Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Een dkv-er vermomd als grunneger die hier de boel probeert op te stoken.


Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:28:51
Haha! Nu we er toch over praten..
Kans is toch heel reeel dat Henk daar heen gaat?!
Je probeert nu de richting waarin je dit gesprek stuurde weer te veranderen. Wat voegt het stukje over die "mongolen" nu toe aan het gesprek dat Henk ooit naar varkensland, de mestvaalt of naar het kernafval aan de IJssel gaat?

@dizzhead. Timmie moet zijn plaats weten. Waar haalt hij het lef vandaan om mijn functie als oppertroll te willen overnemen?

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:35:46
Je probeert nu de richting waarin je dit gesprek stuurde weer te veranderen. Wat voegt het stukje over die "mongolen" nu toe aan het gesprek dat Henk ooit naar varkensland, de mestvaalt of naar het kernafval aan de IJssel gaat?

@dizzhead. Timmie moet zijn plaats weten. Waar haalt hij het lef vandaan om mijn functie als oppertroll te willen overnemen?

Het stuk voegt genoeg toe, een trainer die van Cambuur naar Heerenveen gaat. Dat roept toch wel wat op, toch?!

michello

Is nu totaal niet relevant... Dan kijk je veel te veel
Vooruit en onzinnig om nu over te gaan discussiĆ«ren. Moet Timmie niet naar de arena?  :devil

Timmie

Citaat van: michello op augustus 02, 2015, 11:47:46
Is nu totaal niet relevant... Dan kijk je veel te veel
Vooruit en onzinnig om nu over te gaan discussiĆ«ren. Moet Timmie niet naar de arena?  :devil

Ja, ik zal zo op het fietsje richting de Euroborg. Hou jullie wel even op de hoogte. Vinden jullie vast interessant!

michello

Pik me maar op! Nabij het plantsoen... Kunnen we gelijk Botteghin vastbinden aan de ingang van de euroborg  :devil

Timmie

Citaat van: michello op augustus 02, 2015, 11:50:31
Pik me maar op! Nabij het plantsoen... Kunnen we gelijk Botteghin vastbinden aan de ingang van de euroborg  :devil

Prima, lijkt me een goed plan. Tot zo!

okkele

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:28:51
Nu we er toch over praten..


jij begint ieder onzin-onderwerp hier hoor.
zullen we dit col houden?
als ik alleen maar jouw problemen wil lezen ga ik wel naar timmieonline.nl

ga de zon in man,tis mooi weer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:41:56
Het stuk voegt genoeg toe, een trainer die van Cambuur naar Heerenveen gaat. Dat roept toch wel wat op, toch?!
Waarom voegt het wat toe?  Je spreekt jezelf tegen, want je ziet Henk eerst naar Groningen gaan. Dan is het dus al niet meer mogelijk om direct van Cambuur naar dkv te gaan. Ergo, het voegt niks toe behalve onnodige provocaties.

Dokkumer

Citaat van: michello op augustus 02, 2015, 11:50:31
Pik me maar op! Nabij het plantsoen... Kunnen we gelijk Botteghin vastbinden aan de ingang van de euroborg  :devil
Vergeet je niet Bubba even mee te nemen? Of heb ik nu teveel gezegd :devil

Dokkumer

Citaat van: okkele op augustus 02, 2015, 11:55:30
jij begint ieder onzin-onderwerp hier hoor.
zullen we dit col houden?
als ik alleen maar jouw problemen wil lezen ga ik wel naar timmieonline.nl

ga de zon in man,tis mooi weer.
Sorry okkele, we gaan het vanaf nu weer over mijn problemen hebben

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:57:08
Sorry okkele, we gaan het vanaf nu weer over mijn problemen hebben

hou dien kien nou maar in de gaten,loopt alle kanten uut.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: okkele op augustus 02, 2015, 11:55:30
jij begint ieder onzin-onderwerp hier hoor.
zullen we dit col houden?
als ik alleen maar jouw problemen wil lezen ga ik wel naar timmieonline.nl

ga de zon in man,tis mooi weer.

Kan de server niet vinden..
Heb je link voor me?

CamLeeuw

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:27:38
Jonkje jonkje. Ben je nu hier alleen maar om te stoken en door aannames op aannames de boel op stelten te zetten?

Mij krijg je niet gek hoor? Ben ik namelijk al jaren!
Dat is pas zelfreflectie! Respect! 8) :thumbsup
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!