Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ik vang geruchten op dat Twente Henk als trainer wil hebben.
Iemand hier iets meer van gehoord?

wiekie1969

Mooi!!!!!!!! Effect is wel uitgewerkt na 3 jaar.

IsmailvanEssen

Ik vind dat henk echt een grote fout heeft gemaakt om vd Laan direct op te stellen. Dat gebeurd bijna nooit.. Kijk schweinsteiger bijvoorbeeld.. die moest ook eerst plaats nemen op de bank en valt rustig in..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2015, 12:26:51
Ik vang geruchten op dat Twente Henk als trainer wil hebben.
Iemand hier iets meer van gehoord?

Stond op wedstrijdformulier van PEC - Twente. Ipv Schreuder stond er de Jong..

Ik zwaai 'm graag uit, met z'n typetje die die speelt!

Dokkumer

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2015, 12:26:51
Ik vang geruchten op dat Twente Henk als trainer wil hebben.
Iemand hier iets meer van gehoord?
Is pertinent niet waar.

El Ma-kri-niii

Tegen PEC begonnen we met Pereira-Reijnen-Heerings-Vytas. Anderhalve week later moet je noodgedwongen met vier andere jongens beginnen. Die nog nooit samen gespeeld hadden. Logisch dat je dan keihard op je bek gaat. Komende weken keihard knokken met z'n allen, en dan komen die punten heus wel. Onze TS bewijst steeds weer dat ze verdedigers beter kunnen maken, dat zijn ze echt niet verleerd.

speculeter

Wat ik wel voel om me heen...met medesupporters....op forum en in de media is een stuk onrust.
Is werking van Henk wat uitgewerkt?
Zijn de defensieve versterkingen goed genoeg..onrust met stadion verboden.
Hoop dat het gevoel snel weer wat positiever word.

De Gast

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 24, 2015, 12:37:10
Tegen PEC begonnen we met Pereira-Reijnen-Heerings-Vytas. Anderhalve week later moet je noodgedwongen met vier andere jongens beginnen. Die nog nooit samen gespeeld hadden. Logisch dat je dan keihard op je bek gaat. Komende weken keihard knokken met z'n allen, en dan komen die punten heus wel. Onze TS bewijst steeds weer dat ze verdedigers beter kunnen maken, dat zijn ze echt niet verleerd.

Spelers beter maken?? Spelers vertrouwen geven bedoel je denk ik.. de spelers zelf kunnen wel een aardig balletje trappen.

Je moet je elftal goed neerzetten en de juiste tactiek bepalen. En falen spelers wekelijks dan je zwakke schakels op de bank pleuren. Op al die punten was het zaterdag drama.

Oosttribune

Henk heeft geen eeuwig krediet maar laten we eerlijk zijn, In de afgelopen 14 jaar hebben niet zoveel succes gehad als onder Henk de Jong. Nu we afgedroogd zijn komt er kritiek, begrijpelijk niet alles gaat goed maar met minimale middelen doen we het zeer behoorlijk.

Bij Harkema heeft Henk ook wel slecht gedraaid, hij gaat dan in de overlevingsmodus en weet het onmogelijke boven te halen in de spelers. We blijven er dit jaar met pijn en moeite in en bedanken dan Henk voor zijn jarenlange inzet!! Volgende jaar een nieuwe trainer

Timmie

Citaat van: Oosttribune op augustus 24, 2015, 12:50:14
Henk heeft geen eeuwig krediet maar laten we eerlijk zijn, In de afgelopen 14 jaar hebben niet zoveel succes gehad als onder Henk de Jong. Nu we afgedroogd zijn komt er kritiek, begrijpelijk niet alles gaat goed maar met minimale middelen doen we het zeer behoorlijk.

Bij Harkema heeft Henk ook wel slecht gedraaid, hij gaat dan in de overlevingsmodus en weet het onmogelijke boven te halen in de spelers. We blijven er dit jaar met pijn en moeite in en bedanken dan Henk voor zijn jarenlange inzet!! Volgende jaar een nieuwe trainer

Vorig seizoen was oa ik ook niet laaiend enthousiast over Henk.

Maar wat je zegt; met pijn en moeite blijven we erin en volgend seizoen nieuwe trainer..

mario

Snap de discussie tegen de Jong niet helemaal? Vorig jaar toch weer een record jaar gehad.
Hoop dat hij en Sandor hier nog jaren blijft!

Wat is er trouwens met Arne Slot? Waarom zit hij allen nog bij de beloften?

Timmie

Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 13:02:11
Snap de discussie tegen de Jong niet helemaal? Vorig jaar toch weer een record jaar gehad.
Hoop dat hij en Sandor hier nog jaren blijft!

Wat is er trouwens met Arne Slot? Waarom zit hij allen nog bij de beloften?

Ik ken zat voorbeelden van trainers die het goed gedaan hebben bij een club en waarbij de chemie uitgewerkt was het jaar daarop. Het is klaar voor Henk na dit seizoen. En dat is ook helemaal niet erg!

mario

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 13:08:05
Ik ken zat voorbeelden van trainers die het goed gedaan hebben bij een club en waarbij de chemie uitgewerkt was het jaar daarop. Het is klaar voor Henk na dit seizoen. En dat is ook helemaal niet erg!
Maar wie zegt dat de chemie is uitgewerkt?

Bascambuur

Volgens mij kan Henk de Jong hier nog prima werken en is de spelersgroep tevreden. Ik denk echter wel dat de speelwijze is uitgewerkt. Na de winterstop hebben we bijzonder matig gepresteerd. Het is in ieder geval zeker niet het mooie voetbal waar De Jong het altijd over heeft. Veel balbezit, absoluut, maar we doen er niet veel mee. Dat is ook niet vreemd als je naar de kwaliteiten kijkt. Narsingh en Rosheuvel zijn geen buitenspelers die drie mensen uitkappen en de bal perfect voorgeven of zelf een goal maken. Die spelers zijn er wel, maar dat zijn mensen als Robben en Messi. Voorlopig nog niet haalbaar voor ons.

Moet je dan doorgaan met deze speelwijze? Ik denk het niet en dat baseer ik niet op één wedstrijd tegen Heracles, maar op al onze wedstrijden na de winterstop.

PePe

Henk is een goede trainer, Henk heeft niet alles zelf in de hand, Henk heeft wel invloed, maar is ook afhankelijk van !!