Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 00:46:15
Het lijkt erop dat Henk de weg een beetje kwijt is . Barto op links ipv Meleg ,Droste inbrengen terwijl hij moet starten,Schet in de basis [vond ik wel logisch] terwijl hij de laatste 3 wedst op de tribune zat ,schepers er weer in wat niet kan op dit nivo

Hoe slecht Meleg ook inviel, Henk maakt er zelf ook een potje van. Als speler bij Cambuur weet je echt niet waar je aan toe bent. Het is net een gokje in het casino doen.

Met alle respect, maar waarom ook niet starten met Meleg? Die jongen is misschien wel wat zenuwachtig maar op deze manier wordt hij niet zelfverzekerder. Barto op de bank en als stormram gebruiken, wat vorig jaar veelal gebeurde.

Droste moet altijd starten mits fit. Schepers kun je wel verhuren.

Waarom de laatste vijf minuten niet Reijnen naar voren drukken met zijn grote lichaam? Koppen kan hij wel! Alles op alles zetten voor een punt!

Henk, je moet nu echt gaan nadenken. Dit kan ook niet langer zo...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Collingwood op december 05, 2014, 17:29:43
Ondanks de nederlaag van vorige week, wil De Jong niet veel gaan wijzigen in zijn basiself. 'Als je verliest moet je zo weinig mogelijk veranderen', zo luidt de opmerkelijke verbastering van het bekende never change a winning team. 'Vorige week speelden we een mindere wedstrijd, maar in de weken daarvoor hebben we het tegen bijvoorbeeld Willem II en FC Utrecht gewoon heel goed gedaan.'

Henk blijft verbazen  :_schater.

Nu nog Henk?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Destroyer op december 07, 2014, 08:59:33
Nu nog Henk?  :devil

Blijkbaar kan dit team geen ander systeem spelen en dat is zeer zorgelijk. Tegenstanders lachen zich een breuk, het spel is zo doorzichtig als het maar kan. In de winter er maar snel een tweede systeem in slijpen.

Galdiano

#1008
Henk is wat mij betreft keihard door de mand gevallen tegen AZ en tegen NAC.
Leuk zo'n motiveter maar tactisch op hol geslagen.
Ik ben geen fan van Schepers maar die is op de buiten beter als Barto. Meleg had ik ook graag willen zien. Je hebt nu niks meer achter de hand.
Had Barto als stormram gebruikt, nu waren we de tweede helft onmachtig.

Waarom geen 4-4-2 met zoveel blessures met een ruit op het middenveld.

-------------Ogbeche------Barto---------------

----------------------Rusnak--------------------
--Steblecki-------------------------vd Streek---
-----------------------Makrini-------------------


Vd Streek en Steblecki hebben genoeg loop vermogen om af en toe er overheen te gaan.
Misschien Perreira op de linksback en Vytas op de linkshalf of Slijngaard.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 09:36:27
Henk is wat mij betreft keihard door de mand gevallen tegen AZ en tegen NAC.
Leuk zo'n motiveter maar tactisch op hol geslagen.
Ik ben geen fan van Schepers maar die is op de buiten beter als Barto. Meleg had ik ook graag willen zien. Je hebt nu niks meer achter de hand.
Had Barto als stormram gebruikt, nu waren we de tweede helft onmachtig.

Waarom geen 4-4-2 met zoveel blessures met een ruit op het middenveld.

-------------Ogbeche------Barto---------------

----------------------Rusnak--------------------
--Steblecki-------------------------vd Streek---
-----------------------Makrini-------------------


Vd Streek en Steblecki hebben genoeg loop vermogen om af en toe er overheen te gaan.
Misschien Perreira op de linksback en Vytas op de linkshalf of Slijngaard.

Houd toch op om Barto er in te zetten. Zolang die man in de basis staat, spelen we voorin met een man minder. Dat die man zoveel speelminuten krijgt is onbegrijpelijk..

Hij is misschien nog leuk voor 10/15 minuten als ogbeche de pijp leeg heeft. We moeten gewoon 4-3-3 blijven spelen, alleen dan met echte vleugelspelers.

Het probleem met cambuur is dat we gewoon echt te weinig creëeren. We hebben ontzettend veel bal bezit, maar ondanks dat, zijn de schoten op goal minimaal. Dat heeft oa te maken met het spelen van echte spitsen in een 4-3-3. Iets wat ik al veel eerder heb geroepen, maar waar ik een aantal weken geleden nog door menig ieder over werd verguisd.

Jullie vinden/vonden mij negatief. Nou kijk nu zelf eens in de spiegel. Kijk eens bij de reacties op Lucas Bijker.. Een aantal van jullie doen deze jongen echt te kort.. Nu zullen een paar denken, dat ik niet anders ben tov Barto. Echter is het grote verschil dat ik mijn mening over Martijn tactisch en voetballend geef en de anderen over Lucas puur emotioneel.

Het is zuur dat narsingh en de ridder geblesseerd zijn en daar moet in de winterstop ook een oplossing voor komen (bv schaken huren??) Ik geloof in het voetballend vermogen van cambuur, alleen wel met echte vleugelspitsen en 1 diepe spits.

Jongens ik heb ook gevloekt en gebaald gisteren maar zoals er nu wordt gereageerd is het erg slecht voor het moreel van de spelers. Volgende week is een belangrijke pot, zeker na het resultaat van gisteren. Verliezen van go ahead hoeft dan ook niet, maar Henk speel met je beste spits en VLEUGEL spitsen die je op dat moment beschikbaar hebt.


legeips

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 09:36:27
Henk is wat mij betreft keihard door de mand gevallen tegen AZ en tegen NAC.
Leuk zo'n motiveter maar tactisch op hol geslagen.
Ik ben geen fan van Schepers maar die is op de buiten beter als Barto. Meleg had ik ook graag willen zien. Je hebt nu niks meer achter de hand.
Had Barto als stormram gebruikt, nu waren we de tweede helft onmachtig.

Waarom geen 4-4-2 met zoveel blessures met een ruit op het middenveld.

-------------Ogbeche------Barto---------------

----------------------Rusnak--------------------
--Steblecki-------------------------vd Streek---
-----------------------Makrini-------------------


Vd Streek en Steblecki hebben genoeg loop vermogen om af en toe er overheen te gaan.
Misschien Perreira op de linksback en Vytas op de linkshalf of Slijngaard.

Wel grappig.. Ik lees je eerste zinnen en ben het deels eens, ik zie de opstelling en denk  :?

Galdiano

#1011
Je begrijpt me verkeerd.
Met zoveel blessures kun je gewoon geen 4-3-3 meer spelen want dan ga je wekelijks aan het gas.
Dan moet je een inschatting maken en realiseren dat 4-4-2 beter is.
Barto en Ogbeche zijn de enige spitsen al hoewel je ook Barto eruit kan halen en Meleg erin naast Ogbeche. Heeft hij bij Jong Ajax ook vaak goed gedaan.

Als je al 4-3-3 wil spelen dan maar met Schepers en Meleg, maar als er dan wat gebeurd heb je helemaal niks meer in te brengen. Daarom 4-4-2
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

legeips

Citaat van: Galdiano op december 07, 2014, 10:15:44
Je begrijpt me verkeerd.
Met zoveel blessures kun je gewoon geen 4-3-3 meer spelen want dan ga je wekelijks aan het gas.
Dan moet je een inschatting maken en realiseren dat 4-4-2 beter is.
Barto en Ogbeche zijn de enige spitsen al hoewel je ook Barto eruit kan halen en Meleg erin naast Ogbeche. Heeft hij bij Jong Ajax ook vaak goed gedaan.

Als je al 4-3-3 wil spelen dan maar met Schepers en Meleg, maar als er dan wat gebeurd heb je helemaal niks meer in te brengen. Daarom 4-4-2

Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen Galdiano.. Mijn excuses..

Destroyer

Henk heeft totaal geen patroon in dit elftal. Dat is het probleem. Geen vaste basis. Logisch dat je dit gepruts dan krijgt.

Geen vastigheid. De verdediging is roulette. Vaste mensen Henk!

Droste, Bijker, Reijenen, Vytas.

Invallers: McIntosh, Perreira.

** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: legeips op december 07, 2014, 10:09:55
Houd toch op om Barto er in te zetten. Zolang die man in de basis staat, spelen we voorin met een man minder. Dat die man zoveel speelminuten krijgt is onbegrijpelijk..

Hij is misschien nog leuk voor 10/15 minuten als ogbeche de pijp leeg heeft. We moeten gewoon 4-3-3 blijven spelen, alleen dan met echte vleugelspelers.

Het probleem met cambuur is dat we gewoon echt te weinig creëeren. We hebben ontzettend veel bal bezit, maar ondanks dat, zijn de schoten op goal minimaal. Dat heeft oa te maken met het spelen van echte spitsen in een 4-3-3. Iets wat ik al veel eerder heb geroepen, maar waar ik een aantal weken geleden nog door menig ieder over werd verguisd.

Jullie vinden/vonden mij negatief. Nou kijk nu zelf eens in de spiegel. Kijk eens bij de reacties op Lucas Bijker.. Een aantal van jullie doen deze jongen echt te kort.. Nu zullen een paar denken, dat ik niet anders ben tov Barto. Echter is het grote verschil dat ik mijn mening over Martijn tactisch en voetballend geef en de anderen over Lucas puur emotioneel.

Het is zuur dat narsingh en de ridder geblesseerd zijn en daar moet in de winterstop ook een oplossing voor komen (bv schaken huren??) Ik geloof in het voetballend vermogen van cambuur, alleen wel met echte vleugelspitsen en 1 diepe spits.

Jongens ik heb ook gevloekt en gebaald gisteren maar zoals er nu wordt gereageerd is het erg slecht voor het moreel van de spelers. Volgende week is een belangrijke pot, zeker na het resultaat van gisteren. Verliezen van go ahead hoeft dan ook niet, maar Henk speel met je beste spits en VLEUGEL spitsen die je op dat moment beschikbaar hebt.

Je begon goed maar je komt daarna met Schaken  :?
En als je beste vleugelspitsen Barto en Schet zijn speel dan níet met vleugelspitsen.

speculeter

Hele gesprekken op de tribune gehad over ons team en de opstelling.
Nac speelde het zo dat ze onze linkervleugel vrijlieten.
Helaas deed Vytas daar niks mee.
Nou simpel dan zet je daar iemand neer die opbouwend en aanvallend meer brengt.
Zet dan vytas in centrum en bijker naar de links.
Wat is de meerwaarde van Barto op linksvoor?
Volgens ons niks...Hij trekt ook steeds naar centrum en dus stokt je aanval.
Waarom niet starten met Bob of meleg op de vleugel??
Voetbalend lukte het niet.
Dan moet je toch opportunistisch gaan spelen man.
Barto en b in de spits.
Laatste 10 minuten reijnen erbij en hopen dat er een balletje goed valt.
Sorry hoor maar ik snapte er gisteren geen hout van.

DayDreamer

Aai over de bol tijd is geweest Henk, vuist op tafel gvd. Jezus waar heb ik naar zitten kijken 2 wedstrijden, ben gewoon gaan dagdromen op de tribune, beetje dom voor me uitstaren  :R

Stel gvd Meleg of Scheepers op, altijd beter dan Barto.

Macintosch die de hele 1e helft voorbij jullie bank loopt, maar gewoon mag blijven aanprutsen, die heeft niet een fatsoenlijke bal naar voren gegeven, coachen jullie zoiets wel, 2e helft niet veel beter, wordt daar in de rust niet over gesproken, man man man.

Een wedstrijd naar je hand trekken door omzettingen in elftal zit er helaas ook niet in, 2e helft hoop je dat het beter gaat, maar niks helemaal niks, gadverdamme, verliezen geen problemen, maar dit, pffffff

En dan dat eindeloze getik, zelfs tot in blessuretijd, je ziet toch al weet ik hoelang dat de voetballende manier niet werkt, ga  dan lekker lange bal spelen ofzo, hopen dat die dan een keer goed neerploft, altijd beter dan dit eindeloze getik achterin bah bah bah  :R

legeips

Citaat van: DayDreamer op december 07, 2014, 11:29:51
Aai over de bol tijd is geweest Henk, vuist op tafel gvd. Jezus waar heb ik naar zitten kijken 2 wedstrijden, ben gewoon gaan dagdromen op de tribune, beetje dom voor me uitstaren  :R

Stel gvd Meleg of Scheepers op, altijd beter dan Barto.

Macintosch die de hele 1e helft voorbij jullie bank loopt, maar gewoon mag blijven aanprutsen, die heeft niet een fatsoenlijke bal naar voren gegeven, coachen jullie zoiets wel, 2e helft niet veel beter, wordt daar in de rust niet over gesproken, man man man.

Een wedstrijd naar je hand trekken door omzettingen in elftal zit er helaas ook niet in, 2e helft hoop je dat het beter gaat, maar niks helemaal niks, gadverdamme, verliezen geen problemen, maar dit, pffffff

En dan dat eindeloze getik, zelfs tot in blessuretijd, je ziet toch al weet ik hoelang dat de voetballende manier niet werkt, ga  dan lekker lange bal spelen ofzo, hopen dat die dan een keer goed neerploft, altijd beter dan dit eindeloze getik achterin bah bah bah  :R

Wat Barto betreft ben ik het geheel met je eens.. Maar in het laatste stukje deel ik je mening niet. Lange halen voetbal moeten we niet meer willen. Ik ben erg content met de filosofie om alles voetballend op te lossen. Alleen in de omschakeling is het te traag en in aanvallend opzicht te doorzichtig. Daar moet wat mee gebeuren en dat begint met Kiezen voor 1 spits en 2 vleugelspitsen. (Meleg, schepers, schet of die pool) ik denk zelfs nog dat die slyngaard voor gevaar en snelheid kan zorgen op de buiten. Maar in godsnaam, geen Barto meer op de buitenkant en ook geen ogbeche, zodat Barto alsnog in de punt kan prutsen.

Barto is goed voor een alles of niets offensief, maar verwacht van hem geen snelheid en voetballende oplossingen.

okkele

Wel fijn dat iedereen hier weet hoe het moet, ik hoop dat henk dit ook leest.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Citaat van: okkele op december 07, 2014, 15:13:49
Wel fijn dat iedereen hier weet hoe het moet, ik hoop dat henk dit ook leest.
Henk zit op het forum joh!!