Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: diekhuzen op augustus 28, 2015, 09:25:49
Cliché om te denken dat Dwight de tacticus was en Henk een andere rol vervulde. Ook Henk heeft met vrijwel een nieuwe selectie de beste prestatie ooit behaald nota bene zonder Dwight. De kritiek op Menzo kun je niet vergelijken met Henk, omdat Menzo een totaal ander persoon is en gewoon veeleisend was met z'n arbeidsvoorwaarden  in de Jupiler League. Dan kun je kritiek verwachten. Iedereen natuurlijk z'n mening. Ik denk vooral dat Sandor samen met Henk altijd een goed strijdplan heeft. Heracles was gewoon een offday. Misschien worden we dit seizoen geen 12e, maar 14e. Er zijn genoeg ploegen die we onder ons kunnen houden.

Dan is dat maar cliché, toch denk ik het. Zag je vorig jaar ook al!
Verder zeg ik niet dat Henk een slechte trainer is he, laat daar geen misverstanden over ontstaan.
En 14e, is toch een prachtige plek joh?! Niks mis mee! Handhaving zal altijd het doel blijven totdat we een nieuw stadion mogen betreden..

sunderland

Citaat van: Timmie op augustus 28, 2015, 08:49:10
Wat me opvalt is dat Henk helemaal niks fout kan doen. Helemaal niks!
Ik kan me nog herinneren dat Menzo het meer dan prima deed, maar toen het even minder ging kreeg hij wél kritiek en dat was allemaal prima! Verbaast me toch wel..

Een beetje kritiek op Henk van mijn kant en van anderen mag dan niet omdat Henk ons al twee jaar in de Ere houdt! Prima prestatie hoor. Maar ik denk dat Dwight de tacticus was, en niet Henk. Blijkt nu ook wel!
het blijkt dat jij hier een sukkel bent met je irritante posts.Menzo zijn voetbal was schandalig en hij had een veel duurdere selectie dan wij nu .Henk heeft de laatste 2 seiz ook vaak genoeg gewisseld waardoor het beter ging .Nu even een paar x niet .

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2015, 12:38:21
het blijkt dat jij hier een sukkel bent met je irritante posts.Menzo zijn voetbal was schandalig en hij had een veel duurdere selectie dan wij nu .Henk heeft de laatste 2 seiz ook vaak genoeg gewisseld waardoor het beter ging .Nu even een paar x niet .

Waarom reageert iedereen zo fel op die jongen? Het valt mij ook op dat Henk bij sommigen half heilig wordt verklaard. Hij heeft het heel goed gedaan, maar er is toch ook wel wat op aan te merken? Zo vind ik hem soms wat te ver naar voren spelen, met name in uitwedstrijden.

Destroyer

Henk is een prima gast met een goede uitstraling en persoonlijkheid, echter twijfel ik wel eens over zijn beslissingen qua wissels. Dat terzijde. Ik hoop dat hij het ook dit jaar weer op de rails krijgt met de TS want dit is denk ik wel het jaar van de waarheid. Samen met de TS heeft Henk nu zijn eigen spelers bepaald en we zulle moeten zien hoe dit uitpakt. Ik vind echter wel dat er ook een ander systeem naast het 443 systeem voor bijv. uitwedstrijden moet worden ingeslepen. Zodat we minder voorspelbaar zijn en ook in uitwedstrijden meer punten kunnen pakken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 13:26:58
Waarom reageert iedereen zo fel op die jongen? Het valt mij ook op dat Henk bij sommigen half heilig wordt verklaard. Hij heeft het heel goed gedaan, maar er is toch ook wel wat op aan te merken? Zo vind ik hem soms wat te ver naar voren spelen, met name in uitwedstrijden.

Ik denk dat het komt omdat hij een echte fries is  :X

Dokkumer

Citaat van: Lore op augustus 30, 2015, 13:26:58
Waarom reageert iedereen zo fel op die jongen? Het valt mij ook op dat Henk bij sommigen half heilig wordt verklaard. Hij heeft het heel goed gedaan, maar er is toch ook wel wat op aan te merken? Zo vind ik hem soms wat te ver naar voren spelen, met name in uitwedstrijden.
Tactisch vind ik hem zeker niet de sterkste trainer, alleen begon de discussie daar niet over. De discussie begon over de "irritaties" die hij opwekt.

siepelsjeu

Henkie naar twente dus

Dokkumer


Moira

Citaat van: siepelsjeu op augustus 30, 2015, 15:44:30
Henkie naar twente dus

dat was ook mijn eerste gedachte..

DK

Henk doet het fantastisch hier. 2x met minimale middelen bijna in linkerrijtje beland. En daarvoor ons uit het niets kampioen gemaakt. Gelul over tactisch en technisch geneuzel hier. Hij zou idd zo maar eens naar Twente kunnen gaan, vd Belt weet wat ie allemaal kan..

Len Cantello

Dat gezeik op Henk gaat alle perken te buiten.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Gast

#2081
Keepertje gewisseld. Nu de spits nog.

Edit: moet je nou elke keer de boel opengooien zodat de uitslag telkens groter uitvalt?

Dokkumer

Als je het verlies wilt beperken word je ook weggehoond...

Bascambuur

0 punten en 2-14 qua doelsaldo in de laatste twee wedstrijden. Dat moet beter kunnen, misschien een andere tactiek?

AL

Aub eerst Berisha op 9. Anders Barto.
Ogbeche is al een half haar de zwakste schakel.