Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:04:15
Volgens mij zeg ik ook niets verkeerds over de trainerskwaliteiten van Henk.
Volgens mij wij ook niet. We hebben het hier over de vermeende acteurskwaliteiten van Henk.

Weet je waar ze janken over `de rol`? In dat mestgat 30 kilometer diep de grond in!

dizzhead

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:06:18
Jongens, fijne dag. Het is matchday voor mij, zal de groen/witte bus in....
Geniet van het tot de nok gevulde stadion. Ik hoop dat Rusnak en vd Laan het verschil maken en Botteghin z'n poten breekt.

Timmie

#1862
Citaat van: dizzhead op augustus 02, 2015, 11:09:52
Geniet van het tot de nok gevulde stadion. Ik hoop dat Rusnak en vd Laan het verschil maken en Botteghin z'n poten breekt.

Hap Hap!

Halen ze hem juist, toch?!
Ben jij niet toevallig voor Grunn?;-)

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op augustus 02, 2015, 11:09:52
Geniet van het tot de nok gevulde stadion. Ik hoop dat Rusnak en vd Laan het verschil maken en Botteghin z'n poten breekt.
Nee, dan halen ze alsnog Reijnen 8P

dizzhead

Dat is toch al rond timmie? Of hangt het nu wel van Botteghin af?

:_schater over happen gesproken. Houdt t juiste aas voor en hij bijt.

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:06:18
Jongens, fijne dag. Het is matchday voor mij, zal de groen/witte bus in....
Heb je Henk Acteur ook meegenomen? Die houdt wel van een potje voetbal :devil

sccambuurlwdd

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:11:42
Hap Hap!

Halen ze hem juist, toch?!
Ben jij niet toevallig voor Grunn?;-)

Waar ben je nou eigenlijk mee bezig? Iedereen provoceren? Haal je daar nou voldoening uit?

Timmie

Citaat van: dizzhead op augustus 02, 2015, 11:14:52
Dat is toch al rond timmie? Of hangt het nu wel van Botteghin af?

:_schater over happen gesproken. Houdt t juiste aas voor en hij bijt.

Botteghin is ook al rond..

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:15:43
Heb je Henk Acteur ook meegenomen? Die houdt wel van een potje voetbal :devil

Zit naast me in de bus, tekent binnen nu en twee jaar ook bij de FC..

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:17:47
Zit naast me in de bus, tekent binnen nu en twee jaar ook bij de FC..
Afhankelijk van wanneer Sandor zijn papieren binnen heeft.

En ik zal je nog een geheimpje vertellen, binnen 3 jaar na Henks vertrek naar Groningen dan tekent hij bij dkv.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:20:25
Afhankelijk van wanneer Sandor zijn papieren binnen heeft.

En ik zal je nog een geheimpje vertellen, binnen 3 jaar na Henks vertrek naar Groningen dan tekent hij bij dkv.

Even serieus, ik denk dat Henk na Cambuur wel naar een Groningen, Heerenveen of PEC gaat..
En hier bedoel ik niks negatiefs mee!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:21:44
Even serieus, ik denk dat Henk na Cambuur wel naar een Groningen, Heerenveen of PEC gaat..
En hier bedoel ik niks negatiefs mee!
Tja, dat kan een autistische 3 jarige je ook wel vertellen. Hij blijft het liefst in het noorden en dan wel in de Eredivisie. Zijn genoemde clubs wel inkoppertjes, helemaal gezien zijn achtergrond bij eerstgenoemde clubs.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:24:15
Tja, dat kan een autistische 3 jarige je ook wel vertellen. Hij blijft het liefst in het noorden en dan wel in de Eredivisie. Zijn genoemde clubs wel inkoppertjes, helemaal gezien zijn achtergrond bij eerstgenoemde clubs.

Ben benieuwd of die mongolen die Dwight hebben bedreigd, Henk ook gaan bedreigen mocht hij naar Heerenveen gaan..

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 02, 2015, 11:26:30
Ben benieuwd of die mongolen die Dwight hebben bedreigd, Henk ook gaan bedreigen mocht hij naar Heerenveen gaan..
Jonkje jonkje. Ben je nu hier alleen maar om te stoken en door aannames op aannames de boel op stelten te zetten?

Mij krijg je niet gek hoor? Ben ik namelijk al jaren!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2015, 11:27:38
Jonkje jonkje. Ben je nu hier alleen maar om te stoken en door aannames op aannames de boel op stelten te zetten?

Mij krijg je niet gek hoor? Ben ik namelijk al jaren!

Haha! Nu we er toch over praten..
Kans is toch heel reeel dat Henk daar heen gaat?!