Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op maart 07, 2015, 10:58:28
Zo is het. Nogmaals, tactisch technisch niet de beste. Maar van zijn strijdlust kunnen nog veel spelers van onze club maar ook van andere clubs wat van leren.
En hij is niet de snelste op de eerste meters.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 07, 2015, 10:49:26
Legeips? Hebben De Jong en Barto je vroeger gepest op het schoolplein, of zo?
VOlgens mij is onze spiegel meer gecharmeerd van Roy "We worden steeds fitter" Wesseling en Mika Ilo..

Dokkumer

Citaat van: legeips op maart 07, 2015, 07:19:52
Ja!

Alleen als ik in Hemmen zijn schoenen zou hebben gestaan, zou mijn zelfvertrouwen en mentaliteit ook onder druk komen, als er zo weinig kans is om te spelen. Dat maakt het verschil tussen beide wat kleiner, maar vind Hemmen nog steeds beter. Daarnaast is Hemmen geen pinchhitter en Martijn zeker wel.. Ogbeche had gewoon lekker deze pot moeten overslaan en een week later weer moeten starten.

Voor de goede orde, ik waardeer barto zijn werklust en inzet. Maar voetballend komt hij gewoon tekort op dit niveau. Als hij elke week voetbalt zoals tegen DKV, zal ik niet klagen, maar dat is gewoonweg niet zo.

Hij is onrustig aan de bal, loopt niet altijd even slim. Dat laatste kan ook te maken hebben met het feit dat Henk erg zijn best doet om die jonge speel minuten te geven en ondertussen op meerdere posities heeft ingezet.
Laat ik vooropstellen dat ik niet op de training kom.. Heb er geen 50 kilometer fietsen per dag voor over ;)
Maar ik hoor hier en daar dat zijn houding op de training niet je van het is (wanneer hij überhaupt aanwezig en fit is).

Onrustig aan de bal, kan ik me wel in vinden, dat hij niet altijd even slim loopt juist niet.. Dat het niet altijd slim lijkt is naar mijn mening omdat hij pure startsnelheid mist. Ik vind juist dat Hemmen niet altijd even slim loopt (of sjokt)

reisbureau

Citaat van: De Gast op maart 07, 2015, 11:00:29
waarom horen we dan niks over de problemen van Hemmen..

Omdat je misschien gaan krant leest  :proost

Yellow Army

Barto is misschien niet technisch het meest vaardig, maar als je je verplaatst in de tegenstander is het gewoon een ontzettend vervelende speler om tegen te spelen. Hij zet je voortdurend onder druk en blijft maar lopen. Dus in dat opzicht heeft Barto mijn voorkeur boven Hemmen. Technisch is het imo lood om oud ijzer.
Area 58

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 11:47:41
Laat ik vooropstellen dat ik niet op de training kom.. Heb er geen 50 kilometer fietsen per dag voor over ;)
Maar ik hoor hier en daar dat zijn houding op de training niet je van het is (wanneer hij überhaupt aanwezig en fit is).

Onrustig aan de bal, kan ik me wel in vinden, dat hij niet altijd even slim loopt juist niet.. Dat het niet altijd slim lijkt is naar mijn mening omdat hij pure startsnelheid mist. Ik vind juist dat Hemmen niet altijd even slim loopt (of sjokt)

Inderdaad. Barto loopt zich altijd slim vrij - ziet de gaatjes (kopgoal tegen Utrecht); maar heeft helaas niet altijd de techniek om de vrijgelopen positie ten volste te benutten. Tactisch is hij juist sterk, technisch magertjes (hoewel dat soms ook fabelachtig goed gaat)

kapseltje

Citaat van: dizzhead op maart 07, 2015, 13:21:05
Inderdaad. Barto loopt zich altijd slim vrij - ziet de gaatjes (kopgoal tegen Utrecht); maar heeft helaas niet altijd de techniek om de vrijgelopen positie ten volste te benutten. Tactisch is hij juist sterk, technisch magertjes (hoewel dat soms ook fabelachtig goed gaat)

Een van de eerste keren dat ik iemand met een argument zie komen waarom Barto nuttig is, buiten het feit dat hij de hardste werker aller tijden is en zo'n goede jonge is  :devil

Ik moet zeggen dat Barto het positioneel leuk doet bij voorzetten en vooral uit standaardsituaties gevaar kan brengen, ook kan hij het spel nog wel eens voortzetten door een snelle dieptepass. Dat mis ik nog wel eens bij Ogbeche en Hemmen, maar verder komt er weinig uit Barto vind ik. Hemmen en Ogbeche zijn veel cooler voor de goal en een stuk balvaster en technischer. Barto is wat mij betreft een typische pinchhitter. Iemand die je kunt brengen om iets te forceren, want hij kan de dynamiek van een wedstrijd omgooien als hij in goede doen is.

De Gast

Citaat van: Dokkumer op maart 07, 2015, 11:42:56
En wanneer we dat wel horen janken we dat alle stront weer naar buiten komt.

Ik had het over de fysieke problemen.. ik neem aan dat er geen andere problemen zijn..

drg

Ik lach me helemaal kapot als vanavond Barto de matchwinner blijkt en iedereen niets anders dan lof over hem kan spreken  :_schater

Galdiano

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 16:34:17
Ik lach me helemaal kapot als vanavond Barto de matchwinner blijkt en iedereen niets anders dan lof over hem kan spreken  :_schater

Gaat niet gebeuren.

Hemmen schiet in de laatste minuut de 2-2 binnen.
Dit na een uiterst sterke invalbeurt  8)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: drg op maart 07, 2015, 16:34:17
Ik lach me helemaal kapot als vanavond Barto de matchwinner blijkt en iedereen niets anders dan lof over hem kan spreken  :_schater

Die kans is vrij groot. Barto heeft al vaker bewezen op het juiste moment te kunnen pieken. Dit potje is nogal beladen en betekent aan of afhaken met betrekking tot de PO. Ik zie het wel zitten met Barto in de punt vanavond.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

 :0= BARTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! |:)

legeips

Hoop dat barto de winnende maakt, maar zal nooit fan van hem worden. En nee, Henk en martijn hebben me niet gepest tijdens het knikkeren..  ;)

Maar nergens om, ik kan me toch een hoop reacties herinneren voor de wedstrijd van DKV over Barto, waar hij kritisch werd aangesproken over zijn vertoonde spel of hoe Henk elke keer weer een mogelijkheid ziet om hem op te stellen.

Met de meeste zal ik het over Barto nooit eens worden, ik blijf het een beperkte speler vinden die (te) veel krediet krijgt van zijn trainer.

nogmaals met inzet en compensatie blijf je de oorlog niet winnen. Het heeft zijn charme en je krijgt een enorme gun factor. Maar dat gunnen en charme verdwijnt, als de inzet en strijd niet meer in punten worden omgezet. Laten we dan eens kijken wie dan nog zijn eigen visie en idee stand weet te houden.

Maar hij mag vanavond met alle plezier op basis van inzet en strijd de match winnaar zijn.. Zal dan echt niet minder gelukkig zijn dan de meesten hier..

Op naar de punten |:)


dizzhead

Als een fabuleuze techniek en schitterende acties zich niet in punten vertalen geldt hetzelfde. Dan zullen er weer mensen opstaan die roepen om spelers met mentaliteit. Maar ik begrijp je visie, echter moet je ook een bepaalde balans bewaren in het elftal. met Hemmen heb je al snel een statischere man voorin. Waardoor de snelheid van naar binnentrekkende vleugels niet dreigend is voor de opponent. Dat is een pure trainerskeuze, op basis van details in de spelopvatting van de ts.

|:) idd winnen!

De Gast

Nou Henkie de volgende uitwedstrijd maar weer hetzelfde recept..