Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Bullie

Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:54:18

Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.

Idd...en daar moet je mazzel mee hebben....of t flopt of ze rammen der 20 in, nog niks van te zeggen.


Lwdscc

Welkom Elvis! Laat t maar zien  |:) |:) |:)

Lwdscc

Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 19:49:02
Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!

T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.

Lore

Citaat van: Lwdscc op januari 09, 2014, 20:37:57
T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.

Is ook zo! Nou gelijk maar 90mn, dan kunnen we eens goed kijken........


















En hem daarna volledig afbranden!

SCCRulez

Welkom jongen!!  |:) Komt in ieder geval van een mooie club naar een mooie club  :thumbsup

cambuurlegend

Mijn eerste reactie zegt blindganger eerste klas , en dan ook nog eens een mentaal drama ! Maar ik heb het beeld van afgelopen seizoen nog in me hoofd van deze jongen , misschien wel stapjes gemaakt maar een echte aanwinst kan ik het niet noemen.

legeips

Erg blij mee....
Deze jongen laat zich wel gelden. Hij kon naar meer clubs, maar wil laten zien dat zijn huidige trainer het mis heeft.

Nu maar hopen dat de lukoki virus niet besmettelijk is of nog beter, dat lukoki de virus kwijt is.

Yellow Army

Ik ben wel enthousiast over deze knaap. Absoluut beter dan Feldballe, Brands etc.
Area 58

pvanbuijtene

Mijn enige zorg iss dat hij ook een actie man is en niet voor de voorzetten is...

sunderland

Welkom jonguhh .Zeer onvoorspelbaar type .Zeer snel en durft zijn actie te maken

Stiens

Goede 'aankoop'! Was idd in de voorbereiding topscorer bij Feyenoord, en zat aan het begin van het seizoen dicht tegen de basis aan vertelde R. Koeman toen. Jongen kan dus wel wat! Nu hopen dat Henk en Dwight 'm in het gareel kunnen houden!

FrancoLWD

En nu gas gevuhh!!!

sunderland

Misschien hebben we juist ook wat jongens nodig die niet in het gareel lopen .Denk dat je met Manu niet met veel ruimte in de rug hoeft te spelen want hij snel en explosief .Dus kun je in uitwedstr wel goed counteren . Lukoki is te dom om te counteren

AliBombali

Ik ben benieuwd, het is goed dat gretige jonge jongens toch wel deze kant op willen komen en hun kans hier willen benutten... We kunnen nu meteen weer zeggen dat het niks wordt of dat het fantastisch wordt, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor, alleen de overstap van Rotterdam naar "het kleine" Leeuwarden kan al een grote stap zijn en kan veel invloed hebben op Elvis... Laten we hopen dat hij lekker gaat ballen, veel assists geeft en betere voorzetten aflevert dan de voorgaande linksbuitens, dan is het voor alle partijen een perfecte ontwikkeling van de situatie; topclubs zien de voordelen in van het huren aan ons, spelers kunnen zich in de kijker spelen en wij worden er (hopelijk) beter van... We zullen zien!

Cambuur123

Nu een soort Lukoki op lings en op rechts. Kan goed uitpakken, hebben beide een goede actie in huis, als ze die bal dan vaker voorbrengen ipv eigen actie (wat soms wel mag), dan kan Hemmen ze er mooi allemaal intikken! ;) Goede aankoop!