Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

#1350
Niks dan lof over Henkie, maar blijf erbij dat hij moet stoppen om Barto op de vleugels of op het middenveld te zetten.
Barto heeft een puike wedstrijd gespeeld tegen DKV, in de SPITS.

Er waren minimaal 3 betere opties, elftal laten staan en alleen Dijkstra voor Mo. Of Bytygi op 10 of Ridder op 10, dan had je in mijn ogen veel meer voetbal gehad op middenveld.

Nogmaals niks dan lof voor Henkie en de gehele staf, het gaat uitstekend. Maar van dit NAC hadden wij echt niet hoeven te verliezen, volgens mij hadden wij het eerste half uur 80% balbezit ofzo, die lui kwamen er totaal niet aan. Daarna gaan we mee in het niveau van hun, was niet om aan te gluren.

drg

De echte problemen leken mij te ontstaan nadat meneer het nodig vond om er 3 aanvallers bij te zetten. Vooralsnog verricht hij natuurlijk wonderbaarlijk werk en staan we eigenlijk ook nog steeds boven de stand. Maar als hij nou eens ophoud met die paniekerige wissels en spelers niet verkracht door ze op de verkeerde plaats te zetten halen we gewoon nog 9 a 10 punten tot het einde van het seizoen.

Collingwood

Opvallend hoe snel iedereen vergeet dat Barto fantastische wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld, o.a. vorig seizoen tegen Vitesse en dit seizoen tegen Go Ahead en Heracles (beker).
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2015, 11:21:38
Opvallend hoe snel iedereen vergeet dat Barto fantastische wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld, o.a. vorig seizoen tegen Vitesse en dit seizoen tegen Go Ahead en Heracles (beker).

Zeg dat hier nou niet

DeGroteLeeuwarder

Wat er oek gebeurd t is en blieft mien held!  |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

YellowBlue

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2015, 11:21:38
Opvallend hoe snel iedereen vergeet dat Barto fantastische wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld, o.a. vorig seizoen tegen Vitesse en dit seizoen tegen Go Ahead en Heracles (beker).

Tuurlijk kan het wel eens goed uitpakken, maar het blijft van origine een spits.

De Gast

Ze zetten bij Ajax Sigthorsson of bij Feyenoord Te Vrede na een puike wedstrijd toch ook niet op de mid-mid..
vind het echt een zwaktebod van onze trainer.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 23, 2015, 17:39:15
Ze zetten bij Ajax Sigthorsson of bij Feyenoord Te Vrede na een puike wedstrijd toch ook niet op de mid-mid..
vind het echt een zwaktebod van onze trainer.
Nee bij Ajax zetten ze Schöne in de spits.. Dat is net zoiets als El Makrini hier in het doel zetten.

papier

Citaat van: YellowBlue op februari 23, 2015, 16:42:52
Tuurlijk kan het wel eens goed uitpakken, maar het blijft van origine een spits.

Martijn vd Laan blijft van origine een linksback. Kan er geen klote van op die plek.

Collingwood

Tsja, Dijkstra is van origine een centrale verdediger, dus als we die logica volgen zou die ook niet op het middenveld kunnen spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

sccleeuwarden

Als van die 18 voorzetten van onze buitenspelers nou minimaal 4 goed zijn waaruit we kunnen scoren is er niemand die lult over het middenveld!! als rosheuvel die vd weg niet eens voorbij komt.....

carlo de leeuw

veel achteraf gelul.
Henk zal ook regelmatig achteraf wel eens denken dat iets niet goed heeft uitgepakt.
je doet iets en achteraf weet je het resultaat.
er is vanaf wedstrijd 1 tot heden van alles en nog wat opgesteld en nu achteraf kunnen we wel concluderen dat we er prima voor staan!

Casuals-lwd

Henk de Jong aanwezig bij jong FC Twente - De Graafschap, voor wie zou hij gekomen zijn.

Treb

Henk wordt een beetje een karikatuur van zichzelf.. Aldus de mannen van VI.

veteraan

alsof de mannen van VI dat zelf niet allang zijn !