Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 11:13:19
Je kunt hem wel op negeren zetten als je dat graag wilt, dat heb ik elders al eens uitgelegd ;)
Is het ook mogelijk dat ik ergens kan instellen dat ik posts van een gebruiker niet te zien krijg ?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ruubmac

Jullie zijn allebei vedette, gedraag je dan ook zo  ;)

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 13:42:28
Is geen antwoord op mijn vraag;-)

Continu zegt HdJ dat we op tweede kleinste begroting hebben van de Eredivisie.
Dat klopt en dat weten we wel eens. We weten nu ook wel eens dat wij Cambuur zijn en normaal moeten doen.
Ik heb aardig wat mensenkennis, oa door m'n werk, en ik prik hier zo doorheen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er teveel trainers zijn die tevee aantrekken van hun media training! Durve hun mening niet de geven, en dat is jammer!

Dat ik zei: de meest irritante.. Dat was uiteraard ook met een knipoog.
Maar het is platte tekst en de gedachte erachter kun je hier niet horen..
Zuig nou niet door.
Was er op dat moment iemand anders die er weer over begon? Nee! En nu houd ik op me te verantwoorden tegenover anderen. Tijd dat jullie je gedrag maar eens aan gaan passen (net zoals ik al een beetje heb gedaan)

En over Henk, ik heb mijn zegje gedaan en ga niet meer in herhaling vallen!

Dokkumer

Citaat van: ruubmac op augustus 27, 2015, 14:57:51
Jullie zijn allebei vedette, gedraag je dan ook zo  ;)
Dat doen ze toch? Twee vedetten in een team dat gaat spaak lopen :devil

Tot zover mijn offtopic geratel.

kickandrush

Henk, van harte met je verjaardag  :proost en nog vele jaren (bij de mooiste club van de wereld)  |:)

jeff

Citaat van: Tukker op augustus 27, 2015, 14:57:20
Is het ook mogelijk dat ik ergens kan instellen dat ik posts van een gebruiker niet te zien krijg ?
Profiel. Wijzig profiel. Vrienden/negeer lijst kan je mensen toevoegen

el haj

Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 13:02:11

Wat is er trouwens met Arne Slot? Waarom zit hij allen nog bij de beloften?

Heb hier nog steeds geen verklaring voor kunnen vinden, iemand?

Cor

Citaat van: jeff op augustus 27, 2015, 16:10:41
Profiel. Wijzig profiel. Vrienden/negeer lijst kan je mensen toevoegen

Dat lucht op  :proost

Timmie

Citaat van: el haj op augustus 27, 2015, 16:20:17
Heb hier nog steeds geen verklaring voor kunnen vinden, iemand?

Is toch hoofdtrainer van Jong Cambuur met vd Ree aan z'n zijde?!..
En doet nog analyses voor het eerste dacht ik..

el haj

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 16:27:45
Is toch hoofdtrainer van Jong Cambuur met vd Ree aan z'n zijde?!..
En doet nog analyses voor het eerste dacht ik..

Van dat eerste ben ik op de hoogte; las alleen een paar dagen geleden iets over hoe VD Belt nooit akkoord zou zijn gegaan met het geruisloos verdwijnen van Slot uit de staf van het eerste elftal of iets van die strekking.

Dokkumer

Die zin oogt "spectaculair", maar ik wil er geen conclusies aan verbinden voordat ik weet in welke context deze gezegd is en niet onbelangrijk, via welk medium dat naar buiten zou zijn gebracht.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:40:58
Die zin oogt "spectaculair", maar ik wil er geen conclusies aan verbinden voordat ik weet in welke context deze gezegd is en niet onbelangrijk, via welk medium dat naar buiten zou zijn gebracht.

Hoe bedoel je?

speculeter


Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 16:49:16
Hoe bedoel je?
Ik bedoel, waar komt die zin vandaan? Ik lees namelijk niet alles! En wat voor zinnen stonden er omheen of werden er omheen gezegd?
Zo in Cambuur Online taal uitgelegd!

el haj

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 16:51:14
Ik bedoel, waar komt die zin vandaan? Ik lees namelijk niet alles! En wat voor zinnen stonden er omheen of werden er omheen gezegd?
Zo in Cambuur Online taal uitgelegd!

Ik heb 't even opgezocht; blijkt een tweet van ene Niels Engelmoer te zijn. Ik ken die man verder niet en het lijkt eigenlijk ook niet echt op een citaat. Best kans dat het dus gewoon de mening van die man zelf is. Linkje: https://twitter.com/nielsengelmoer/status/635537735751729153