Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

#990
Citaat van: Lore op december 02, 2014, 10:59:52
Eerlijk? Komende 3 wedstrijden geen punten is nog steeds geen reden voor paniek. Wij doen het fantastisch.
_O_


Inderdaad. We spelen voor het tweede achtereenvolgende seizoen in de Eredivisie, hebben qua begroting niks te vertellen - maar weten toch een heel degelijk elftal bij elkaar te brengen. Vervolgens doen we het bijzonder goed en gaat iedereen de lat plotseling verleggen, kijk naar de begroting en wees blij dat onze TS deze spelers bij elkaar heeft gekregen. Als het dan een keer niet lukt.... tsja. Na de verkoop van Leeuwin en van der Laan zouden we een heel zwaar seizoen ingaan. Zeker met het gemis van Ritzmaier en Manu meegenomen. Nou, ik zou zeggen: Teletekst 819.


Laten we ons nou maar gewoon 3 seizoen richten op handhaving en het opschroeven van de begroting en niet te kritisch zijn na een minder resultaat.


Afgelopen weekend zag ik Twente verliezen tegen Groningen... hoe dat publiek zich aanstelde zeg. Alsof je niet MAG verliezen van een op papier minder team. Ergerlijk dat gedrag. Je wordt 1 keer kampioen en vervolgens is dat de 'norm' om prestaties op te reflecteren, dat dat kampioensjaar juist een positieve uitschieter was, lijkt niemand te willen accepteren. Schandalig.


Bij ons gebeurt nu hetzelfde. We verliezen alleen maar van de top3, hebben hier en daar wat geluk en vervolgens mogen we niet meer van de ploeg verliezen die over de afgelopen 5 seizoenen gewoon de 5e club van Nederland is.... Opportunisme viert weer hoogtij deze dagen.

Voorstopper

Eens. Toch wel de kop erbij houden en als je nu voor de winterstop nog even wat puntjes erbij sprokkelt dan doe je het gewoon boven verwachting. Doelstelling is nog altijd handhaving in de eredivisie dan breken we weer een record. Volgend seizoen maar weer op jacht naar een nieuw record "hoogste klassering ooit in de eredivisie" :).

Hopelijk weten ze het niveau vast te houden ook na de winterstop. Maar als je de winterstop ingaat met zeg '26' punten hoef je na de winterstop nog maar 13 punten om de stand van vorig seizoen te evenaren. Ik heb goede hoop dat dat zeker gaat lukken :)


Citaat van: dizzhead op december 02, 2014, 11:42:41
_O_


Inderdaad. We spelen voor het tweede achtereenvolgende seizoen in de Eredivisie, hebben qua begroting niks te vertellen - maar weten toch een heel degelijk elftal bij elkaar te brengen. Vervolgens doen we het bijzonder goed en gaat iedereen de lat plotseling verleggen, kijk naar de begroting en wees blij dat onze TS deze spelers bij elkaar heeft gekregen. Als het dan een keer niet lukt.... tsja. Na de verkoop van Leeuwin en van der Laan zouden we een heel zwaar seizoen ingaan. Zeker met het gemis van Ritzmaier en Manu meegenomen. Nou, ik zou zeggen: Teletekst 819.


Laten we ons nou maar gewoon 3 seizoen richten op handhaving en het opschroeven van de begroting en niet te kritisch zijn na een minder resultaat.


Afgelopen weekend zag ik Twente verliezen tegen Groningen... hoe dat publiek zich aanstelde zeg. Alsof je niet MAG verliezen van een op papier minder team. Ergerlijk dat gedrag. Je wordt 1 keer kampioen en vervolgens is dat de 'norm' om prestaties op te reflecteren, dat dat kampioensjaar juist een positieve uitschieter was, lijkt niemand te willen accepteren. Schandalig.


Bij ons gebeurt nu hetzelfde. We verliezen alleen maar van de top3, hebben hier en daar wat geluk en vervolgens mogen we niet meer van de ploeg verliezen die over de afgelopen 5 seizoenen gewoon de 5e club van Nederland is.... Opportunisme viert weer hoogtij deze dagen.

hobbes

Citaat van: Voorstopper op december 02, 2014, 12:16:19
Eens. Toch wel de kop erbij houden en als je nu voor de winterstop nog even wat puntjes erbij sprokkelt dan doe je het gewoon boven verwachting. Doelstelling is nog altijd handhaving in de eredivisie dan breken we weer een record. Volgend seizoen maar weer op jacht naar een nieuw record "hoogste klassering ooit in de eredivisie" :).

Hopelijk weten ze het niveau vast te houden ook na de winterstop. Maar als je de winterstop ingaat met zeg '26' punten hoef je na de winterstop nog maar 13 punten om de stand van vorig seizoen te evenaren. Ik heb goede hoop dat dat zeker gaat lukken :)

Klopt, de wel bekende waan van de dag. AZ is een wedstrijd die je kan verliezen, zeker als je de hele voorhoede mist. We hebben een serie gehad met Ajax en Feyenoord die je zelden wint. Utrecht uit winnen is gewoon knap. Zaterdag Nac moet gezien de situatie daar gewonnen worden, haal je een puntje bij Go Ahead en 1 of 3 tegen Pec dan sta je er goed voor. Ten opzichte van vorig seizoen staan we alleen tegen PSV en Az in de min, verder is alles net zo goed of beter. Met directe handhaving maak je het qua spelers aantrekken voor volgend seizoen weer makkelijker en op die manier kan je hopelijk rustig gaan groeien in een nieuw stadion. Als er in de winterstop maar niet teveel aan spelers getrokken wordt.

Tukker

#993
Citaat van: hobbes op december 02, 2014, 13:13:45
Klopt, de wel bekende waan van de dag. AZ is een wedstrijd die je kan verliezen, zeker als je de hele voorhoede mist. We hebben een serie gehad met Ajax en Feyenoord die je zelden wint. Utrecht uit winnen is gewoon knap. Zaterdag Nac moet gezien de situatie daar gewonnen worden, haal je een puntje bij Go Ahead en 1 of 3 tegen Pec dan sta je er goed voor. Ten opzichte van vorig seizoen staan we alleen tegen PSV en Az in de min, verder is alles net zo goed of beter. Met directe handhaving maak je het qua spelers aantrekken voor volgend seizoen weer makkelijker en op die manier kan je hopelijk rustig gaan groeien in een nieuw stadion. Als er in de winterstop maar niet teveel aan spelers getrokken wordt.
Gelukkig toch weer wat positieve geluiden ten opzichte van de wat negatievere geluiden over spelers, TS, sfeer e.d. van de laatste tijd

Hopelijk pakken we de komende potjes weer wat punten want volgend jaar volgt er weer een zware serie met ADO uit, PSV thuis, Twente uit, Vitesse thuis, Feyenoord uit. Daarna komen weer de wat eenvoudiger wedstrijden te beginnen me dkv thuis  :devil

Als alles meezit met een vrijwel fitte selectie zodat de TS ook nog wat wisselmogelijkheden heeft.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

lunnie

Tijdens de winterstop staan we keurig op 25 punten!! :)  |:)

Collingwood

Ondanks de nederlaag van vorige week, wil De Jong niet veel gaan wijzigen in zijn basiself. 'Als je verliest moet je zo weinig mogelijk veranderen', zo luidt de opmerkelijke verbastering van het bekende never change a winning team. 'Vorige week speelden we een mindere wedstrijd, maar in de weken daarvoor hebben we het tegen bijvoorbeeld Willem II en FC Utrecht gewoon heel goed gedaan.'

Henk blijft verbazen  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Citaat van: lunnie op december 02, 2014, 20:58:37
Tijdens de winterstop staan we keurig op 25 punten!! :)  |:)

29

Destroyer

Citaat van: Collingwood op december 05, 2014, 17:29:43
Ondanks de nederlaag van vorige week, wil De Jong niet veel gaan wijzigen in zijn basiself. 'Als je verliest moet je zo weinig mogelijk veranderen', zo luidt de opmerkelijke verbastering van het bekende never change a winning team. 'Vorige week speelden we een mindere wedstrijd, maar in de weken daarvoor hebben we het tegen bijvoorbeeld Willem II en FC Utrecht gewoon heel goed gedaan.'

Henk blijft verbazen  :_schater.

Haha, lach me kapot om Henk  :wall
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Destroyer op november 30, 2014, 12:08:41
Waarom geeft mij de laatste tijd Henk de Jong het gevoel dat hij elke speler probeert te vriend te houden, door deze te moeten laten spelen!? Waarom alleen vooruit proberen te voetballen terwijl je ook eens 4-4-2 kan proberen als je weet dat je een minder functionerende voorhoede hebt? Waarom dan niet met Rusnak naar nr. 10 en Bakker erbij als je weet dat hij samen met Hemmen en Rusnak beter functioneren? Waarom 3-4-3 meteen na rust waardoor je je eigen verdediging nog meer onder druk zet? Waarom niet eens kiezen voor een punt ipv te willen laten zien dat we altijd opportunistisch moeten spelen?

Gelukkig ziet behalve hier, de tegenstander wel in waarom dit noodzakelijk is als je geen deugdelijke voorhoede hebt ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Jij snapt het wel Henk!  :_schater

De Gast

Maar even een afspraak met je mental coach maken Henk want je ziet het niet meer al te helder allemaal.

Tactisch bak je er niks meer van de laatste twee wedstrijden. Je 4-3-3 is een aanfluiting momenteel.

sunderland

Henk komop man dit kan niet .Er was veel op aan te merken maar dat jou beste speler de laatse 15 min linksback sppelt vind ik een aanfluiting .Jou beste speler moet weer op de de echte 10 positie spelen ,dus waar hij het beste is .Dat betekent dat mijn vriend Bakker weer in de basis moet .

666

Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 00:36:59
Henk komop man dit kan niet .Er was veel op aan te merken maar dat jou beste speler de laatse 15 min linksback sppelt vind ik een aanfluiting .Jou beste speler moet weer op de de echte 10 positie spelen ,dus waar hij het beste is .Dat betekent dat mijn vriend Bakker weer in de basis moet .

Dat vonden mijn maten en ik ook niet om aan te gluren. Waarom je beste speler daar positioneren,, echt onbegrijpelijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Het lijkt erop dat Henk de weg een beetje kwijt is . Barto op links ipv Meleg ,Droste inbrengen terwijl hij moet starten,Schet in de basis [vond ik wel logisch] terwijl hij de laatste 3 wedst op de tribune zat ,schepers er weer in wat niet kan op dit nivo

666

Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 00:46:15
Het lijkt erop dat Henk de weg een beetje kwijt is . Barto op links ipv Meleg ,Droste inbrengen terwijl hij moet starten,Schet in de basis [vond ik wel logisch] terwijl hij de laatste 3 wedst op de tribune zat ,schepers er weer in wat niet kan op dit nivo

_O_
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander