Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: scclwd op april 18, 2015, 01:30:32
Moet ie niet doen.

Liever wel, weg met dat laffe '11 man voor het doel' voetbal en hopen dat een counter goed uitpakt, al de zoveelste ploeg die dat flikt hier, in dit geval voor Excelsior trekken ze er nog een punt uit. Maar als ik van tevoren weet dat ik tegen zo'n wedstrijd aan moet kijken ongeacht de uitslag dan blijf ik wel weg

666

Henkie mut wel met beide benen op de grond blieven. Ik vind Henk normaal top maar hij gaat nu al 2 weken in de fout met sien tactisch plan en vooral sien wissels. Henk doe normaal, daar haal je de meeste punten mee...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

wij moeten naar ons zelf kijken en niet wat andere clubs doen.

speculeter

Wat een wissels weer. ...
Je beste man eraf halen....
Bakker tot in de 80 minuut laten staan?
Waarom barto pas de laatste 10 minuten erin? Toen hij erinkwam ontstond er tenminste druk.
Prima kerel hoor maar inzicht soms ver te zoeken.

wiekie1969

#1595
Kest niet meer serieus nimme deze man. De uitspraken na afloop van de samenvatting bij de nos.......  :zucht

Zo praat je niet over collega's.

Waarom staat Steblecki er niet in? Waarom McIntosh niet? Waarom nimt Bakker alle spelhervattingen? Waarom staat Narsingh op links?

Daar wil ik een antwoord op hewwe.

Eerst naar jezelf kijken Henk!!!!

wiekie1969

Citaat van: Marc S op april 17, 2015, 23:23:38
Zo dan, beste sneer richting Dijkhuizen

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/46854/de-jong-deelt-keiharde-sneer-uit-aan-dijkhuizen/


Hij mut eerst eens naar zijn eigen elftal kijken. Baltempo, beleving, passie niet gezien gisteravond!!! Dramatisch voetbal na de winterstop!!!

Galdiano

Ik geef Dijkhuizen een groot compliment!

Hij speelt op dit moment op safe en wil punt voor punt bij elkaar sprokkelen met een matig elftal. Bijna 3 punten. Helaas voor hem 1.

NAC, eagles, Excelsior en Ado weten gewoon waar het probleem zit bij Cambuur.
Henk de Jong moet gewoon eens gaan trainen op een plan B!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Henk de Jong mut naar een andere club!!!!! Zet er maar een nieuwe trainert voor volgend seizoen!!!

Het 'kijk eens hoe gewoon ik ben' effect is uitgewerkt.

Shar

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 08:21:39
Henk de Jong mut naar een andere club!!!!! Zet er maar een nieuwe trainert voor volgend seizoen!!!

Het 'kijk eens hoe gewoon ik ben' effect is uitgewerkt.

Dit kan je toch niet serieus menen zeg. Ff kort op een rij, eerste jaar kampioen eerste divisie, tweede jaar eenvoudig handhaven met mooi attractief voetbal, derde jaar weer eenvoudig handhaven met veel positieve aandacht voor Cambuur en nu al meer punten dan vorig seizoen. Kortom er zit nog steeds een stijgende lijn is.

Henk de Jong is het beste wat Cambuur in lange tijd is overkomen en we mogen onze handen dichtknijpen met zo'n trainer. Hij maakt uiteraard fouten maar wie niet. Als hij daar dan ook nog van leert, nou dan zit er nog een hoop in het vat voor ons in de toekomst.

Galdiano

Citaat van: Shar op april 18, 2015, 08:40:20
Dit kan je toch niet serieus menen zeg. Ff kort op een rij, eerste jaar kampioen eerste divisie, tweede jaar eenvoudig handhaven met mooi attractief voetbal, derde jaar weer eenvoudig handhaven met veel positieve aandacht voor Cambuur en nu al meer punten dan vorig seizoen. Kortom er zit nog steeds een stijgende lijn is.

Henk de Jong is het beste wat Cambuur in lange tijd is overkomen en we mogen onze handen dichtknijpen met zo'n trainer. Hij maakt uiteraard fouten maar wie niet. Als hij daar dan ook nog van leert, nou dan zit er nog een hoop in het vat voor ons in de toekomst.

:y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 08:21:39
Henk de Jong mut naar een andere club!!!!! Zet er maar een nieuwe trainert voor volgend seizoen!!!

Het 'kijk eens hoe gewoon ik ben' effect is uitgewerkt.
Weet je wat ook uitgewerkt is? Het "Kijk eens hoeveel azijn ik heb" van jou.
Rot toch alsjeblieft op met je onnozele negatieve uitspraken, die nergens op gebaseerd zijn. Totaal geen onderbouwing..
Maarja, de houdbaarheidsdatum is verstreken, dus oprotten met de trainer.

carlo de leeuw

Citaat van: wiekie1969 op april 18, 2015, 08:21:39
Henk de Jong mut naar een andere club!!!!! Zet er maar een nieuwe trainert voor volgend seizoen!!!

Het 'kijk eens hoe gewoon ik ben' effect is uitgewerkt.
Dom gezwam.
Zelfs als het niet meer loopt, zoals op dit moment, dan zit het allemaal wel goed in elkaar.
Hemk de Jong MUT BLIEVE :0= :0=

De Gast

Henkie had moeten zeggen dat Excelsior het prima voor elkaar had. Behoorlijk zwaktebod dit. Als wij meer creativiteit in ons elftal hadden dan hadden we gister gewoon met 3-0 gewonnen. Het ligt gewoon aan jezelf.

Henk: maar even in de leer bij Dijkhuizen. Misschien pakken we dan zelf ook weer eens een punt op vreemde bodem.

OuweSkeve

Pfff......ik denk dat Henk niet alleen maar boos was om het counter voetbal. Ik denk ook de taktiek van het blijven liggen na een nietszeggende overtreding. De scheids trapte er daarna ook niet meer in. Gebeurde veel te vaak. Het zijn steeds die onderbrekingen die het tempo eruit halen