Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sccleeuwarden

Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 15:36:35
En Henkie blijft het maar proberen met Barto in de spits..

En jij blijft maar dom lulle!

Marc S

Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 15:36:35
En Henkie blijft het maar proberen met Barto in de spits..

Wie wil jij er neer zetten als Ogbeche de griep heeft?

Galdiano

Citaat van: Marc S op maart 06, 2015, 16:45:33
Wie wil jij er neer zetten als Ogbeche de griep heeft?

Hemmen!

Indien fit moet Hemmen toch altijd achter Ogbeche komen als spits.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Barto heeft het toch uitstekend gedaan tegen Dkv. Hemmen word gewoon niks meer bij ons. Lekker afscheid van nemen.

De Gast

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 17:13:17
Hemmen!

Indien fit moet Hemmen toch altijd achter Ogbeche komen als spits.

Precies. Deed het aan het begin van de competitie uitstekend. En kan nu niks meer goed doen..

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 17:52:25
Precies. Deed het aan het begin van de competitie uitstekend. En kan nu niks meer goed doen..
Met de nadruk op deed.... Sinds Hemmen niet meer meedoet hoeft de scheids niet meer voor buitenspel te fluiten. Bij Hemmen straalt de spelvreugde er niet vanaf, werklust is minder etc .Dus ik zou als ik moet kiezen ook Barto in de spits zetten. Waarbij ik overigens Barto ook niet de ideale spits vind, maar goed liever hem dan Hemmen

Galdiano

Met Hemmen en Ogeche hebben we de meeste punten gehaald en scoorde Ogbeche veel meer doelpunten dan nu.

Met Barto in de basis is het rendament veel lager.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Barto heb je veel meer aan, niet om Hemmen ondankbaar te zijn maar als hij speelt zijn 9 van de 10 ballen buitenspel. Barto kan de bal halen, en belangrijker nog, ook meenemen.

Krijg vooral het idee dat Barto afgeschreven wordt op zijn prestaties als 'middenvelder'. Terwijl hij vrijwel nooit de kans heeft gekregen om een paar wedstrijden echt als spits te spelen.

sccleeuwarden

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 17:13:17
Hemmen!

Indien fit moet Hemmen toch altijd achter Ogbeche komen als spits.

Als je 9 van de 10 keer niet eens op de training bent, dan niet!

Bernardo

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 18:07:15
Met Hemmen en Ogeche hebben we de meeste punten gehaald en scoorde Ogbeche veel meer doelpunten dan nu.

Met Barto in de basis is het rendament veel lager.

Dat laatste geloof ik helemaal niks van.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2015, 18:31:06
Dat laatste geloof ik helemaal niks van.

Tel alle gespeelde wedstrijden met Hemmen eens op qua punten, en ook van Barto.
Dan kom je tot de conclussie dat er meer punten per wedstrijd werden gehaald en al helemaal qua doelpunten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

#1406
Citaat van: De Gast op maart 06, 2015, 15:36:35
En Henkie blijft het maar proberen met Barto in de spits..

Onbegrijpelijk vanuit een voetballend standpunt. Maar begrijpelijk vanuit henk zijn standpunt.. Het is maar goed dat we zo goed als veilig zijn, anders had ik hier iets minder mild op gereageerd.

Ik vrees dan ook voor volgend seizoen, als Henk zo zijn best doen om deze compensatie voetballer op alle manieren in de basis 11 te zetten.

Cor

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 18:44:11
Tel alle gespeelde wedstrijden met Hemmen eens op qua punten, en ook van Barto.
Dan kom je tot de conclussie dat er meer punten per wedstrijd werden gehaald en al helemaal qua doelpunten.

Dat zijn geen statistieken

carlo de leeuw

T'zal allemaal wel.
Barto en Hemmen zijn, mits allebeide top fit, een beetje lood om oud ijzer.
De ene wat meer van dit en de andere wat meer van dat.
Daarom begrijp ik wel dat Barto speelt, omdat die veel meer wedstrijd ritme heeft en ook een hele wedstrijd aan kan.
We zullen ook wel niet constant op hun helft spelen en daarom lijkt me Barto ook wat geschikter.
Hemmen zie ik niet een hele wedstrijd volhouden.

Bernardo

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2015, 18:44:11
Tel alle gespeelde wedstrijden met Hemmen eens op qua punten, en ook van Barto.
Dan kom je tot de conclussie dat er meer punten per wedstrijd werden gehaald en al helemaal qua doelpunten.

Vorig jaar na de winter vergeten toen Barto bijna constant in de basis stond?