Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:51:14
Ik bedoel, waar komt die zin vandaan? Ik lees namelijk niet alles! En wat voor zinnen stonden er omheen of werden er omheen gezegd?
Zo in Cambuur Online taal uitgelegd!
Was een tweet van Niels Engelmoer en stond verder op zichzelf. Voetbal commentator SneekTV

Timmie


Dokkumer

Citaat van: el haj op augustus 27, 2015, 16:55:15
Ik heb 't even opgezocht; blijkt een tweet van ene Niels Engelmoer te zijn. Ik ken die man verder niet en het lijkt eigenlijk ook niet echt op een citaat. Best kans dat het dus gewoon de mening van die man zelf is. Linkje: https://twitter.com/nielsengelmoer/status/635537735751729153
Ok, dan weet ik voor mezelf even hoe ik het moet plaatsen. Dankje!

sunderland

Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .

Cor

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2015, 21:34:14
Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .

_O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2015, 21:34:14
Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .

_O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

oost

 
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2015, 21:34:14
Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .

_O_

TopperM

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2015, 21:34:14
Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .
daar he je rt te pakken.

vialli

Mensen we zijn amper aan de competitie begonnen en moesten achterin improviseren, dan is het toch niet zo vreemd dat het niet gaat zo we graag willen. Bovendien hebben we niet het gemakkelijkste programma.
Hopelijk zit er zondag een verrassing in en pakken we een punt.

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2015, 21:34:14
Weet je waar ik mij hier heel erg aan stoor is dat er mensen zijn die er op hebben gewacht dat er eindelijk eens iets negatiefs gebeurt met cambuur .Nu gaan ze ons trainer aanvallen op belachelijke zaken .Henk heeft hier het onmogelijke gepresteerd .Ongelovelijk .Ik ben hier ook steeds minder op dit forum om zulke stakkers .Ik ben er van overtuigd dat Henk de zaak weer op de rails krijgt .Hij kan er niks aan doen dat Reijnen vertrok en hij kan er niks aan doen dat Fisher [waar hij een heeel goed gesprek mee heeft gehad en die zelf dolgraag hier heen wil]niet doorgaat .

Het moet wel in het redelijke, maar kritiek op Henk is toch niet vreemd? Ik vind het een uitstekende trainer voor ons, maar ik vraag mij wel af of zijn enthousiasme niet een averechts effect gaat hebben als het een tijdje wat minder gaat. Daarnaast vind ik aanvallend voetbal altijd het uitgangspunt, maar zou ik op dit moment heel graag wat extra verdedigende zekerheid in bouwen en hoop ik dat de verhalen van Albers op Twitter niet werkelijkheid worden. Ik zou nu echt proberen met zoveel mogelijk dezelfde spelers achterin te spelen. Wat mij betreft dus de komende tijd:

Periera     Dammers of Macintosh      Van der Laan    Vytas

Mochten er blessures zijn, dan dus een directe wissel en niet alle posities verschuiven.

De Gast

Wachten tot er eindelijk iets negatiefs gebeurt.. beetje ver gezocht. Er zijn wel mensen die een hoop onzin schrijven maar waarschijnlijk nog niet langer dan twee jaar meelopen.

Henk is imo de ideale man voor ons. Betere trainer en uithangbord kunnen we ons niet wensen maar hij mag nu wel bewijzen dat ie meer in huis heeft dan naief aanvalsspel. Laat eens zien dat je tactisch ook iets in huis hebt. Je hebt zoveel snelheid in huis dat je heel effectief op de counter zou kunnen spelen maar we dreigen een kerkhof te worden voor buitenspelers omdat we ze voornamelijk beoordelen op hun voorzetten die nooit bij B. aankomen.

speculeter

Dus mag hij het laten zien Zondag.
Benieuwd met wat voor opstelling we gaan starten.

okkele

Citaat van: De Gast op augustus 28, 2015, 08:14:47
Wachten tot er eindelijk iets negatiefs gebeurt.. beetje ver gezocht. Er zijn wel mensen die een hoop onzin schrijven maar waarschijnlijk nog niet langer dan twee jaar meelopen.

Henk is imo de ideale man voor ons. Betere trainer en uithangbord kunnen we ons niet wensen maar hij mag nu wel bewijzen dat ie meer in huis heeft dan naief aanvalsspel. Laat eens zien dat je tactisch ook iets in huis hebt. Je hebt zoveel snelheid in huis dat je heel effectief op de counter zou kunnen spelen maar we dreigen een kerkhof te worden voor buitenspelers omdat we ze voornamelijk beoordelen op hun voorzetten die nooit bij B. aankomen.
kijk de docu rond cambuur-dkv van afgelopen seizoen even terug.
en dan vooral de taktische bespreking.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Wat me opvalt is dat Henk helemaal niks fout kan doen. Helemaal niks!
Ik kan me nog herinneren dat Menzo het meer dan prima deed, maar toen het even minder ging kreeg hij wél kritiek en dat was allemaal prima! Verbaast me toch wel..

Een beetje kritiek op Henk van mijn kant en van anderen mag dan niet omdat Henk ons al twee jaar in de Ere houdt! Prima prestatie hoor. Maar ik denk dat Dwight de tacticus was, en niet Henk. Blijkt nu ook wel!

diekhuzen

Cliché om te denken dat Dwight de tacticus was en Henk een andere rol vervulde. Ook Henk heeft met vrijwel een nieuwe selectie de beste prestatie ooit behaald nota bene zonder Dwight. De kritiek op Menzo kun je niet vergelijken met Henk, omdat Menzo een totaal ander persoon is en gewoon veeleisend was met z'n arbeidsvoorwaarden  in de Jupiler League. Dan kun je kritiek verwachten. Iedereen natuurlijk z'n mening. Ik denk vooral dat Sandor samen met Henk altijd een goed strijdplan heeft. Heracles was gewoon een offday. Misschien worden we dit seizoen geen 12e, maar 14e. Er zijn genoeg ploegen die we onder ons kunnen houden.