Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:40:58
Dat heeft invloed, maar als je dan zo'n naïeve speelstijl hanteert en daarbij ook nog met die wisselende verdediging steeds wil vasthouden aan opbouw van achteruit, tja..

Het vertrek van Rusnak heeft zeker invloed gehad, maar daar is geen vervanger voor teruggekomen, dat is ook logisch, want zulke spelers zijn in principe niet haalbaar, maar dat betekent dus dat we de lijn doortrekken van de afgelopen 8 maanden.
Als je opgelet hebt dan had je kunnen zien dat er variatie(Overgoor inspelen) t.o.v. vorig seizoen is toegepast... En nieuw spelers hebben blijkbaar meer tijd nodig om te wennen.

Bytyqi is niet gehaald als vervanger van Rusnak?
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:46:20
Als je opgelet hebt dan had je kunnen zien dat er variatie(Overgoor inspelen) t.o.v. vorig seizoen is toegepast... En nieuw spelers hebben blijkbaar meer tijd nodig om te wennen.

Bytyqi is niet gehaald als vervanger van Rusnak?

Neem aan van niet, imdat hij continu op de buiten moest spelen..

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:45:47
Als succes met onze speelstijl afhankelijk is van één huurling van Man City zou ik sowieso mijn twijfels hebben als TS.
Voorbeeld hoeveel beter is het NL-elftal met of zonder Robben.. Even om duidelijk te krijgen hoe belangrijk 1 speler kan zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:47:41
Neem aan van niet, imdat hij continu op de buiten moest spelen..
Daar speelde Rusnak ook regelmatig
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Het is toch niet te hopen dat henkie naar twente gaat, zou me zwaar tegenvallen van hem. Mocht het wel gebeuren dan is het te hopen dat cambuur het slim speelt en dat Marsman dan deze kant op komt  :zweep

Timmie

Citaat van: Harry L. op augustus 30, 2015, 17:50:31
Het is toch niet te hopen dat henkie naar twente gaat, zou me zwaar tegenvallen van hem. Mocht het wel gebeuren dan is het te hopen dat cambuur het slim speelt en dat Marsman dan deze kant op komt  :zweep

Als Marsman hier komt zou het slim van Twente zijn..

Bascambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:46:20
Als je opgelet hebt dan had je kunnen zien dat er variatie(Overgoor inspelen) t.o.v. vorig seizoen is toegepast... En nieuw spelers hebben blijkbaar meer tijd nodig om te wennen.

Bytyqi is niet gehaald als vervanger van Rusnak?
Overgoor was in de voorbereiding goed, tegen PEC nog een mooie goal, maar verder niet meer gezien helaas.

Ik durf in ieder geval te wedden dat wij met deze speelstijl niet veel punten meer gaan pakken en dat is gebaseerd op onze resultaten sinds de winterstop en niet alleen op de laatste vier wedstrijden.

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:55:34
Overgoor was in de voorbereiding goed, tegen PEC nog een mooie goal, maar verder niet meer gezien helaas.

Ik durf in ieder geval te wedden dat wij met deze speelstijl niet veel punten meer gaan pakken en dat is gebaseerd op onze resultaten sinds de winterstop en niet alleen op de laatste vier wedstrijden.

Bas, wederom eens! Voorbereiding goed, daarna minder!
Goal tegen PEC was goed, maar daarvoor en daarna niet gezien!

sunderland

Bas jij kunt beter maar ophouden hier .Je zit diep in de put en probeert iedereen hier ook in te praten .We kunnen ook zeggen we gaan ervoor met zijn allen en zijn positief .Hoor jij ook bij de 4-5 duizend die zouden afhaken als we een divisie omlaag zouden gaan ? We moeten proberen om de graafschap onder ons te houden en zoveel vertrouwen in te bouwen dat als we nacomp spelen er gewoon in te blijven .

sunderland

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:57:28
Bas, wederom eens! Voorbereiding goed, daarna minder!
Goal tegen PEC was goed, maar daarvoor en daarna niet gezien!
wie wel dan ? zet die andere 12 hier dan ook neer

Timmie

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 18:00:54
Bas jij kunt beter maar ophouden hier .Je zit diep in de put en probeert iedereen hier ook in te praten .We kunnen ook zeggen we gaan ervoor met zijn allen en zijn positief .Hoor jij ook bij de 4-5 duizend die zouden afhaken als we een divisie omlaag zouden gaan ? We moeten proberen om de graafschap onder ons te houden en zoveel vertrouwen in te bouwen dat als we nacomp spelen er gewoon in te blijven .

Bas is een realist, mogen er meerderen zijn hier!
Negativiteit is dichter bij realisme dan positiviteit.. Of niet?

Shar

Even een vraag ivm eventuele geruchten van de  opvolger van Schreuder: geldt de transfertermijn alleen voor spelers oor ook voor trainers? Heb geen idee.

Bascambuur

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 18:00:54
Bas jij kunt beter maar ophouden hier .Je zit diep in de put en probeert iedereen hier ook in te praten .We kunnen ook zeggen we gaan ervoor met zijn allen en zijn positief .Hoor jij ook bij de 4-5 duizend die zouden afhaken als we een divisie omlaag zouden gaan ? We moeten proberen om de graafschap onder ons te houden en zoveel vertrouwen in te bouwen dat als we nacomp spelen er gewoon in te blijven .
Ophouden met wat? Met realisme? Ik zit niet diep in de put hoor, in de eerste divisie wordt er ook gewoon elke week gevoetbald, bovendien winnen we dan wat vaker.

Ik kan mij de tijd met Menzo nog herinneren hier. Niks was te gek, qua kritiek. Eén keer kritiek op Henk de Jong, omdat de resultaten sinds winterstop al kut zijn, en iedereen meent dat hij op moeten komen voor Heilige Henk.

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 18:05:46
Ophouden met wat? Met realisme? Ik zit niet diep in de put hoor, in de eerste divisie wordt er ook gewoon elke week gevoetbald, bovendien winnen we dan wat vaker.

Ik kan mij de tijd met Menzo nog herinneren hier. Niks was te gek, qua kritiek. Eén keer kritiek op Henk de Jong, omdat de resultaten sinds winterstop al kut zijn, en iedereen meent dat hij op moeten komen voor Heilige Henk.

Heb jij mijn reacties hier gezien joh?!
Alles wat jij zegt zeg ik ook..

Maak je borst maar nat, er komt heel wat kritiek op jou nu..

Timmie

Citaat van: Shar op augustus 30, 2015, 18:05:43
Even een vraag ivm eventuele geruchten van de  opvolger van Schreuder: geldt de transfertermijn alleen voor spelers oor ook voor trainers? Heb geen idee.

Geldt ook voor trainers..