Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:22:56
Grapjas  :_schater :_schater :_schater.. Misschien kan je een duo worden met Kieft ,duo moe en moe... Ik zou zeggen ga lekker slapen, want je bent onzin aan het praten.

Grijskijkert, Bas heeft gelijk. Het is gewoon drie keer niks!

Bascambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:22:56
Grapjas  :_schater :_schater :_schater.. Misschien kan je een duo worden met Kieft ,duo moe en moe... Ik zou zeggen ga lekker slapen, want je bent onzin aan het praten.
http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s1080/nederland-eredivisie-2014-2015/

Zoek het maar na.  l8l

Blijkbaar mag je hier geen kritiek op Henk de Jong hebben, maar om in de stijl van Kieft te blijven: ik word een beetje moe van zijn naïeve tactiek.

Bascambuur

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 17:25:24
Helemaal eens Bas.
Alleen wat betreft Nienhuis niet. Iker is ook klein..
Niet voor niets al een tijdje afgeschreven bij Real Madrid.  :proost Hoewel hij wel een hele tijd goed heeft gepresteerd inderdaad.

wiekie1969

Bedankt voor de mooie jaren en succes bij twente.

Cor

Denken alle critici dat Henk zelf niet nadenkt over wat er fout gaat. En zou HdJ helemaal in z'n eentje de opstelling maken? Opportunistisch prietpraat van mensen die HdJ niet zo zien zitten en nu een kans zien om hem af te branden.

Bascambuur

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 17:31:16
Denken alle critici dat Henk zelf niet nadenkt over wat er fout gaat. En zou HdJ helemaal in z'n eentje de opstelling maken? Opportunistisch prietpraat van mensen die HdJ niet zo zien zitten en nu een kans zien om hem af te branden.
Onzin, het is een prima kerel en ook een goed uithangbord voor de club, maar ik snap niet dat hij zo koppig vasthoudt aan deze tactiek, zelfs in uitwedstrijden tegen bijvoorbeeld Vitesse. Ik weet dat statistieken van de tweede helft niet, maar in de eerste helft hadden we bijna 60% balbezit. Tussenstand: 2-1 achter... Dat is geen incident.

Kijk eens naar Pec, zijn die zoveel beter dan ons? Dat bleek uit de eerste wedstrijd niet, maar die hebben wel 8 punten.

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:26:11
http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s1080/nederland-eredivisie-2014-2015/

Zoek het maar na.  l8l

Blijkbaar mag je hier geen kritiek op Henk de Jong hebben, maar om in de stijl van Kieft te blijven: ik word een beetje moe van zijn naïeve tactiek.

Mag inderdaad niet, Bas.. Ook ik mag het niet. Iets over hoge bomen en niet ja knikken!

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:26:11
http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s1080/nederland-eredivisie-2014-2015/

Zoek het maar na.  l8l

Blijkbaar mag je hier geen kritiek op Henk de Jong hebben, maar om in de stijl van Kieft te blijven: ik word een beetje moe van zijn naïeve tactiek.
Kritiek prima.. maar als jij denkt dat als je bijna je hele verdediging mist dat geen invloed heeft ben je wat mij betreft niet wijs..
En waarom het de 2e helft van vorig seizoen minder was lag vooral aan het vertrek van Rusnak en zijn vervanger viel ook nog geblesseerd weg..
En dat gejank om een andere keeper en het aantrekken van een andere keeper, noem eens een haalbare keeper die beter is  dan Nienhuis en Zeinstra..en vergeet niet dat we 2 keepers onder contract hebben en dus geld kosten.. en aangezien jij nogal van de cijfertjes bent had je dat ook zelf wel kunnen bedenken.
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Tegen PSV maar met 5 verdedigers. Speelstijl is niet heilig, wel de punten.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op augustus 30, 2015, 17:35:39
Tegen PSV maar met 5 verdedigers. Speelstijl is niet heilig, wel de punten.
Moet je wel 5 hebben ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:34:07
Onzin, het is een prima kerel en ook een goed uithangbord voor de club, maar ik snap niet dat hij zo koppig vasthoudt aan deze tactiek, zelfs in uitwedstrijden tegen bijvoorbeeld Vitesse. Ik weet dat statistieken van de tweede helft niet, maar in de eerste helft hadden we bijna 60% balbezit. Tussenstand: 2-1 achter... Dat is geen incident.

Kijk eens naar Pec, zijn die zoveel beter dan ons? Dat bleek uit de eerste wedstrijd niet, maar die hebben wel 8 punten.

Zou het resultaat beter zijn geweest met een meer verdedigende speelstijl? Ik weet het niet, een defensie die totaal uit z'n verband is door blessures en een falende keeper. Verlies tegen Vitesse uit en Feyenoord kan, alleen Heracles een lelijke uitglijder. Vorig seizoen ondanks de statistieken een prima resultaat. En Timmie, die eierdop af, je begint meer en meer op HdJ te lijken

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:37:33
Moet je wel 5 hebben ;)
Pereira en Vytas zijn als het goed is wel fit :_schater

Bascambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 17:34:53
Kritiek prima.. maar als jij denkt dat als je bijna je hele verdediging mist dat geen invloed heeft ben je wat mij betreft niet wijs..
En waarom het de 2e helft van vorig seizoen minder was lag vooral aan het vertrek van Rusnak en zijn vervanger viel ook nog geblesseerd weg..
En dat gejank om een andere keeper en het aantrekken van een andere keeper, noem eens een haalbare keeper die beter is  dan Nienhuis en Zeinstra..en vergeet niet dat we 2 keepers onder contract hebben en dus geld kosten.. en aangezien jij nogal van de cijfertjes bent had je dat ook zelf wel kunnen bedenken.
Dat heeft invloed, maar als je dan zo'n naïeve speelstijl hanteert en daarbij ook nog met die wisselende verdediging steeds wil vasthouden aan opbouw van achteruit, tja..

Het vertrek van Rusnak heeft zeker invloed gehad, maar daar is geen vervanger voor teruggekomen, dat is ook logisch, want zulke spelers zijn in principe niet haalbaar, maar dat betekent dus dat we de lijn doortrekken van de afgelopen 8 maanden.

Dokkumer

In eerste instantie was dat Bytyqi, die het nog niet kon waarmaken en snel geblesseerd raken. Nu de pecht met Byrne. Ik wil wel eens zien hoe het loopt als hij speelt.

Bascambuur

Als succes met onze speelstijl afhankelijk is van één huurling van Man City zou ik sowieso mijn twijfels hebben als TS.