Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: oost op augustus 26, 2015, 21:55:01
humor dat er mensen zijn die de kwaliteiten van de jong in twijfel trekken :O :R


IS DE BESTE TRAINER DIE CAMBUUR OOOOIT GEHAD HEEFT |:) |:) |:)

Ook gelijk de irritantste.. ;)

Tukker

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 08:35:08
Ook gelijk de irritantste.. ;)
Weet je wat ik meer irritant vind? Die reacties van jou  :_spank
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 08:35:08
Ook gelijk de irritantste.. ;)
kan er ook een slotje op deze kerel?? :zucht

Len Cantello

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 08:35:08
Ook gelijk de irritantste.. ;)
Ga eens voor de spiegel staan, man. Dat slappe gelul van je is hier op het forum irritatie nummer 1. Stop met posten en steek je kop eens in de reet van het peerd van ome Loeks. Hebben we hier iig geen last meer van je.
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 08:35:08
Ook gelijk de irritantste.. ;)
Ook ik word onderhand een beetje moe van je. Waarop baseer je dat Henk de irritantste trainer ooit is? Vanuit het recente verleden kan ik een aantal trainers opnoemen waar ik me vele malen erger aan irriteerde, met argumentatie

Alfons Arts: Altijd maar dat slappe gelul over de tegenstander dit en tegenstander dat
Roy "we worden steeds fitter" Wesseling: Tussen aanhalingstekens zegt wel genoeg lijkt me
Sandor Popovic: Het enige wat hij mee had was zijn voornaam. Voor de rest vond ik hem een irritant en moeilijk verstaanbaar persoon die nogal beledigend op zijn spelers overkwam.
Theo de Jong: Slappe lul!

speculeter

Ga je ook nog in discussie Dokkumer. ..
Kan je hem niet bannen of zo?

hobbes

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 10:23:17
Ook ik word onderhand een beetje moe van je. Waarop baseer je dat Henk de irritantste trainer ooit is? Vanuit het recente verleden kan ik een aantal trainers opnoemen waar ik me vele malen erger aan irriteerde, met argumentatie

Alfons Arts: Altijd maar dat slappe gelul over de tegenstander dit en tegenstander dat
Roy "we worden steeds fitter" Wesseling: Tussen aanhalingstekens zegt wel genoeg lijkt me
Sandor Popovic: Het enige wat hij mee had was zijn voornaam. Voor de rest vond ik hem een irritant en moeilijk verstaanbaar persoon die nogal beledigend op zijn spelers overkwam.
Theo de Jong: Slappe lul!

En Stanley "ik zeg niet zoveel" Menzo

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op augustus 27, 2015, 10:30:52
Ga je ook nog in discussie Dokkumer. ..
Kan je hem niet bannen of zo?

bannen voor wat?

scclwd

Citaat van: mugel op augustus 26, 2015, 21:48:42
Hallo... Roepen dat de trainer weg moet is echt belachelijk!  :_spank  :rodekaart 

Ik heb ook kritiek en zorgen als het even wat slechter gaat, maar Henk de Jong (met onze beide clubtopscorers) zie ik het liefst nog jaren als trainersstaf. Ik zeg contracten verlengen!
Daarnaast denk ik dat het voor veel spelers een reden is (geweest) om hier te komen en/of te blijven.

Ik ken ook geen trainers die het beter hebben gedaan of nu beter zouden doen!
|:)

Helemaal mee eens.

scclwd

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 27, 2015, 10:55:43
bannen voor wat?

Opzettelijk opruien, stoken en irriteren. Weg met die Timmie.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op augustus 27, 2015, 11:05:44
Opzettelijk opruien, stoken en irriteren. Weg met die Timmie.
Als dat de criteria zijn dan had ik mezelf al vanaf moment 1 moeten bannen. Helaas geldt nog altijd het recht van vrije meningsuiting binnen bepaalde grenzen, dus op grond daarvan kan ik hem niet bannen.

Je kunt hem wel op negeren zetten als je dat graag wilt, dat heb ik elders al eens uitgelegd ;)

Timmie

Citaat van: scclwd op augustus 27, 2015, 11:05:44
Opzettelijk opruien, stoken en irriteren. Weg met die Timmie.

Opzettelijk ruien?
Stoken?
Irriteren?

Wat een leven hebben jullie dan zeg.. Alles serieus nemen.. Ongelooflijk!
Ik wist niet dat jullie zo zijn.. Zal voortaan ook maar alles serieus nemen en overal serieus op reageren..

:?

Timmie

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 27, 2015, 10:55:43
bannen voor wat?

Snap het ook niet zo.

Zijn genoeg mensen die hem irritant vinden worden.
Gebruiken wellicht iets andere woorden, maar het komt op hetzelfde neer!

Maar Timmie zegt iets en iedereen valt eroverheen.. Omdat ik zei dat Reijnen weg zou gaan.
Zwaar leven zeg, als je het al niet kan handelen dat onze aanvoerder vertrekt..


Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2015, 11:13:19
Als dat de criteria zijn dan had ik mezelf al vanaf moment 1 moeten bannen. Helaas geldt nog altijd het recht van vrije meningsuiting binnen bepaalde grenzen, dus op grond daarvan kan ik hem niet bannen.

Je kunt hem wel op negeren zetten als je dat graag wilt, dat heb ik elders al eens uitgelegd ;)

Zou ik dat gelijk doen!
Maar ja, als je dat doet.. Heb je niemand meer om
op te zeiken!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 27, 2015, 11:23:59
Snap het ook niet zo.

Zijn genoeg mensen die hem irritant vinden worden.
Gebruiken wellicht iets andere woorden, maar het komt op hetzelfde neer!

Maar Timmie zegt iets en iedereen valt eroverheen.. Omdat ik zei dat Reijnen weg zou gaan.
Zwaar leven zeg, als je het al niet kan handelen dat onze aanvoerder vertrekt..
Ik val even in herhaling... Waar het gros van het forum over viel was de manier waarop je het aanstaande vertrek van Reijnen bracht. Niet het feit dat hij zou vertrekken, maar de bijna juichende manier dat hij naar Groningen ging.
Dat is inmiddels uitgesproken, dus kom daar dan niet als een wijf op terug, die blijven ook altijd grijpen naar dingen uit het verleden ;)

Ja ik ken ook genoeg mensen die Henk irritant vinden, maar die zijn toeschouwer van onze aartsrivaal/vijand en nog steeds verbolgen omdat hij niet met dl mee is gegaan.