Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

hydoscc

jongens jongens...

na 3 wedstrijden roepen dat de jong weg moet....

Die man heeft ons gebracht waar we nu zijn, we hebben een lastig programma, straks komen de punten.
Alles moet even gaan lopen, het komt echt wel goed

Lore

Citaat van: Baksteen op augustus 24, 2015, 15:00:58
Vol op de aanval

Zeinstra

Pereira - Mac-intosh - Peersman - Vytas

Rosheuvel - Byrne - Overgoor - Houtkoop

Berisha - Ogbeche

Dat lijkt mij zelfmoord!

OuweSkeve

Gisteren opperde iemand een 4-2-3-1 systeem volgens mij r-member.

                              Nienhuis

   Pereira.         Mac.          Peersman.      Vytas

            Byrne/masek/ vd streek.       Overgoor

         Narsingh.          Ogbeche.         Houtkoop

                                 Berisha

Lijkt mij een prima alternatief. Graag u mening.


El Ma-kri-niii

Blij dat jullie niet in de technische staf zitten. Jarenlang wordt er al aan een bepaald systeem gewerkt, en na één zeperd moet dat hele systeem op de schop? Altijd vasthouden aan eigen visie!

AL

433 of 4231 is hetzelfde als je met dezelfde spelers speelt.
Zelf zou ik met deze selectie altijd 433 spelen.

Doel: Nienhuis
Achter: Pereira, Mac, Peersman en Vytas
Midden: Overgoor, Byrne en vd Streek
Voor: Narsingh, Berisha en Houtkoop

Vd Streek vind ik op dit moment de zwakste speler op het middenveld, maar gaat er wel weer komen. Is ook de enige middenvelder met scorend vermogen.
Achterin denk ik dat Anderson na verloop van tijd basisspeler gaat worden. Ben benieuwd hoe Heerings en vd Laan het straks oppakken.

De Gast

Is die opstelling niet wat te aanvallend AL? Wie moet de verdediging nu ondersteunen? Doe imo Bakkertje er maar in en laat hem de rol van Makrini overnemen. Van de onbevangen vd Streek zoals in de eerste helft van vorig jaar is niks meer van over sinds er iets van hem wordt verwacht. Vind hem echt zwaar tegenvallen. Straalt helemaal niks meer uit.

Ben benieuwd wat het zondag wordt. Hopelijk heeft Henkie het idee dat we altijd en overal het spel moeten maken eens uit zn kop gezet.


sunderland

Laat henk nu maar zijn gang gaan .We spelen nu dik 2 jaar erediv en we zijn voor het eerst eens flink op ons bek gegaan .Tegen zwolle speelden we een prima 2e helft en tegen feyenoord hebben we een goede wedstr neergezet .We moeten rustig blijven en het komt wel goed .

SCC-J

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2015, 11:49:47
Laat henk nu maar zijn gang gaan .We spelen nu dik 2 jaar erediv en we zijn voor het eerst eens flink op ons bek gegaan .Tegen zwolle speelden we een prima 2e helft en tegen feyenoord hebben we een goede wedstr neergezet .We moeten rustig blijven en het komt wel goed .
Zwolle uit vorig seizoen.

MI 81-96

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2015, 11:49:47
Laat henk nu maar zijn gang gaan .We spelen nu dik 2 jaar erediv en we zijn voor het eerst eens flink op ons bek gegaan .Tegen zwolle speelden we een prima 2e helft en tegen feyenoord hebben we een goede wedstr neergezet .We moeten rustig blijven en het komt wel goed .

De Jong prima trainer maar na de winterstop 2014/2015 amper nog een goede wedstrijd gezien van Cambuur, dus je kunt niet meer van een incident spreken.
Er moet iets gaan veranderen. Ook al voetbalden we niet goed de afgelopen maanden, met Reijnen (sterkere achterhoede) er bij kon je er nog op vertrouwen dat we er voorin 1 meer in schoten dan de tegenstander, die voorsprong zijn we nu (hopelijk tijdelijk) kwijt.

Bankzitter

Achteraf (en dat is altijd makkelijk praten) was het naïef om met deze nieuwe verdediging te proberen zelf het spel te willen maken. 

Compact spelen met 2 controleurs voor de verdediging, 3 snelle creatieve mensen ervoor voor een snelle uitbraak en daarvoor een pure afmaker. Het publiek snapt echt wel als het een keertje anders moet als je zo veel verdedigers in korte tijd moet inpassen.

Ik zou het echt niet erg vinden om tegen Vitesse te proberen de schade beperkt te houden en bijv. het laatste kwartier via een vieze counter nog onterecht wat af te snoepen. Als alles een weer een beetje fit en op elkaar ingespeeld is komt het leuke aanvallende voetbal dan wel weer. Prima tactiek aanvallen en op balbezit spelen in de eerste 2 seizoenen, maar we hebben ook even een plan B nodig voor degradatievoetbal (en dat is dus niet extra spitsen erbij om het publiek te vermaken  :zucht) .

Als er sommige wedstrijden wat reëler wordt gespeeld zit er genoeg kwaliteit in voor handhaving.

Delfzijl/Cambuur

Ik snap dus niet helemaal waarom :scc Henkie nu al in twijfel wordt getrokken hier....
Sjonge wat moet je dan doen om een beetje krediet te verdienen, bij mooi weer en veel punten de Held en nu net begonnen aan een nieuw
seizoen alweer de schlemiel - hoe schrijf je dat eigenlijk ,lol -
Zelfs sir Ferguson zou er niks beters van kunnen maken.
Het draait gewoon om geld en geluk dat je je beste spelers een poosje mag houden.
Snap niet waar de concurentie ineens al die pegels weghaalt voor nieuwe spelers.
Wij zullen het hier mee moeten doen voorlopig, en ik denk dat als iemand het voor elkaar krijgt is het Henk! |:)

Timmie

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 26, 2015, 21:01:29
Ik snap dus niet helemaal waarom :scc Henkie nu al in twijfel wordt getrokken hier....
Sjonge wat moet je dan doen om een beetje krediet te verdienen, bij mooi weer en veel punten de Held en nu net begonnen aan een nieuw
seizoen alweer de schlemiel - hoe schrijf je dat eigenlijk ,lol -
Zelfs sir Ferguson zou er niks beters van kunnen maken.
Het draait gewoon om geld en geluk dat je je beste spelers een poosje mag houden.
Snap niet waar de concurentie ineens al die pegels weghaalt voor nieuwe spelers.
Wij zullen het hier mee moeten doen voorlopig, en ik denk dat als iemand het voor elkaar krijgt is het Henk! |:)

Henkie werd vorig seizoen ook al in twijfel getrokken..

mugel

Hallo... Roepen dat de trainer weg moet is echt belachelijk!  :_spank  :rodekaart 

Ik heb ook kritiek en zorgen als het even wat slechter gaat, maar Henk de Jong (met onze beide clubtopscorers) zie ik het liefst nog jaren als trainersstaf. Ik zeg contracten verlengen!
Daarnaast denk ik dat het voor veel spelers een reden is (geweest) om hier te komen en/of te blijven.

Ik ken ook geen trainers die het beter hebben gedaan of nu beter zouden doen!
|:)

oost

humor dat er mensen zijn die de kwaliteiten van de jong in twijfel trekken :O :R


IS DE BESTE TRAINER DIE CAMBUUR OOOOIT GEHAD HEEFT |:) |:) |:)