Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Dat wordt weer broekjes knippen straks

SCC-J

Bij 3-0 Ogbeche erin zetten wanneer je niets meer te winnen hebt. Onbegrijpelijk!

mindra

Haha en zijn vriend barto mag staan blijven

Dokkumer

Citaat van: mindra op maart 07, 2015, 22:40:22
Haha en zijn vriend barto mag staan blijven

Rot nou eens op met die onzin. Waren spelers nog veel slechter.
vd Streek dramatisch, Bakker won vandaag met verstoppertje en Slijngaard leek wel zo stoned dat hij niet besefte dat hij op een voetbalveld stond.

mindra

Klopt waren veel meer, maar het is bij barto niet de eerste keer.
Ik vind wel dat barto als invaller  beter voor de dag komt.

punkman

Verbaasde mij eigenlijk dat er in de rust niet gewisseld werd, had dat wel verwacht.
Maar ja, wie ben ik ?

Yellow Army

Merkwaardig wisselbeleid imo. Normaal gesproken is het de bedoeling dat je de slechtste spelers (Streek, Bakker) naar de kant haalt  :X
Area 58

Utekleitrokken

Citaat van: SCC-J op maart 07, 2015, 22:35:07
Bij 3-0 Ogbeche erin zetten wanneer je niets meer te winnen hebt. Onbegrijpelijk!

Mijn gedachten...

Voor hetzelfde pakt ie weer een kaart vanwege frustratie of een ongelukkige blessure.

Yellow Army

Citaat van: mindra op maart 07, 2015, 22:40:22
Haha en zijn vriend barto mag staan blijven

Evenals zijn andere vriendjes Pereira, Bakker en Streek.
Area 58

DayDreamer

Vrijuit voetballen  :zucht

Ben heel benieuwd of Henk ze nog kan motiveren, anders kunnen het wel eens nare laatste wedstrijden worden.

En Henkie, als we 3 - 0 achter staan, en je hebt niks meer te vertellen, timmer de boel dicht, accepteer de nederlaag, maar doe niet als vanavond.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2015, 23:00:37
Evenals zijn andere vriendjes Pereira, Bakker en Streek.
:_schater

De Gast

Ok.. we hadden sowieso verloren vanavond. Maar je hoeft toch niet het publiek te vermaken in Zwolle met je aanvallende voetbal? Zeker als je de spelers er niet voor hebt?

Volgende wedstrijd gewoon nog een keer proberen Henk..

Cor

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2015, 23:02:58
Vrijuit voetballen  :zucht

Ben heel benieuwd of Henk ze nog kan motiveren, anders kunnen het wel eens nare laatste wedstrijden worden.

En Henkie, als we 3 - 0 achter staan, en je hebt niks meer te vertellen, timmer de boel dicht, accepteer de nederlaag, maar doe niet als vanavond.

Volgens mij accepteerde Henk de nederlaag ook en wisselde hij met het oog op de wedstrijd van volgende week. M.a.w., blessuregevoelige spelers sparen voor volgende week.

DayDreamer

Citaat van: Cor op maart 08, 2015, 08:52:58
Volgens mij accepteerde Henk de nederlaag ook en wisselde hij met het oog op de wedstrijd van volgende week. M.a.w., blessuregevoelige spelers sparen voor volgende week.

Klopt, maar ik had persoonlijk nog een extra slot erbij gedaan, dit ging echt nergens over, na de 3 -0 hadden er in 5 minuten zo 4 of 5 goals bij kunnen vallen.

En nog iets, laat Narsingh en de Ridder als die samen spelen eens van kant wisselen, die kruipen allebei naar binnen in balbezit. Met Rosheuvel werd dat wel beter, die hield breed, jammer dat de voorzetten van mindere kwaliteit waren.

TARGET

Ik hoop dat ze nu eens gaan voetballen want het is de laatste tijd niet om aan te zien.!! Henk moet eens ophouden zo poeslief te zijn.. geef ze op de flikker.!!