Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DK

Henkie de Niro zijn we volgend seizoen kwijt... die gaat naar Hollywood...   :y :_schater

http://cambuur.nl/twaalfdeman/

jeff

Een goede acteur doet het in 1 take, ik weet uit ervaring dat dat niet zo makkelijk is(of ik ben gewoon een slechte acteur).
Dus of henk een nieuwe carrière heeft gevonden is niet te zeggen. 8P

Marc S

Wel leuk gedaan haha

666

Ik geloofde hem gelijk, je kon horen en zien dat het niet gespeeld was, hahaha prachtig stukje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Henk de Jong niet genomineerd voor de Rinus Michels Award en Fred Rutten wel. Wat een logica.

Vedetski

Citaat van: hobbes op april 14, 2015, 10:06:29
Henk de Jong niet genomineerd voor de Rinus Michels Award en Fred Rutten wel. Wat een logica.

Vind Cocu ook niet geweldig hoor. Met zoveel kwaliteit is het juist knap als je niet kampioen wordt.
:koffie

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op april 14, 2015, 11:30:26
Vind Cocu ook niet geweldig hoor. Met zoveel kwaliteit is het juist knap als je niet kampioen wordt.
Wie zijn er allemaal genomineerd? Heb er nog niets van meegekregen.

Collingwood

Cocu, Rutten, Bosz, Jans en Brood.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op april 14, 2015, 11:40:49
Cocu, Rutten, Bosz, Jans en Brood.
Op Jans na allemaal lachertjes.
Cocu MOET met dit materiaal gewoon kampioen worden
Rutten heeft niet het maximale uit Feyenoord gehaald
Bosz, met Chelsea 3 moet je top 5 spelen. Wat hij na de winterstop neerzet is knap, maar zijn wanprestaties daarvoor zijn nog knapper.
Brood geen kampioen worden is met zo'n selectie moeilijker

Jans doet het gewoon goed met Zwolle.

Waar is Henk? Waar is Streppel?

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 11:53:58
Op Jans na allemaal lachertjes.
Cocu MOET met dit materiaal gewoon kampioen worden
Rutten heeft niet het maximale uit Feyenoord gehaald
Bosz, met Chelsea 3 moet je top 5 spelen. Wat hij na de winterstop neerzet is knap, maar zijn wanprestaties daarvoor zijn nog knapper.
Brood geen kampioen worden is met zo'n selectie moeilijker

Jans doet het gewoon goed met Zwolle.

Eens, maar als je kampioen wordt, word je gewoon genomineerd. Wat Bosz en al helemaal Rutten op die lijst doen is mij een raadsel. Naast Henk de Jong, zou ik ook Streppel willen toevoegen.

kickandrush

Lachwekkend lijstje genomineerden.

Cocu had vorig jaar al de beste selectie, evenals dit jaar.
Rutten heeft geen slappe keutel gepresteerd. Manu heeft die man meerdere malen op zijn stoeltje gehouden.
Bosz met die selectie een waardeloze 1e seizoenshelft en enkel dankzij Traore een goede tweede.
Jans terecht.
Brood? bij welke club zit hij? :devil ondanks het knappe puntenaantal in de jl is het natuurlijk onzin om die man te nomineren.

Waar is Dijkhuizen? Waar is Streppel? en us Henk? Zelfs Judas Luldiewegis heeft knap gepresteerd met dat sooitje talentloze vreemdelingen.



Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 14, 2015, 11:55:50
Eens, maar als je kampioen wordt, word je gewoon genomineerd. Wat Bosz en al helemaal Rutten op die lijst doen is mij een raadsel. Naast Henk de Jong, zou ik ook Streppel willen toevoegen.
Tja, dan liggen mijn criteria iets scherper dan die van de beoordelingscommissie.  Streppel had ik in mijn edit ook al genoemd.

Dokkumer

Bijna precies wat jij zegt kickandrush, alleen drukte ik me wat milder uit.
Grootste verschillen.. Luldiewegis NIMMER, en Dijkhuizen alleen als hij zich direct weet te handhaven met Excelsior.

kickandrush

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 12:05:14
Bijna precies wat jij zegt kickandrush, alleen drukte ik me wat milder uit.
Grootste verschillen.. Luldiewegis NIMMER, en Dijkhuizen alleen als hij zich direct weet te handhaven met Excelsior.

Eens,

Luldiewegis had ook nimmer genomineerd moeten worden, ik snap ook niet waarom ik over dat addergebroed begon  :rodekaart zal t zonnetje wel zijn   :devil

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op april 14, 2015, 12:20:44
Eens,

Luldiewegis had ook nimmer genomineerd moeten worden, ik snap ook niet waarom ik over dat addergebroed begon  :rodekaart zal t zonnetje wel zijn   :devil
Het zij u vergeven, heeft inderdaad met het nekverrekkersweer te maken :proost