Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: DayDreamer op november 11, 2013, 11:22:21
Compleet leeg houden dat uitvak nu.

helemaal goed en het bestuur van Cambuur er ook niet heen...! belachelijk gewoon
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Zullen altijd wel weer een aantal gaan...

Helaas!  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

En wéér een buscombi...  :zucht   

RKC maar weer naartoe dan. Dat gaat naar verwachting wél een autocombi worden.

speculeter

Is het nou een buscombi terwijl er weer vrije kaartverkoop
is?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: michello op november 11, 2013, 11:50:43
En wéér een buscombi...  :zucht   

RKC maar weer naartoe dan. Dat
gaat naar verwachting wél een autocombi worden.

Helaas wel busjesverbod en limoverbod.

Normalisatie pfffffff

Treb

Weer om te janken dit..  ;(

Weer een leeg uitvak. Weer als criminelen behandeld.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op november 11, 2013, 12:15:38
Helaas wel busjesverbod en limoverbod.

Normalisatie pfffffff

Wederom schandalig dat busjesverbod! RKC max 5 personen per voertuig!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

maikcambuur

Helaas buscombi, maar ja. Op een gegeven moment moet je de principes achterwege laten. We spelen sinds 13 jaar weer eredivisie man! En dan zitten er naar den Haag uit godverdomme maar 60 man in t uitvak... Ronduit een schande voor onze club. Ik hoop dat er meer naar Arnhem af gaan reizen...

DayDreamer

Citaat van: maikcambuur op november 11, 2013, 13:27:25
Helaas buscombi, maar ja. Op een gegeven moment moet je de principes achterwege laten. We spelen sinds 13 jaar weer eredivisie man! En dan zitten er naar den Haag uit godverdomme maar 60 man in t uitvak... Ronduit een schande voor onze club. Ik hoop dat er meer naar Arnhem af gaan reizen...

We kunnen beter een vol uitvak bij RKC hebben dan bij Vitesse.

SCC-J

Citaat van: maikcambuur op november 11, 2013, 13:27:25
Helaas buscombi, maar ja. Op een gegeven moment moet je de principes achterwege laten. We spelen sinds 13 jaar weer eredivisie man! En dan zitten er naar den Haag uit godverdomme maar 60 man in t uitvak... Ronduit een schande voor onze club. Ik hoop dat er meer naar Arnhem af gaan reizen...

Helaas buscombi, maar ja. Op een gegeven moment moet je eens allemaal bij je principes blijven!!! en niet om het minste of geringste overboord gooien!! VITESSE! LEEG UITVAK!!

dizzhead

Mijn principe dat ik Cambuur steun is groter dan het principe dat ik tegen de buscombi (althans, de uitvoering ervan) ben.

SCC-J

hoe goed en effectief is die steun als je daar met max 50 man zit?

EastSide058

#28
t'Wordt maar eens tijd dat we hier als supporters zijnde hier gewoon iets tegen gaan doen, ik dacht aan een demonstratie of corteo naar het stadion en dat we de heren in het stadion maar eens wat laten zien waarom we anti buscombi zijn doormiddel van spreekkoren. Want dit kan gewoon niet meer langer   :zucht :0=
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

pvanbuijtene

Tis gewoon verdchrikkelijk om te zien dat clubs naar ado en vitesse autocombi heeft en groningen zelfs kaartje omwissele bij  stadion vitesse en wij worden genaaid met buscombi... zo fc groningen heeft de eerste uitwedstrijden meer geflikt dan wij in jsren... alleen hun hebben wel een bestuur dat er alles aan doet om het zo fijn mogelijk te maken voor zijn supporters!