Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Het spel is overwegend echt goed, achterin zit een dunne plek en er komen te weinig mensen voor de goal !

Destroyer

Niks aan te doen, de jongens hadden last van sneeuw
** Poolwinner 18/19 - 21/22

mindra

Aub geen barto meer in de basis is gewoon lachwekken. Wa een drama

Destroyer

Wordt wakker man en gebruik je spelers op posities waar ze horen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Robinho

Kan niet langer zo doorgaan. Bart echt te triest voor woorden. Spelen met 10 man

Cor

Citaat van: Robinho op februari 04, 2015, 23:05:16
Kan niet langer zo doorgaan. Bart echt te triest voor woorden. Spelen met 10 man

We speelden vandaag helemaal niet. Wat een klotewedstrijd

De Gast

Wordt wakker Henk.. waarom speel je in godsnaam de tweede helft bijv. met als
linksbuiten Barto. Wat is dit voor kolder??! Speel dan 4-4-2 ofzo want dit lijkt nergens op. Sowieso vind ik Barto geen basisspeler maar goed..

Tijd om eens wat te veranderen want vanavond was een 100% aanfluiting. Het draait per slot van rekening nog steeds om de punten

TARGET

Toch maar bij tekenen Henk.?!  8P

DayDreamer

Hier mag Henk ook wel even de hand in eigen zak steken, Barto op middenveld en Bytygi die alleen maar met Pröpper mee liep.
Weg voetbal op middenveld. Geen fratsen Henk, gewoon poppetjes waar ze horen. Barto hoort niet op middenveld.

ruubmac

Citaat van: De Gast op februari 04, 2015, 23:48:33
Wordt wakker Henk.. waarom speel je in godsnaam de tweede helft bijv. met als
linksbuiten Barto. Wat is dit voor kolder??! Speel dan 4-4-2 ofzo want dit lijkt nergens op. Sowieso vind ik Barto geen basisspeler maar goed..

Tijd om eens wat te veranderen want vanavond was een 100% aanfluiting. Het draait per slot van rekening nog steeds om de punten

Barto in de basis is zelden goed, Barto als invaller is (bijna) altijd goed.

Treb

Henk moet weer even normaal doen en de verdediging vertrouwen geven. Is echt een drama momenteel

Droste - Reijnen - McIntosh - Bijker

Makrini - Bitigy - Bakker

Rosheuvel/Narsingh - B - Ridder/Rosheuvel.

Ophouden met die feestopstellingen.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 08:42:22
Henk moet weer even normaal doen en de verdediging vertrouwen geven. Is echt een drama momenteel

Droste - Reijnen - McIntosh - Bijker

Makrini - Bitigy - Bakker

Rosheuvel/Narsingh - B - Ridder/Rosheuvel.

Ophouden met die feestopstellingen.

Grotendeels  mee eens naar zet alsjeblieft van der streek erin. Je zag gister eerste tien minuten van de tweede helft hoe ongekend belangrijk hij is. Pakt elke tweede bal op. Iets waardoor het eerste helft zo stroef ging. Na tien minuten 2-0 en die sneeuw was er niks meer van structuur te herkennen. Maar ben ervan overtuigd dat zonder hem veel wedstrijden een stuk minder spannend waren afgelopen en we die dik verloren hadden.

ruubmac

Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 08:42:22
Henk moet weer even normaal doen en de verdediging vertrouwen geven. Is echt een drama momenteel

Droste - Reijnen - McIntosh - Bijker

Makrini - Bitigy - Bakker

Rosheuvel/Narsingh - B - Ridder/Rosheuvel.

Ophouden met die feestopstellingen.

Eens! maar zet vd Streek maar op de plaats van Bytyqi.
En Narsingh kan je helaas wel afschrijven, die is altijd ziek/zwak/misselijk  ;(

Delamere

#1213
Opstelling deugde van geen kant. El Makrini had een slavenleven met Bitiqy en Barto als maatjes op middenveld. Balans was compleet zoek. Van de Streek en Bakker zorgen voor die balans. Na de rust Barto als linksbuiten was helemaal een giller. En waarom Droste compleet uit beeld is, is helemaal een raadsel. Schandalig zelfs.
Henk roept in ieder interview dat iedereen normaal moet blijven doen. Klopt maar laat hem dat dan zelf ook doen.

ruubmac

Ik snapte eerlijk gezegd ook niet dat Steblecki erin kwam i.p.v. Bakker. Maar hij vond het vast nodig.