Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: carlo de leeuw op maart 06, 2015, 18:56:18
T'zal allemaal wel.
Barto en Hemmen zijn, mits allebeide top fit, een beetje lood om oud ijzer.
De ene wat meer van dit en de andere wat meer van dat.
Daarom begrijp ik wel dat Barto speelt, omdat die veel meer wedstrijd ritme heeft en ook een hele wedstrijd aan kan.
We zullen ook wel niet constant op hun helft spelen en daarom lijkt me Barto ook wat geschikter.
Hemmen zie ik niet een hele wedstrijd volhouden.

Dat is het juist. Barto is topfit. Daarom zou ik hem op het moment ook altijd verkiezen boven Hemmen.

AL

De roep om Hemmen snap ik totaal niet.
Die komt echt veels tekort (vooral fysiek)voor eredivisie.
Hoop voor hem dat hij een mooie club vindt. Volendam bijv.
Overigens zou het mij niet verbazen dat hij naar de topklasse gaat.

legeips

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2015, 17:51:13
Barto heeft het toch uitstekend gedaan tegen Dkv. Hemmen word gewoon niks meer bij ons. Lekker afscheid van nemen.

Toen steeg hij boven zichzelf uit, maar helaas lukt dat maar zelden.

Lekker allemaal blijven geloven in Henk zijn religie... Dan hebben we volgend jaar weer geen echte top spits naast ogbeche..

De Gast

Citaat van: AL op maart 06, 2015, 19:41:23
De roep om Hemmen snap ik totaal niet.
Die komt echt veels tekort (vooral fysiek)voor eredivisie.
Hoop voor hem dat hij een mooie club vindt. Volendam bijv.
Overigens zou het mij niet verbazen dat hij naar de topklasse gaat.

Op basis waarvan vind je dat ie tekort komt.. hij krijgt immers nooit de kans in de basis. En waarom moest ie destijds uit de basis verdwijnen? Weet jij dat?

JurjenS7

Citaat van: legeips op maart 06, 2015, 20:06:09
Toen steeg hij boven zichzelf uit, maar helaas lukt dat maar zelden.

Lekker allemaal blijven geloven in Henk zijn religie... Dan hebben we volgend jaar weer geen echte top spits naast ogbeche..
Inderdaad. En dan kunnen we champions league voetbal wel vergeten..

sunderland

Wat lullen jullie nou allemaal. Hemmen kan gewoon nog niet starten om dat hij nog niet helemaal fit is .Zijn fysiek is nog niet top dus is het sowieso logisch dat barto speelt en Zwolle is een team wat ook veel de bal heeft dus kan hemmen dat sowieso niet belopen in het begin .En ik ben nog niet vergeten wat voor een fantastische weds Barto speelde in de voor ons belangrijkste weds van het jaar .Geef hem ook wat krediet aub want het is immers na de winterstop :proost

Bernardo

Citaat van: legeips op maart 06, 2015, 20:06:09
Toen steeg hij boven zichzelf uit, maar helaas lukt dat maar zelden.

Lekker allemaal blijven geloven in Henk zijn religie... Dan hebben we volgend jaar weer geen echte top spits naast ogbeche..

Dus jij vind Hemmen veel beter als Barto?

legeips

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2015, 23:25:22
Dus jij vind Hemmen veel beter als Barto?

Ja!

Alleen als ik in Hemmen zijn schoenen zou hebben gestaan, zou mijn zelfvertrouwen en mentaliteit ook onder druk komen, als er zo weinig kans is om te spelen. Dat maakt het verschil tussen beide wat kleiner, maar vind Hemmen nog steeds beter. Daarnaast is Hemmen geen pinchhitter en Martijn zeker wel.. Ogbeche had gewoon lekker deze pot moeten overslaan en een week later weer moeten starten.

Voor de goede orde, ik waardeer barto zijn werklust en inzet. Maar voetballend komt hij gewoon tekort op dit niveau. Als hij elke week voetbalt zoals tegen DKV, zal ik niet klagen, maar dat is gewoonweg niet zo.

Hij is onrustig aan de bal, loopt niet altijd even slim. Dat laatste kan ook te maken hebben met het feit dat Henk erg zijn best doet om die jonge speel minuten te geven en ondertussen op meerdere posities heeft ingezet.

reisbureau

Dus we hebben het nu al een tijdje over Barto versus Hemmen in het Henk de Jong topic.

Over Hemmen die zelf na de promotie aangaf fysiek twijfel te hebben of zijn lichaam dat wel trok.
Over Hemmen die na een mislukte aanval de kop laat hangen en de enige stappen die hij dan nog zet is terug lopen om niet buitenspel te staan
Over Hemmen die nu weer last van de rug heeft
Over Barto die altijd voorop gaat in de strijd (als basisspeler of invaller) ongeacht de positie
Over Barto die een uitstraling heeft dat hij er plezier in heeft
Over Barto die duidelijk weet dat we een volksclub zijn (zie hoe hij tekeer ging tegen het uitvak met DKV aanhangers)

Ok. Dan ga ik ook voor Hemmen  8P

Destroyer

Hemmen we op dit moment dus niet veel aan  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Legeips? Hebben De Jong en Barto je vroeger gepest op het schoolplein, of zo?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

ejvdkam

Voor mij is Barto een held, wat de vorige spreker ook al zo mooi zei, hij staat er altijd!
Hij voetbalt naar zijn vermogen en altijd 100% inzet. Een echte clubspeler die veel meer waardering verdiend dan dat hij vaak krijgt. Deze man  heeft al jaren zijn best gedaan voor Cambuur en zal dat hopelijk ook nog jaren blijven doen! Topgozer!

Destroyer

Citaat van: ejvdkam op maart 07, 2015, 10:52:17
Voor mij is Barto een held, wat de vorige spreker ook al zo mooi zei, hij staat er altijd!
Hij voetbalt naar zijn vermogen en altijd 100% inzet. Een echte clubspeler die veel meer waardering verdiend dan dat hij vaak krijgt. Deze man  heeft al jaren zijn best gedaan voor Cambuur en zal dat hopelijk ook nog jaren blijven doen! Topgozer!

Zo is het. Nogmaals, tactisch niet de beste. Maar van zijn strijdlust kunnen nog veel spelers van onze club maar ook van andere clubs wat van leren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: reisbureau op maart 07, 2015, 09:34:54
Dus we hebben het nu al een tijdje over Barto versus Hemmen in het Henk de Jong topic.

Over Hemmen die zelf na de promotie aangaf fysiek twijfel te hebben of zijn lichaam dat wel trok.
Over Hemmen die na een mislukte aanval de kop laat hangen en de enige stappen die hij dan nog zet is terug lopen om niet buitenspel te staan
Over Hemmen die nu weer last van de rug heeft
Over Barto die altijd voorop gaat in de strijd (als basisspeler of invaller) ongeacht de positie
Over Barto die een uitstraling heeft dat hij er plezier in heeft
Over Barto die duidelijk weet dat we een volksclub zijn (zie hoe hij tekeer ging tegen het uitvak met DKV aanhangers)

Ok. Dan ga ik ook voor Hemmen  8P

waarom horen we dan niks over de problemen van Hemmen..

Dokkumer

Citaat van: De Gast op maart 07, 2015, 11:00:29
waarom horen we dan niks over de problemen van Hemmen..
En wanneer we dat wel horen janken we dat alle stront weer naar buiten komt.