Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 11:27:03
Ik val even in herhaling... Waar het gros van het forum over viel was de manier waarop je het aanstaande vertrek van Reijnen bracht. Niet het feit dat hij zou vertrekken, maar de bijna juichende manier dat hij naar Groningen ging.
Dat is inmiddels uitgesproken, dus kom daar dan niet als een wijf op terug, die blijven ook altijd grijpen naar dingen uit het verleden ;)

Ja ik ken ook genoeg mensen die Henk irritant vinden, maar die zijn toeschouwer van onze aartsrivaal/vijand en nog steeds verbolgen omdat hij niet met dl mee is gegaan.

Dan zitten hier nog meer wijven, want er zijn veel mensen die continu mij daarmee 'lastig' vallen. Toont karakter dat je daar ook iets van zegt.. Oh, wacht.. Dat doe je niet!
Waarom niet als ik vragen mag?

Wees eerlijk, zijn genoeg cambuurlui die hem irritant vinden. Of heb je een bord voor je kop?

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 11:31:53
Dan zitten hier nog meer wijven, want er zijn veel mensen die continu mij daarmee 'lastig' vallen. Toont karakter dat je daar ook iets van zegt.. Oh, wacht.. Dat doe je niet!
Waarom niet als ik vragen mag?

Wees eerlijk, zijn genoeg cambuurlui die hem irritant vinden. Of heb je een bord voor je kop?
Omdat jij er net over begint en ik jou op dat moment aansprak.

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen bord voor mijn kop maar ik ken bijna geen Cambuursupporter die hem irritant vindt.

pvanbuijtene

#2027
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 12:04:38
Omdat jij er net over begint en ik jou op dat moment aansprak.

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen bord voor mijn kop maar ik ken bijna geen Cambuursupporter die hem irritant vindt.

Nou via social media wel mensen gehoord die het el positivo van hdj irritant vinden, en jij het calimero gehalte dacht ik, maar kan me vergissen.. ik vind het realisme, maar dat terzijde..(iedereem heeft irritante kenmerken, maarcdat maakt iemand nog niet irritant.)
Ik vind Henk ook totaal niet irritant of irritantste trainer die hier geweest is maar das ieder zijn mening... Hdj is zichzrlf, vrolijk, grappig en leuke uitspraken.. doordat we dat niet gewend zijn denken we al gauw dat ie een showtje opsteekt, maar dat idee heb ik niet.

Dokkumer

Ik irriteer me inderdaad wel eens aan het eeuwige "Wij zijn maar Cambuur" van hem. Dat betekent nog niet dat ik Henk irritant vind. En weet je waarom ik het calimero gedrag irritant vind, wij weten zelf wel waar we staan en horen te staan. Dat hoeft niet elke keer nog bevestigd te worden.

Zolang Henk nog niet naakt met een clownsneus op over het veld rent als een dolleman vind ik het prima. Hij is origineel, altijd goed voor leuke uitspraken idd. en tenminste zinniger dan de "media getrainde" oefenmeesters, die als een stel hansworsten staan te hakkelen. Henk blijft dicht bij zichzelf en daarmee is hij misschien een vreemde eend in de bijt, maar wel iemand die tenminste wat leuks en zinnigs te melden heeft.

pvanbuijtene

ik had mezelf net al even verbeterd dat irritante dingrn je  nog geen irritant persoon maken.. eens!

naja dat calimero gedachten komt nu wel uit, vele denken dat we zomaar half miljoen kunnen uitgeven en vergeten dat we dus maar cambuur zijn en  nog wat af te betalen hebben.. jij, ik en vele anderen weten dat t nie zomaar kan maar genoeg verontwaardige mensen die het allemaal maar raar vinden dat Fisher niet komt.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 12:04:38
Omdat jij er net over begint en ik jou op dat moment aansprak.

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen bord voor mijn kop maar ik ken bijna geen Cambuursupporter die hem irritant vindt.

Is geen antwoord op mijn vraag;-)

Continu zegt HdJ dat we op tweede kleinste begroting hebben van de Eredivisie.
Dat klopt en dat weten we wel eens. We weten nu ook wel eens dat wij Cambuur zijn en normaal moeten doen.
Ik heb aardig wat mensenkennis, oa door m'n werk, en ik prik hier zo doorheen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er teveel trainers zijn die tevee aantrekken van hun media training! Durve hun mening niet de geven, en dat is jammer!

Dat ik zei: de meest irritante.. Dat was uiteraard ook met een knipoog.
Maar het is platte tekst en de gedachte erachter kun je hier niet horen..


okkele

nemen jullie dan lekker voor die platte tekst die online toch niet te snappen is een kamertje ofzo.
of zoek elkaar op,dokkumer staat op noord volgens mij.
en mensenkennis heeft hier ook geen reet mee te maken,ik hoop dat hdj nog heel lang cambuur in een underdog positie blijft praten!
we zijn namelijk ook "maar" cambuur,dat we ons nog steeds handhaven is een topprestatie met dit budget.
over europees voetbal praten,dat is zeker realistisch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 13:42:28
Is geen antwoord op mijn vraag;-)

Continu zegt HdJ dat we op tweede kleinste begroting hebben van de Eredivisie.
Dat klopt en dat weten we wel eens. We weten nu ook wel eens dat wij Cambuur zijn en normaal moeten doen.
Ik heb aardig wat mensenkennis, oa door m'n werk, en ik prik hier zo doorheen.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er teveel trainers zijn die tevee aantrekken van hun media training! Durve hun mening niet de geven, en dat is jammer!

Dat ik zei: de meest irritante.. Dat was uiteraard ook met een knipoog.
Maar het is platte tekst en de gedachte erachter kun je hier niet horen..

En jij lijkt wel wat op HdJ. Roept telkens hetzelfde tot een ieder niet meer luistert/leest of je gelijk geeft

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 12:48:51
Ik irriteer me inderdaad wel eens aan het eeuwige "Wij zijn maar Cambuur" van hem. Dat betekent nog niet dat ik Henk irritant vind. En weet je waarom ik het calimero gedrag irritant vind, wij weten zelf wel waar we staan en horen te staan. Dat hoeft niet elke keer nog bevestigd te worden.

Zolang Henk nog niet naakt met een clownsneus op over het veld rent als een dolleman vind ik het prima. Hij is origineel, altijd goed voor leuke uitspraken idd. en tenminste zinniger dan de "media getrainde" oefenmeesters, die als een stel hansworsten staan te hakkelen. Henk blijft dicht bij zichzelf en daarmee is hij misschien een vreemde eend in de bijt, maar wel iemand die tenminste wat leuks en zinnigs te melden heeft.

Ik denk niet dat HdJ het iedere keer over de lage begroting heeft voor de Cambuursupporters. Natuurlijk weten we dat. Hij moet dit wel roepen omdat anders de pers ons weer naar een plaats wil schrijven waar we niet thuishoren.

okkele

o ja,
meneer de jong,van harte gefeliciteerd !
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

SC Cambuur heeft na drie duels slechts één punt in de Eredivisie. Toch wacht de laagvlieger nog even met het doen van een paniekaankoop. Trainer Henk de Jong wil pas een overal geflopte Bulgaarse spits uit de Duitse Regionalliga Süd aantrekken als zijn ploeg zondagmiddag van Vitesse verliest.

"Je moet geen overhaaste beslissingen nemen en je paniekaankoop al te vroeg in het seizoen doen", stelt De Jong. "Onze scouting heeft de waardeloze markt allang in kaart gebracht. Na zondag hebben we nog genoeg tijd om een onbruikbare speler te kopen die ons niet alleen sportief, maar ook financieel nog verder in de problemen brengt."

Als Cambuur erin slaagt een puntje te stelen bij Vitesse, dan stelt de club de broodnodige paniekaankoop uit tot de winterstop.











aldus "de speld " .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:27:01
En jij lijkt wel wat op HdJ. Roept telkens hetzelfde tot een ieder niet meer luistert/leest of je gelijk geeft

Kijk.. Jij luistert dus ook niet meer naar Henk begrijp ik hieruit?!..

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:41:08
Kijk.. Jij luistert dus ook niet meer naar Henk begrijp ik hieruit?!..

Henk geef ik gelijk, jou vind ik een naar eigenwijs forummannetje. Maar voordat het weer ontspoort en Dokkummer weer een topic op moet schonen stel ik voor om de discussie hier meteen te stoppen.

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 27, 2015, 14:43:05
Henk geef ik gelijk, jou vind ik een naar eigenwijs forummannetje. Maar voordat het weer ontspoort en Dokkummer weer een topic op moet schonen stel ik voor om de discussie hier meteen te stoppen.

Gaan we door in het andere topic, daar verkondigde je ook onzin:)
Tot zo!

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 14:49:11
Gaan we door in het andere topic, daar verkondigde je ook onzin:)
Tot zo!

Wat is jou definitie van onzin? De bagger die je zelf schrijft, het irritante toontje dat je hebt, of het stronteigenwijze gedrag van jou?