Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:29:39
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.

Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.

Montana

Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 19:32:29
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk

Maar dat zijn maar tweets van Gerard Bos

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!
Belde ook met een Rotterdamse collega, ook erg enthousiast

Bullie

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!

:thumbsup

Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost

Collingwood

Welkom!  |:)

Tenminste iemand die kan voetballen (snel, kan een man passeren, goed schot, etc.), die hebben we het hele seizoen nog niet op linksbuiten gezien. Mentaal moet hij misschien in het gareel worden gehouden, maar wie zegt dat dat niet lukt?!
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Bullie op januari 09, 2014, 19:47:09
:thumbsup

Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost

Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 19:35:59
Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.
Spelers die al wel wat hebben laten zien kiezen niet voor Cambuur, die gaan voor meer geld en zekerheid wat wij hen niet kunnen bieden.
Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.

HilversumOnTour

Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.

Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.

speculeter

En daarom lijkt het me een prima aankoop/huur.

HilversumOnTour

Toch zou ik het stiekem wel heel lekker vinden als die transfer van Jansen alsnog doorgaat! We hebben stap 1 van de 3 iig gezet :)

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:56:40
Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.

Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.
Bij elkaar opgeteld? :devil
Het gekke is dat ik wel veel vertrouwen heb in het voetballende vermogen van Oebele...

speculeter

Oebele heeft een prima indruk gemaakt in Portugal.
Krijgt ms wel kans op de 10. ...eindelijk!

Montana

Oebele is te traag en fysiek nét niet goed genoeg om op 10 te spelen in de eredivisie. Misschien eens in de laatste 20 minuten in een thuiswedstrijd tegen Rkc ofzo, maar verder niet.

De Gast

Het is een gokje.. Maar de andere twee versterkingen moeten toch echt wel wat meer routine hebben dan Manu