Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

#975
Citaat van: sunderland op november 30, 2014, 20:13:30
Kom eens voor de wedst met kritiek of ideeen .Achteraf weten we het allemaal zo goed .wie had je gister anders willen opstellen ? ik vond de opstelling vooraf logisch omdat we 2 misten

Wie ik gisteren had willen opstellen? Laten we beginnen op het middenveld. Ik had Rusnak op 10 (vind ik betere positie voor iemand die het puur op techniek moet doen) gezet met Bakker ernaast. Dat betekent Vd Streek op de bank. Waarom Bakker? Bakker functioneert beter met Hemmen. Het liefst had ik eens willen zien dat er met 4-4-2 werd gespeeld? Wordt het voetbal dan aantrekkelijk? Boeit me geen flikker. Als je dan toch 4-4-2 speelt had ik i.p.v. Meleg Bakker en VD streek samen met Mo en Rusnak op het middenveld gezien. Dan heb je een middenveld met opkomend voetbal en kun je met valse vleugels spelen. Hiedoor zet je meer druk op het middenveld van AZ, die juist heel sterk in dit gedeelte van de linie is. Bijkomend dat wij gisteren een veel mindere voorhoede hadden en dat wist Henk zeker ook was dit een veel slimmere keuze.

Henk zette na rust in met een versterkt middenveld, maar je weet zelf ook wel dat dat bij een 0-1 en mindere voorhoede van ons nooit 3-4-3 mag worden. Bij deze stand had Henk beter het team zo kunnen opstellen dat we in ieder geval voor een tegengoal dus punt gingen voetballen. Je weet dat de druk op de achterhoede waar met alle respect, Dijkstra, Bijker niet op zijn huidige positie en Reijnen enorm zal toenemen. Het leek bij vlagen machteloos.

Dus nee, ik ben niet kapot van deze beslissing. Bij voorbaat weet je dat AZ, die de laatste wedstrijden nipt won, sneaky voor een gluiperige overwinning zal gaan. Veel verdedigend voetbal, met counters.

Ik ben vrij om te bepalen wat en wanneer ik dat ga zeggen en ik kan verzekeren dat als we deze opstelling volgende week weer hadden moeten hanteren het ontzettend lastig wordt om te winnen van NAC>

Ik ben blij dat B. en hopelijk ook Narsingh er weer bij zijn. Anders zijn we aanvallend machteloos...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

onze huisstijl is 4 3 3 .je hebt een mooi verhaal maar het is achteraf

sunderland

jij bent vrij om te zeggen wat en wanneer prima .Het was ook niet een aanval op jou maar meer op iedereen die achteraf kritiek heeft maar van te voren niks inhoudelijk over het team of voetbal zegt .

Sakas

Wat ik niet snap aan Henk is dat hij de vleugel spelers altijd aan de andere kant laat spelen.
Uitzonderingen zijn natuurlijk Narsing en De Ridder, maar skepers en Meleg staan altijd rechts terwijl zij het best tot hun recht komen op Links. Gister ook weer. Ik zou wel eens willen weten waarom Henk dit doet.

Probleem mijn inziens van gister was dat de aanval onbereikbaar was. Gewoon niet goed genoeg tegen een zeer goed spelend AZ op dit moment.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

EdsjeSCC

Elke week 433 spelen en we hebben al heel veel punten en stonden op een 6e plek, dan ga je toch niet in eens 442 spelen? Kom op man

vialli

Dat AZ is gewoon een slimme saaie ROTPLOEG waar Cambuur in deze opstelling
even geen antwoord had maar dat is voor een keer geen schande, dus maar gauw
vergeten.

DMS78

Citaat van: EdsjeOgbeche op november 30, 2014, 21:49:20
Elke week 433 spelen en we hebben al heel veel punten en stonden op een 6e plek, dan ga je toch niet in eens 442 spelen? Kom op man

Zonder buitenspelers gaat dat moeilijk

Destroyer

Citaat van: EdsjeOgbeche op november 30, 2014, 21:49:20
Elke week 433 spelen en we hebben al heel veel punten en stonden op een 6e plek, dan ga je toch niet in eens 442 spelen? Kom op man

Je moet handelen naar de mogelijkheden die je hebt. Als je geen snelheid of kwaliteit genoeg op de vleugels hebt is het zeker niet onverstandig om tegen een club als az met een versterkt middenveld te spelen. Bij voorbaat weet je dat zij een sterk en taai middenveld hebben...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: EdsjeOgbeche op november 30, 2014, 21:49:20
Elke week 433 spelen en we hebben al heel veel punten en stonden op een 6e plek, dan ga je toch niet in eens 442 spelen? Kom op man

Als je van NAC gaat verliezen piep je anders, dat weet ik zeker.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

EdsjeSCC

Je speelt volgens een bepaalde visie en daarmee zijn al veel punten behaald, dan ga je niet plotseling je systeem wijzigen. Dat zal lekker binnenkomen bij een team. Die stappen dan echt niet met veel vertrouwen het veld in..

Hoezo zou ik anders piepen? Ik geniet af en toe gigantisch van het leuke spel en als het dan af en toe niet lukt, jammer. Meer niet.

EdsjeSCC

En ik vind dat sommigen een beetje verwend gedrag vertonen. Niet alleen hier, maar ook op de tribunes. Als je thuis tegen Ajax/feyenoord begint te fluiten of voetballenvoetballen! begint te roepen.. doe eens even normaal. Vaak spelen we hartstikke leuk en als het dan eens even niet loopt moet je daar gewoon begrip voor hebben, dat is toch de normaalste zaak van de wereld.

PePe

Je hebt gelijk, blijf je team positief steunen.

Zaterdag was het publiek in het begin lekker luidruchtig, het gaf me een goed gevoel, helaas was dat na de strafschop helemaal weg.

Destroyer

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 01, 2014, 21:29:46
Je speelt volgens een bepaalde visie en daarmee zijn al veel punten behaald, dan ga je niet plotseling je systeem wijzigen. Dat zal lekker binnenkomen bij een team. Die stappen dan echt niet met veel vertrouwen het veld in..

Hoezo zou ik anders piepen? Ik geniet af en toe gigantisch van het leuke spel en als het dan af en toe niet lukt, jammer. Meer niet.

Ja, je geniet nu nog, maar wat als je de aankomende 3 wedstrijden geen punt pakt? Ik verwacht dit niet, maar ik snap gewoon de gedachte van Henk niet om na rust met Dijkstra in een 3-4-3 opstelling te gaan spelen. Als je tegen AZ 0-1 staat en je weet dat hun middenveld en verdediging stug is, zou ik voor dat ene puntje gaan. Maar ja, laten we er maar over op houden want straks ben je verwend of te kritisch of zijn we verplicht zeer lovend te zijn over behaalde punten...

We zullen zien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Je merkt aan alles dat we verwend raken.
Word maar verwacht dat we van iedereen gaan en kunnen winnen.
Overwinning thuis word al Door velen als zekerheid beschouwd.
En loopt het een keer niet word er Door veel mensen gezeikt.
Snapte de keus van Henk ook niet en was ook knap sacherijnig toen ik zaterdagavond thuiskwam.
Maar kom op jongens...nog steeds linkerrijtje.
Bij winst op heracles ms wel bij laatste 8 in de beker.
En we staan er in het land erg positief op in de media.
Kon heel wat minder...kijk maar naar nac en dkv op dit ogenblik.  |:)

Lore

Citaat van: Destroyer op december 02, 2014, 09:50:54
Ja, je geniet nu nog, maar wat als je de aankomende 3 wedstrijden geen punt pakt? Ik verwacht dit niet, maar ik snap gewoon de gedachte van Henk niet om na rust met Dijkstra in een 3-4-3 opstelling te gaan spelen. Als je tegen AZ 0-1 staat en je weet dat hun middenveld en verdediging stug is, zou ik voor dat ene puntje gaan. Maar ja, laten we er maar over op houden want straks ben je verwend of te kritisch of zijn we verplicht zeer lovend te zijn over behaalde punten...

We zullen zien.

Eerlijk? Komende 3 wedstrijden geen punten is nog steeds geen reden voor paniek. Wij doen het fantastisch.