viel ook nog geblesseerd weg..
En dat gejank om een andere keeper en het aantrekken van een andere keeper, noem eens een haalbare keeper die beter is  dan Nienhuis en Zeinstra..en vergeet niet dat we 2 keepers onder contract hebben en dus geld kosten.. en aangezien jij nogal van de cijfertjes bent had je dat ook zelf wel kunnen bedenken.

Maar dat wij twee zulke  keepers onder contract hebben is toch ook niet sterk van Cambuur? Toen waren er ook twijfels over Nienhuis

Bascambuur

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:08:20
Heb jij mijn reacties hier gezien joh?!
Alles wat jij zegt zeg ik ook..

Maak je borst maar nat, er komt heel wat kritiek op jou nu..
Waait wel over denk ik. Van mij hoeft Henk ook helemaal niet weg. Ik hoop alleen dat hij zijn tactiek aanpast. Onze vleugelspelers hebben 0,0 rendement. Voorzetten komen bijna nooit aan en als ze aankomen moet Ogbeche ze er in koppen, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren. Waar ik mij ook erger is het feit dat bij corners alles en iedereen op eigen helft terugkomt, zelfs bij een 4-0 achterstand tegen Heracles vorige week. Waarom spelen we niet meer op de counter? PEC haalt er hele goede resultaten mee.

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 18:10:03
wat ik schreef heeft dat met henk te maken of is henk nu schuldig dat overgoor in jou ogen niet goed heeft gespeeld?
Heeft Overgoor wel goed gespeeld dan? Ik ben trouwens niet begonnen over Overgoor, dat was Grijskijkert.

Timmie

#2135
Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 18:13:48
Dacht al wat je de laatste weken geroepen hebt dat kan je nooit zelf bedacht hebben,je hebt alles dus van Bas... Nu aap uit de mouw :_schater

Bas ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren met Timmie, maar je hebt een fan...

Heb nog een account..;)

Maar serieus; het is toch helemaal niks?! Niemand speet met passie, beleving, bravoure!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 18:16:00
Maar dat wij twee zulke  keepers onder contract hebben is toch ook niet sterk van Cambuur? Toen waren er ook twijfels over Nienhuis
Maar het gaat er niet om dat het sterk is of niet, we moeten er mee dealen..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

ik ben het ook met bascambuur eens.

Henk heeft geen wisselgeld. Henk laat zien tactisch niks in huis te hebben. Elke uitwedstrijd is het hetzelfde liedje. Na het verlies van Rusnak hadden we al wat anders moeten gaan spelen. Bijna 9 maanden later spelen we nog net zo en het levert het al evenlang niks op.

Timmie

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 18:22:41
ik ben het ook met bascambuur eens.

Henk heeft geen wisselgeld. Henk laat zien tactisch niks in huis te hebben. Elke uitwedstrijd is het hetzelfde liedje. Na het verlies van Rusnak hadden we al wat anders moeten gaan spelen. Bijna 9 maanden later spelen we nog net zo en het levert het al evenlang niks op.

Nogmaals, Dwight was de tacticus!

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:30:36
Nogmaals, Dwight was de tacticus!
Die kon voort borduren op het werk van Henk,hij melde regelmatig dat hij bij Cambuur in een opgemaakt bed kwam..en er is weinig van tactisch vernuft te merken bij dkv..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 18:39:51
Die kon voort borduren op het werk van Henk,hij melde regelmatig dat hij bij Cambuur in een opgemaakt bed kwam..en er is weinig van tactisch vernuft te merken bij dkv..

:_schater :_schater dat gevoel zal de eventuele opvolger van Henk nu niet echt hebben

Grijskijkert

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 18:43:32
:_schater :_schater dat gevoel zal de eventuele opvolger van Henk nu niet echt hebben
Gaat Henk weg dan?
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Er was op zich niets mis met de speelwijze van Henk. Altijd en overal op balbezit spelen als  "underdog", daarmee krijg het thuispubliek op de banken en begint het uitpubliek onrustig te worden.  Er werd daardoor met veel zelfvertrouwen gespeeld. Ook tegen de grote ploegen niet op de counter maar het systeem onder weerstand perfectioneren. Niet alles omgooien na een slechte wedstrijd ... allemaal prima.

Alleen vallen nu door omstandigheden de ene na de andere verdediger weg en dan snap ik niet dat je dan nog steeds niet iets meer zekerheid inbouwt. De verdediging moet vertrouwen krijgen, dat is de basis van alles. Zeker als je snelheid voorin hebt om snel om te schakelen. En ik snap ook niet dat je de poort 2e helft dan helemaal opengooit waardoor de verdediging helemaal overlopen word en letterlijk in de kramp schiet. Heerlijk positieve trainer, maar vorige week en deze week had het wel iets reeƫler gemogen. Team en publiek hadden echt wel begrepen als er 's een keer van de "visie" was afgeweken.

JurjenS7

Bestaat er nog een weg tussen positiviteit en negativiteit?  Gewoon accepteren dat cambuur degradatie kandidaat is en 3 wedstrijden van grotere clubs heeft verloren. En daarbij ook nog eens pech heeft gehad met blessures/een late transfer/ongelukkige individuele fouten. Ik leef uit naar Twente thuis en naar Roda uit. Pak je bij beide 3 punten doe je het gewoon goed. Sprokkel je in utrecht nog een punt, doe je het fantastisch. Ik sta volgende week niet tussen degenen die het team uitfluiten na weer een nederlaag tegen een club met een 9x hogere begroting. Afgelopen twee seizoenen hebben we ver boven ons kunnen gepresteerd, beetje triest dat je bij een lastige competitiestart iedereen de laan uit wilt sturen