Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!

Serieus  :O , jezus nou dan haal je ook wat binnen  :?

Cambuur058

SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv

Josef

Dat was 2 jaar geleden. Daarna is het alleen maar slechter geworden. Lukoki hadden we ook veel verwachtingen van. Ik moet het nog zien. Bij Excelsior is hij meestal alleen maar negatief opgevallen.

Cambuur058

Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!
wat is zijn twitter dan?

marrumer


Harry L.

Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.

Josef

Zijn naam is : Elvis Mwah

Galdiano

Zag liever Te Vrede hier spelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.

Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.
Cambuur zit in je bloed

michello

Prima gedaan door Vd Belt en co.  Een echte linksbuiten met snelheid en scorend vermogen.  Ik denk het hoogst haalbare en een niet al te dure oplossing voor die positie.  :thumbsup

NicoJanHoogma1960

Cambuur zit in je bloed

Harry L.

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:48:12
Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.

Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.

sccleeuwarden

Zeuren blijven hier ook altijd!!! We hebben niet veel te besteden en de winter is een zeer moeilijke tijd om spelers te halen. Ik vraag me soms wel eens af waarom je zelf niet op de directiestoel gaat zitten en spelers gaat halen en de club financieel gezond houd en de andere dingen eromheen. Wat er de afgelopen jaren is vernield, moeten de heren nu allemaal oplossen!!

carlo de leeuw

voor een clubje als cambuur een goede zet.met ons budget moeten we het toch van dit soort kansjes hebben.
kan links en in de spits.word het niks jammer dan.half jaar huur kwijt.waren we ook kwijt geweest met brands.Dit lijkt me beter.Met een beetje geluk laat dit talent zien wat hij kan.
:thumbsup TS.

Cambuur058

Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..

rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach

8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en  moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien  :y :y

had natuurlijk jansen wel liever gehad..