Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Achja, ik kijk sowieso geen VI meer sinds Cambuur in de Eredivisie speelt. De ene keer zijn we de mooiste club van NL en daarna zijn we weer de boefjes van Cambuur en dan weer........ ENZOVOORT.

Leuk en aardig dat Wilfred voor SCC is, maar door zijn opmerkingen op slecht getimede momenten praten ze nooit meer serieus over. Wel eens van 'ze doen het best leuk', maarja die analyse kan iedereen stellen. Wat cambuur betreft is VI er niet veel beter op geworden.  :clint


drg

Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:27:08
Achja, ik kijk sowieso geen VI meer sinds Cambuur in de Eredivisie speelt. De ene keer zijn we de mooiste club van NL en daarna zijn we weer de boefjes van Cambuur en dan weer........ ENZOVOORT.

Leuk en aardig dat Wilfred voor SCC is, maar door zijn opmerkingen op slecht getimede momenten praten ze nooit meer serieus over. Wel eens van 'ze doen het best leuk', maarja die analyse kan iedereen stellen. Wat cambuur betreft is VI er niet veel beter op geworden.  :clint

Onze grote vriend bij de VI was niet eens bij de laatste derby, die werd door Gijp maar weer even goed op z'n plaats gezet wat betreft supporter zijn.  l8l

Harry L.

Tsja, als je daar niet bij bent als fan. Programma holt achteruit. Geen nieuwsfeiten meer, slechts een mening van een paar "deskundigen". Gaat alleen nog maar over de geweldenaren in het buitenland, waar totaal geen spanning meer in de competities zit. Duurt geen jaren meer zo.

AL

Citaat van: moodygrunn op februari 24, 2015, 18:37:22
Gezien het aanstaande vertrek van Hemmen (aflopend contract) zou het me niet verbazen als het om die Vermeij (gra) gaat. Grote spits, zelfde type....

Kunnen we beter voor Vincent Janssen gaan van Almere.
Sterk aan de bal en voetballend veel beter.

V-man

Net een "enorme teleurstelling voor je kiezen" (Nac-SCC) en vervolgens, in de emotie, zeg je iets over "rokjes" en "vrouwenvoetbal".
Lijkt mij nog redelijk netjes. Vervolgens krijg je onmiddelijk de "goe gemeente" over je heen. Pffff context verhaal! (of mag ik dat niet segge....)

Eewal

Citaat van: V-man op februari 24, 2015, 22:08:38
Net een "enorme teleurstelling voor je kiezen" (Nac-SCC) en vervolgens, in de emotie, zeg je iets over "rokjes" en "vrouwenvoetbal".
Lijkt mij nog redelijk netjes. Vervolgens krijg je onmiddelijk de "goe gemeente" over je heen. Pffff context verhaal! (of mag ik dat niet segge....)
dat zijn een hoop aanhalingstekens "vriend" ?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: AL op februari 24, 2015, 20:51:21
Kunnen we beter voor Vincent Janssen gaan van Almere.
Sterk aan de bal en voetballend veel beter.

Almere zit niet in financieel zwaar weer, Graafschap wel. Dan moet je misschien toch eerder overwegen een speler te verkopen .
In Henk en Sandor we trust

vialli

Citaat van: Cambuur123 op februari 24, 2015, 19:27:08
Achja, ik kijk sowieso geen VI meer sinds Cambuur in de Eredivisie speelt. De ene keer zijn we de mooiste club van NL en daarna zijn we weer de boefjes van Cambuur en dan weer........ ENZOVOORT.

Leuk en aardig dat Wilfred voor SCC is, maar door zijn opmerkingen op slecht getimede momenten praten ze nooit meer serieus over. Wel eens van 'ze doen het best leuk', maarja die analyse kan iedereen stellen. Wat cambuur betreft is VI er niet veel beter op geworden.  :clint

Solang at wij niet in een EREDIVISIEWAARDIG STADION speule nimme ze oons niet serieus en sien se Cambuur as un aardige club die straks toch weer in de ......... speult

Viper

Trainer Henk de Jong van SC Cambuur komt niet kijken bij de wedstrijd van de vrouwen van DKV op 20 maart. De vrouwen hebben hem in een open brief uitgenodigd na zijn opmerking over "rokjesvoetbal". Henk de Jong heeft zijn excuses aangeboden voor de opmerking en vindt dat het daarmee klaar is en komt niet. Bovendien heeft hij geen persoonlijke uitnodiging gehad naar eigen zeggen.

Trainer Henk de Jong fan SC Cambuur komt net te sjen by de wedstryd fan de froulju fan TKF op 20 maart. De froulju hiene him yn in iepen brief útnoege nei syn opmerking oer "rokjesfuotbal". Henk de Jong hat syn ekskús oanbean foar dy opmerking en fynt dat it dêrmei klear is en komt net. Boppedat hat hy gjin persoanlike útnoeging hân neffens eigen sizzen.

Bron: Omroep Friesland

De Gast

Gewoon Mart opstellen bij Zwolle. Geen fratsen met Barto. Beetje inzakken.. laat Zwolle maar het spel maken en razendsnel counteren met Rosheuvel en Narsingh. Moet kunnen toch?

speculeter

Handhaving zo goed als een feit.
Dus jaar verlenging voor Henk!

wiekie1969

Na het zien vd documentaire op fox weet ik waarom we 33 punten hebben  _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:)

Vedetski

De Jong ziet clubrecord als nieuw doel voor Cambuur

De 1-0 overwinning van SC Cambuur op Heracles Almelo van zaterdag betekent dat de Leeuwarders vrijwel zeker zijn van directe handhaving. Nu die doelstelling behaald is, heeft trainer Henk de Jong alweer een nieuw doel.
'Hoewel het nog niet officieel is, hebben we een grote stap gezet', zegt De Jong tegen Voetbal International over het zo goed als zeker veiligstellen van nog een seizoen Eredivisie-voetbal. 'Van de komende negen wedstrijden zullen we er toch nog wel eentje winnen?', aldus De Jong die de bij nog één zege behaalde 36 punten als afdoende ziet.

De nieuwe doelstelling is al uitgesproken voor de huidige nummer acht van de Eredivisie. 'Veertig punten halen. Dat zou een nieuw clubrecord betekenen. En stiekem kijken we nog wel naar boven, naar de zevende plaats (die recht geeft op deelname aan de play-offs om Europees voetbal, red.). Op de grens van dertig wedstrijden zal duidelijk zijn waar we nog voor kunnen spelen. Maar het allerbelangrijkste voor mij is dat we het publiek blijven vermaken. Die mensen mogen niet met een slecht humeur naar huis gaan. Als het stadion ook volgend seizoen weer uitverkocht is, dan doen we het goed.'

Bron: VI.nl
:koffie

De Gast

En Henkie blijft het maar proberen met Barto in de spits..