Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Stille Genieter

Elvis Manu speelt voor de rest van het seizoen in het geel-blauwe shirt van SC Cambuur. De 20-jarige aanvaller komt over van Feyenoord, waarvoor hij dit seizoen vier keer in actie kwam.
De voormalig jeugdinternational speelt sinds het seizoen 2010/2011 voor de Rotterdammers, en werd vorig jaar verhuurd aan stadsgenoot SBV Excelsior. Bij de Kralingers kwam Manu tot twintig optredens, waarin hij acht keer het net wist te vinden.
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.

Montana


Galdiano

Welkom!

Ik hoop dat hij mij kan overtuigen!

Ik denk een verkeerde keus!
3x rood vorig jaar als aanvaller, en ook buiten het veld wat maniertjes!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!

Viper

Van harte welkom bij onze mooie club! |:)

sccleeuwarden

Anco jansen pakte ook zijn kaarten galdiano... We moesten actie voorin hebben en geen suurtjes en nu hebben we er tenminste iemand staan. Ben er blij mee

TM

Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.

Lore

Citaat van: TM op januari 09, 2014, 18:24:23
Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.

Ik ook, hij kan op de buiten en in de spits toch?

RonnieT

Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over  8)

Lore

Citaat van: RonnieT op januari 09, 2014, 18:26:53
Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over  8)

Neem aan dat hij met een bosje rozen voor Nienhuis naar de eerste training komt toch!

Cambuur058

we zullen zien, ken m als speler niet echt
mentaal is anders, hoop niet op scenario brands

Josef

Lekkere jongen! Heeft bij excelsior al 3 rode kaarten gehad. Nienhuis kan hem denk ook nog wel herinneren.

Leovardia

Uitstekende speler, in mijn ogen stukken beter dan Lukoki. Let maar op, als de man zijn kop erbij houdt, gaat hij het hier hartstikke goed doen. Hij kan ook een goaltje maken. Herinner me nog een fijne tegen dkv uit...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Bernardo

Heeft al ervaring met scoren tegen DKV!  :proost

Montana

van Voetbalzone, voor wat het waard is:

"Precies! Deze elvis was vroeger 1 van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van manu maar de laatste jaren zit de klad erin. Jammer want deze jongen is aggresief, kan bbikkelen en heeft vlijmscherpe steekpasses. Verwacht veel van hem"