Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DayDreamer op februari 09, 2015, 11:35:16
Henkie mut inderdaad kappen met dit soort onzin, eerst maar eens voetballen en komende jaren overleven.

Ik ben het wel helemaal met de inhoud eens. De kracht is dat we dit jaar erg consequent spelen en steeds beter worden in het spelsysteem. (misschien moet spelsysteem B wanneer we te vroeg worden vastgezet nog iets beter worden uitgevoerd  :P)
Henk, held, bedankt

ruubmac

 :_schater Als spelsysteem B: lange ballen van Nienhuis inhoudt, moet dat inderdaad een stuk beter ja.

denistel

wat een gezeik man tegen de ploegen waar we wel kunnen voetballen pakken we de punten nog...plaats 15 was en is heilig.

we hebben te weinig beukers zoals ik ze dan noem maar dat komt omdat ons spel daar ook niet op is gericht.

zondag zal er echter op de juiste momenten wel gebeukt moeten worden,,geen pootjes inhouden aub.

piene hassus

dan kenne Rosheuvel, Bakker, vd Streek, Reijnen, Mc Intosh wel naar de tribune, die binne feul te slap inne duels.

CambuurAmersfoort

Citaat van: piene hassus op februari 09, 2015, 15:09:58
dan kenne Rosheuvel, Bakker, vd Streek, Reijnen, Mc Intosh wel naar de tribune, die binne feul te slap inne duels.

Nou kan je veel zeggen maar ik vind V.d Streek en Reijnen toch niet slap in de duels. Zeker vd Streek gaat altijd door en geeft niet op en kan af en toe ook stevig doorzetten.

piene hassus

Dou seist ut al "af en toe stevig doorzetten" dat is te weinig. Elk duel mut stevig anset wudde, Reijnen mut de bal in un skrimmits wegroeie ipf un foeballende oplossing soeke.

De Gast


de Schoot

Hopelijk zet ie eens een snelle speler op de middenlijn, bij een corner van de tegenpartij, ipv iedereen in het eigen strafschopgebied.

YellowBlue

Citaat van: de Schoot op februari 13, 2015, 19:31:30
Hopelijk zet ie eens een snelle speler op de middenlijn, bij een corner van de tegenpartij, ipv iedereen in het eigen strafschopgebied.
:y

Tukker

Zojuist een emotionele Henk de Jong bij langs de lijn.

Kippenvel :|
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Henk, je hebt nu eindelijk weer het middenveld goed staan zoals het hoort. Ook de verdediging met Droste, Vytas Reijnen en Bijker centraal was niet verkeerd. Ik hoop dat je tegen NAC ook zo start.  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 16:50:55
Henk, je hebt nu eindelijk weer het middenveld goed staan zoals het hoort. Ook de verdediging met Droste, Vytas Reijnen en Bijker centraal was niet verkeerd. Ik hoop dat je tegen NAC ook zo start.  :thumbsup
Henk leest hier ook omdat hij weet dat hier de kenners zitten  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Vedetski

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2015, 16:50:55
Henk, je hebt nu eindelijk weer het middenveld goed staan zoals het hoort. Ook de verdediging met Droste, Vytas Reijnen en Bijker centraal was niet verkeerd. Ik hoop dat je tegen NAC ook zo start.  :thumbsup

Dacht precies hetzelfde. Het middenveld was vandaag eindelijk weer in balans en dat liet zich ook blijken in de statistieken. Gezien op twitter (Marco vd Heide): Bakker 90% passzuiverheid 0 goals, van de Streek 53% passzuiverheid 2 goals. 2 totaal andere spelers plus een controlerende El Makrini, dan staat het prima.

Verder goed als collectief de duels uitgevochten en vanaf het begin scherp gespeeld. Klasse!
:koffie

Unknown

Henk was een beetje emotioneel bij de nos. Mooi man, held  _O_

De Gast

Wij verwachten wel eens wat teveel van Henk en zn mannen.. als het goed gaat willen we alleen maar meer, meer en meer. Niet echt realistisch en dat legt misschien ook wel wat een te zware druk op de selectie en staf. Misschien kwam dat er vanmiddag wel uit..

Verdiend een standbeeld deze man.