Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Treb op februari 23, 2015, 20:53:09
Henk wordt een beetje een karikatuur van zichzelf.. Aldus de mannen van VI.
Hier kon je op wachten.

Collingwood

Niet met hen eens. Henk heeft altijd al zo gedaan, maar nu is het niet 'nieuw' meer. Dus dan wordt hij een karikatuur van zichzelf, aldus De Snor en consorten (wel een leuk programma trouwens, VI).
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

@veteraan

Dat is niet rullevant  8)

Treb

Citaat van: carlo de leeuw op februari 23, 2015, 20:59:37
Hier kon je op wachten.

Tja, maar dat is op zich wel terecht. Dat uitgebreid je excuses maken over die vrouwenvoetbal opmerking en het continue ophemelen van Groningen en h'veen komt wat overdreven over en mag hij van mij wel achterwege laten.

TARGET

Henk noemt zich supporter van het vrouwenvoetbal.. Hahaha dacht je dat wij dat nog niet wisten.. 8P volgens mij ziet hij ook graag de presentatrice van FOX in voetbalsokken en een voetbalrokje :zweep

jeff

Bij voetbal hebben vrouwen een broekje aan, bij hockey en tennis dragen vrouwen een rokje :zweep

Dokkumer

VI is de grootste parodie op voetbal die je maar kunt bedenken, behalve als er positief over ons clubke gesproken wordt..

denistel

Citaat van: Casuals-lwd op februari 23, 2015, 20:18:10
Henk de Jong aanwezig bij jong FC Twente - De Graafschap, voor wie zou hij gekomen zijn.

vd belt?

pvanbuijtene


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op februari 23, 2015, 21:12:23
Tja, maar dat is op zich wel terecht. Dat uitgebreid je excuses maken over die vrouwenvoetbal opmerking en het continue ophemelen van Groningen en h'veen komt wat overdreven over en mag hij van mij wel achterwege laten.

Juist. Hij wil iets té graag door iedereen aardig gevonden worden denk ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gewoon een fan

Hij is gewoon zichzelf, hij speelt geen spelletjes, het kan gemaakt overkomen maar ik heb echt het idee dat hij gewoon zo is.
Persoonlijk heb ik liever iemand die zichzelf is dan iemand die spelletjes speelt  :proost

DeGroteLeeuwarder

Schijt aan die media training. Iedereen zou zoals Henk moeten zijn, lekker recht voor z'n raap en zeggen wat je denkt en niet er om heen lullen. Zeggen waar het op slaat en open zijn naar je supporters!  :proost
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

denistel

idd als ik rutten of de boer de laatste tijd hoor dan lullen die maar wat in de ruimte.

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: denistel op februari 24, 2015, 17:27:47
idd als ik rutten of de boer de laatste tijd hoor dan lullen die maar wat in de ruimte.

Ja idd, wees eens recht door zee!
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

moodygrunn

Citaat van: Casuals-lwd op februari 23, 2015, 20:18:10
Henk de Jong aanwezig bij jong FC Twente - De Graafschap, voor wie zou hij gekomen zijn.

Gezien het aanstaande vertrek van Hemmen (aflopend contract) zou het me niet verbazen als het om die Vermeij (gra) gaat. Grote spits, zelfde type....
In Henk en Sandor we trust