Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Delamere op februari 05, 2015, 11:10:23
Opstelling deugde voor geen kant. El Makrini had een slavenleven met Bitiqy en Barto als maatjes op middenveld. Balans was compleet zoek. Van de Streek en Bakker zorgen voor die balans. Na de rust Barto als linksbuiten was helemaal een giller. En waarom Droste compleet uit beeld is, is helemaal een raadsel. Schandalig zelfs.
Henk roept in ieder interview dat iedereen normaal moet blijven doen. Klopt maar laat hem dat dan zelf ook doen.

Ja, je hebt helemaal gelijk. Hij gooit met 1 wissel de hele verdediging om, waarom geen Droste voor Pereira?
Passeer je eerst Bijker, zet je hem op een andere positie weer in na de thee. :?
Als je Barto op het middenveld wilt laten spelen, dan moet je met VD Streek of Bakker er achter spelen, Bytyqi kan dit echt niet opvangen. Hij had Barto gewoon moeten laten staan en Bytyqi op linksbuiten moeten zetten.
Kortom: niet je hele elftal omgooien bij 1 of 2 wissels.

wiekie1969

Zit geen enkele progressie in het spel van cambuur na de winterstop. Gas geven trainert, want anders komme we in de problemen.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2015, 12:28:14
Zit geen enkele progressie in het spel van cambuur na de winterstop. Gas geven trainert, want anders komme we in de problemen.

Uhhhh, welke problemen?

sccweestwel

Citaat van: wiekie1969 op februari 07, 2015, 12:28:14
Zit geen enkele progressie in het spel van cambuur na de winterstop. Gas geven trainert, want anders komme we in de problemen.

al dronken of  niet ?  :zweep

Destroyer

Citaat van: Lore op februari 07, 2015, 19:14:39
Uhhhh, welke problemen?

Daar praten we over 3 a 4 weken misschien over. Let wel Henk, begin weer bij de basis. Zet de poppetjes op de goede plekken! Ga niet teveel meer over de bolletjes aaien maar geef de jongens af en toe een schop onder de kont! Hou op met je roulette spel en ga weer een vaste kern creeeren. Geen knuffelpolitiek meer in de selectie maar keihard knokken en de beste spelers opstellen!!! Geen mooi voetbal maar punten, dat is wat telt!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

thuis tegen dkv exelsior willem 2 heracles en utrecht wel gewoon van je eigen spel uitgaan dan pakken we punten dus geen paniek
zaaaien lui.

vialli

We mutte wel reëel blieve want ut binne de laatste weken oek niet de minste tegenstanders  en dan mut je wat geluk hevve.

Dokkumer

Citaat van: vialli op februari 07, 2015, 22:20:42
We mutte wel reëel blieve want ut binne de laatste weken oek niet de minste tegenstanders  en dan mut je wat geluk hevve.
En toch heffe we kansen genoeg had. Teugen PSV must gewoan op 2-0 komme en teugen Twente mutte je de wedstried gewoan in ut slot gooie deur die ballen de Grolsch brouwerij in te skieten.

vialli

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2015, 22:30:46
En toch heffe we kansen genoeg had. Teugen PSV must gewoan op 2-0 komme en teugen Twente mutte je de wedstried gewoan in ut slot gooie deur die ballen de Grolsch brouwerij in te skieten.

Hopeluk hevve ze morgen hun dag en late we dat Feyenoord in verwarring achter en sien we de son weer skynen.

Len Cantello

Morgen minimaal een punt en het gezeik kan weer de vriezer in. Yes we can!
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op februari 07, 2015, 22:58:32
Morgen minimaal een punt en het gezeik kan weer de vriezer in. Yes we can!
|:)
Dan hebben we vast wel weer wat anders om over te zeiken :grolsch

Delamere

Citaat van: Delamere op februari 05, 2015, 11:10:23
Opstelling deugde van geen kant. El Makrini had een slavenleven met Bitiqy en Barto als maatjes op middenveld. Balans was compleet zoek. Van de Streek en Bakker zorgen voor die balans. Na de rust Barto als linksbuiten was helemaal een giller. En waarom Droste compleet uit beeld is, is helemaal een raadsel. Schandalig zelfs.
Henk roept in ieder interview dat iedereen normaal moet blijven doen. Klopt maar laat hem dat dan zelf ook doen.
Gezien de opstelling van vanmiddag heeft Henk bovenstaand stukje goed gelezen?

Bascambuur

CiteerDoordat wij ook tegen topclubs aanvallend durven te voetballen, spelen we ook beter tegen andere teams. Laat ons maar trainen tegen die topclubs en dan gaan we écht wel een keer met 3-0 of 4-1 van ze winnen", aldus de oefenmeester tegen FOX Sports.
Eerst maar weer wat punten pakken voordat je dit soort teksten de wereld in gaat slingeren, Henk. Sowieso was het vandaag niet om aan te gluren.

Cor

Citaat van: Bascambuur op februari 08, 2015, 16:38:06
Eerst maar weer wat punten pakken voordat je dit soort teksten de wereld in gaat slingeren, Henk. Sowieso was het vandaag niet om aan te gluren.

En afgelopen woensdag ook niet en tegen Twente ook matig

DayDreamer

Citaat van: Bascambuur op februari 08, 2015, 16:38:06
Eerst maar weer wat punten pakken voordat je dit soort teksten de wereld in gaat slingeren, Henk. Sowieso was het vandaag niet om aan te gluren.

Henkie mut inderdaad kappen met dit soort onzin, eerst maar eens voetballen en komende jaren overleven.