Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2015, 22:10:49
Yup, zij blijven van mening dat Henk zijn biezen ook had moeten pakken. Pure afgunst omdat de hoop er was dat Henk dat deed een DL achterna ging.

Zij hebben die mening dan waarschijnlijk omdat het hen beter uitkomt. Als ze er langer dan drie seconden over nadenken (aangenomen dat ze daar toe in staat zijn) moeten ze onvermijdelijk tot de conclusie komen dat het nergens op slaat.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Waarom zouden ze moeten nadenken als ze al heilig overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Hun soortgenoten roepen dat ook, dus het is waar.

Kuddegedrag, perfect wat bij die mestkalveren hoort :devil

sunderland

Cambuur moet er alles aan doen om Henk te behouden voor ons club .Dubbel salaris bijv .

gewoon een fan

Terechte mooie woorden bij studio voetbal gisteren  _O_

Voorstopper

Citaat van: gewoon een fan op februari 16, 2015, 09:52:47
Terechte mooie woorden bij studio voetbal gisteren  _O_

Alleen moet Jan Mulder wel eerst goed zijn huiswerk doen met zijn jan de jonge en Henk de Jonge.

Cor

Citaat van: Voorstopper op februari 16, 2015, 09:54:21
Alleen moet Jan Mulder wel eerst goed zijn huiswerk doen met zijn jan de jonge en Henk de Jonge.

Die Jan Mulder is vooral bezig met zichzelf, wat een eikel is dat toch

DayDreamer

Ik hoop dat Henk minimaal blijft totdat het nieuwe stadion staat, nu is het toch elk jaar hopen en overleven.
Met het nieuwe stadion haal je een hogere begroting, hopen dat we tegen die tijd dan een stabieler middenmotor zijn.

gewoon een fan

Citaat van: Voorstopper op februari 16, 2015, 09:54:21
Alleen moet Jan Mulder wel eerst goed zijn huiswerk doen met zijn jan de jonge en Henk de Jonge.
Ach die man is altijd verstrooid maar hij bedoelde het wel goed, de woorden van Bert waren ook mooi, zijn vergelijk met Borussia Dortmund was erg mooi om te horen vond ik  _O_

hobbes

Citaat van: Utekleitrokken op februari 15, 2015, 21:23:39
Hoeft hier vast niet besproken te worden.

Klopt, maar speelt wel mee natuurlijk. Henk is ook maar een mens.

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op februari 16, 2015, 09:54:21
Alleen moet Jan Mulder wel eerst goed zijn huiswerk doen met zijn jan de jonge en Henk de Jonge.
En eerst de verkeerde derby noemen.. Hij herstelt zich gelukkig wel vrij snel, met een lettercorrectie van die witte Chinees als toevoeging..

speculeter

Maar toch.....minuutje Cambuur.
En voor de rest weer...a jakkes. ..pisvee en feijeNoord.  :zucht

Dokkumer

Af en toe is het toch best wel vermakelijk om even verderop te kijken
CiteerHij is zo nep als het maar kan.

Gisteren weer 100x vluchtig gekeken of de camera op ook hem gericht staat. Let er maar eens op, steeds ff snel kijken of ze hem wel filmen.

Zum kotsen
:_schater Sommige kistkalveren zien echt alleen maar wat ze willen zien.

Nightmarelwd

Citaat van: De Gast op februari 15, 2015, 21:11:58
Wij verwachten wel eens wat teveel van Henk en zn mannen.. als het goed gaat willen we alleen maar meer, meer en meer. Niet echt realistisch en dat legt misschien ook wel wat een te zware druk op de selectie en staf. Misschien kwam dat er vanmiddag wel uit..

Verdiend een standbeeld deze man.

Een supporter kan en mag niet tevreden zijn.  |:)
MI-Sider for Life

Cambuur123

Contract voor 't leven aanbieden, zo'n clubliefde... zo mooi. Waarom zou je 'de wereld willen ontdekken', door naar een andere club te gaan? (Zoals hij als droom aankondigde toen hij hoofdtrainer werd) Over een paar jaar vliegen we met zijn allen heel Europa af! Use your brains Henkie!  :proost

Collingwood

marco timmer ‏@marcotimmer
#fcgroningen heeft het contract met Erwin van de Looi met één jaar verlengd. Assistent Dick Lukkien blijft 3 jaar #toekomstighoofdtrainer...

Kalmte alleen kan u redden.