Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: PePe op augustus 24, 2015, 13:57:15
Henk is een goede trainer, Henk heeft niet alles zelf in de hand, Henk heeft wel invloed, maar is ook afhankelijk van !!

Uiteraard, een trainer is afhankelijk van zijn team. Maar sommige keuzes van afgelopen tijd kan ik niet plaatsen! Sommige theorieen ook niet.

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 24, 2015, 13:54:37
Volgens mij kan Henk de Jong hier nog prima werken en is de spelersgroep tevreden. Ik denk echter wel dat de speelwijze is uitgewerkt. Na de winterstop hebben we bijzonder matig gepresteerd. Het is in ieder geval zeker niet het mooie voetbal waar De Jong het altijd over heeft. Veel balbezit, absoluut, maar we doen er niet veel mee. Dat is ook niet vreemd als je naar de kwaliteiten kijkt. Narsingh en Rosheuvel zijn geen buitenspelers die drie mensen uitkappen en de bal perfect voorgeven of zelf een goal maken. Die spelers zijn er wel, maar dat zijn mensen als Robben en Messi. Voorlopig nog niet haalbaar voor ons.

Moet je dan doorgaan met deze speelwijze? Ik denk het niet en dat baseer ik niet op één wedstrijd tegen Heracles, maar op al onze wedstrijden na de winterstop.

Ik denk dat 4-3-3 op dit moment wel gewoon de beste formatie is. Hier hebben we de spelers ook voor. Maar een mooie opstelling in 4-4-2 hoeft ook niet verkeerd te zijn. Met een Berisha en Ogbeche wellicht samen in de punt..

Bascambuur

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 14:00:23
Ik denk dat 4-3-3 op dit moment wel gewoon de beste formatie is. Hier hebben we de spelers ook voor. Maar een mooie opstelling in 4-4-2 hoeft ook niet verkeerd te zijn. Met een Berisha en Ogbeche wellicht samen in de punt..
4-3-3 kan je ook prima blijven spelen, maar iets meer op de counter spelen zou volgens mij ook niet verkeerd zijn, zeker bij uitwedstrijden. Waarom al maanden op balbezit spelen als het zo weinig resultaat geeft? Bayern Munchen, Barcelona en Arsenal dat zijn clubs die op balbezit kunnen spelen, omdat ze de kwaliteiten hebben om in een kleine ruimte mensen te passeren en een goal te maken. Die kwaliteit zie ik bij ons niet en dat is logisch, want wij hebben een kleine begroting.

Wat dat betreft helpt de media ook niet mee, die geven vaak aan dat bijvoorbeeld Cambuur en Willem 2 zulk mooi voetbal spelen, maar sinds de winterstop is dat toch echt niet het geval, op een incidentele wedstrijd na misschien.

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 24, 2015, 14:07:22
4-3-3 kan je ook prima blijven spelen, maar iets meer op de counter spelen zou volgens mij ook niet verkeerd zijn, zeker bij uitwedstrijden. Waarom al maanden op balbezit spelen als het zo weinig resultaat geeft? Bayern Munchen, Barcelona en Arsenal dat zijn clubs die op balbezit kunnen spelen, omdat ze de kwaliteiten hebben om in een kleine ruimte mensen te passeren en een goal te maken. Die kwaliteit zie ik bij ons niet en dat is logisch, want wij hebben een kleine begroting.

Wat dat betreft helpt de media ook niet mee, die geven vaak aan dat bijvoorbeeld Cambuur en Willem 2 zulk mooi voetbal spelen, maar sinds de winterstop is dat toch echt niet het geval, op een incidentele wedstrijd na misschien.

Precies! Het is teveel gebrei. Is totaal onnodig!
Rapper de buitens zoeken en wegsturen! Eerder de spits inspelen, laten vallen, onder komen en buitens evt inspelen!

PePe

Er wordt te veel gespeeld op bal bezit, doelpunten maken is het doel, zoveel mogelijk!!

De Gast

Omdat wij zooo traag zijn bij balbezit kunnen we de buitens alleen wegsturen als we al lang en breed op de helft van de tegenstander spelen. Dan hebben ze nog een beetje ruimte om de voorzet te geven en die komt nooit bij een cambuur speler aan omdat we geen koppers hebben. En bij balverlies ligt er zoveel ruimte dat je er elke keer wel een paar om de oren krijgt. Kansloos voetbal, maar we blijven het mooi spelen.

Dokkumer

Citaat van: mario op augustus 24, 2015, 13:50:24
Maar wie zegt dat de chemie is uitgewerkt?
Dat zegt Timmie, want Henk moet naar Groningen die van der Klooij vervangen...

:0=SNAP DAT NOU US

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 14:49:23
Dat zegt Timmie, want Henk moet naar Groningen die van der Klooij vervangen...

:0=SNAP DAT NOU US

Gaan we weer?!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 14:53:51
Gaan we weer?!

Nee hoor...

:0=WE GAAN GEWOON DOOR!! :devil

ps. de ... staat voor de ironie in de post. Vergelijkbaar met een ;-) of ;)

sunderland

en schoten op doel .Wij schieten zelden op goal .Voorin heeft alleen Ogbeche een schot en op het midden alleen Overgoor .

Dokkumer

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2015, 14:56:21
en schoten op doel .Wij schieten zelden op goal .Voorin heeft alleen Ogbeche een schot en op het midden alleen Overgoor .
Bakker wil ook nog wel eens richting vijandelijke achterlijn schieten...

Baksteen

Vol op de aanval

Zeinstra

Pereira - Mac-intosh - Peersman - Vytas

Rosheuvel - Byrne - Overgoor - Houtkoop

Berisha - Ogbeche

Timmie

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2015, 14:56:21
en schoten op doel .Wij schieten zelden op goal .Voorin heeft alleen Ogbeche een schot en op het midden alleen Overgoor .

En die schoot niet toen hij het wel moest doen!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 14:56:04
Nee hoor...

:0=WE GAAN GEWOON DOOR!! :devil

ps. de ... staat voor de ironie in de post. Vergelijkbaar met een ;-) of ;)

  :proost

YellowBlue

Citaat van: Baksteen op augustus 24, 2015, 15:00:58
Vol op de aanval

Zeinstra

Pereira - Mac-intosh - Peersman - Vytas

Rosheuvel - Byrne - Overgoor - Houtkoop

Berisha - Ogbeche

Rosheuvel :zucht :zucht :zucht :zucht