Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..

rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach

8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en  moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien  :y :y

had natuurlijk jansen wel liever gehad..

Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
Cambuur zit in je bloed

Tukker

#31
Ik vind dit niet zo verkeerd. De rode kaart tegen Cambuur geeft wel aan hoe gretig hij was en hopelijk is. Het is iemand die dreiging brengt en ook spelers aan zich bindt. Daardoor komt er meer ruimte in het midden want Lukoki doet aan de andere kant hetzelfde. Ik zie de opkomende middenvelders en verdedigers daardoor ook meer in scoringspositie komen.

En Feldballe heeft me tot nu toe niet kunnen bekoren en Brands ook niet.

Ik ga er trouwens voor het gemak even van uit hij ook op links uit de voeten kan.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

NicoJanHoogma1960

Cambuur zit in je bloed

Bubba

Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!


Stond dit ook niet op de Twitter van Romario?
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv

Kan lukoki ook :_schater, zegt me niets

Lore


Oebieman

Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!

Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon

marrumer

Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon
inderdaad, hij zei ook school is saai dus dit kan hem niet zijn.

RotterdamLeeuwarden

Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven  :( :(

Oke, nu hem maar  toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden  _O_

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon

I stand corrected!

scc-aaron


speculeter

Laat het maar zien vriend!

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:51:53
Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 09, 2014, 19:15:44
Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven  :( :(

Oke, nu hem maar  toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden  _O_
De winnende scoren op de 26e :devil

Maar ik zeg

:0=WELKOM ELVIS KUNGFU!

Cambuur058

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:59:30
Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk