Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Montana op november 11, 2013, 17:39:23
Belachelijk idd Fietstas-uit een buscombi.. Men zal zich wel berichten op '99 en incident Arnhem paar jaar gelden. Onvrede rondom uitwedstrijden is vaak te begrijpen en terecht, maar wij hebben daar ook geen invloed op. Wij laten het uiteraard wel blijken bij de BVO dat we het kut vinden en blijven bij hen aangeven dat ze goed en zo duidelijk mogelijk moeten communiceren hoe zoiets tot stand komt naar buiten toe.
Montana, het minste wat je als supportersvereniging kunt doen is samen met de BVO actie ondernemen tegen de driehoek in Arnhem. Utrecht mocht met autocombi en die hebben recenter voor incidenten gezorgd in Arnhem dan "onze" incidenten. Ik ben van mening dat zowel jullie als de BVO daar veel harder tegenin moeten gaan. Anders blijven andere BVO's een loopje nemen met ONS.

Len Cantello

Citaat van: Montana op november 11, 2013, 17:54:19
wát moeten we doen dan?
Een brief naar de burgervader van Arnhem schrijven en vragen om uitleg zou een begin zijn. Wellicht kun je daar verder mee.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Montana op november 11, 2013, 17:54:19
Nou, wát moeten we doen dan? We kunnen ook gaan schreeuwen en de ramen eruit flikekren (bij wijze van) maar daar schieten we niks mee op, omdat wij gewoon die invloed van verandering bij de totstandkoming ervan niet hebben.

Of zullen we toch de ramen eruit flikkeren?  :devil
Niet zo zwart/wit, hier is ook nog een groot grijs gebied.
Mijn advies, ga eens met een paar man bezig om in kaart te brengen wie waar een combi opgelegd krijgt en wat de laatste incidenten zijn tussen die clubs. Plus kijken naar de kaartverkoop van die ontvangende clubs. Kassa's open? Geen buscombi!

stefan15

Citaat van: Len Cantello op november 11, 2013, 17:56:48
Dat kun je vergeten. Niemand neemt het risico op een stadionverbod van tig jaar voor een potje tegen Fietstas.
Bedoel ook dat het in de 'normale' situatie zou horen. Met deze omstandigheden en regels lekker thuis op de bank helaas....

GerardFraneker



Zo triest dat deze wedstrijd ook een buscombi is.
Had me erg verheugd om lekker op eigen vervoer die kant op te gaan, maar helaas.
Ik zeg ook actie tijdens en voor de thuiswedstrijd tegen nec!!

Wilde ik ook nog even melden dat erop het kaartje van ado uit €0,00 stond.
Betekende dit dat we 30/35 euro hebben betaald alleen voor de bus? Net als bij fc groningen is een deel van het uitvak gratis.
Zo ja, dan is me vertrouwen al helemaal weg als het gaat om de buscombi's.
Weet iemand dit toevallig?
Bvd


papier

Citaat van: GerardFraneker op november 11, 2013, 18:58:17

Zo triest dat deze wedstrijd ook een buscombi is.
Had me erg verheugd om lekker op eigen vervoer die kant op te gaan, maar helaas.
Ik zeg ook actie tijdens en voor de thuiswedstrijd tegen nec!!

Wilde ik ook nog even melden dat erop het kaartje van ado uit €0,00 stond.
Betekende dit dat we 30/35 euro hebben betaald alleen voor de bus? Net als bij fc groningen is een deel van het uitvak gratis.
Zo ja, dan is me vertrouwen al helemaal weg als het gaat om de buscombi's.
Weet iemand dit toevallig?
Bvd

Nou ja, op een gegeven moment is toch gewoon gezegd dat 30/35 de vaste prijs is voor een combi? Of het kaartje nu 0 of 10 euro kost?

Leovardia


Citaat van: Official-Sphere op november 11, 2013, 17:12:32
Idd ik dacht aan een protest corteo/ demonstreren naar het stadion en blijven duidelijk zingen waar wij voor staan

Een corteo? Kijk je wat teveel naar vak 410? Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

de Schoot

Wen nou maar gewoon aan de bus-combi, het zal per seizoen, lastiger en moeilijker worden, doordat de regels steeds meer verscherpt worden. Dus blijf lekker bij je standpunt, dan kan je je 15 wedstrijden per jaar lekker opwinden dat je niet naar de uitwedstrijd zal gaan.

TM

Citaat van: de Schoot op november 15, 2013, 19:00:29
Wen nou maar gewoon aan de bus-combi, het zal per seizoen, lastiger en moeilijker worden, doordat de regels steeds meer verscherpt worden. Dus blijf lekker bij je standpunt, dan kan je je 15 wedstrijden per jaar lekker opwinden dat je niet naar de uitwedstrijd zal gaan.

Gelukkig zijn we niet allemaal zo hypocriet als jij. Ga jij maar lekker met de buscombi mee. Ik en vele met mij in heel Nederland zijn tegen! En het wordt tijd dat het criminaliseren van voetbalsupporters eens stopt. Laat jij je maar lekker in een bus opsluiten waar je geen biertje mag drinken en onder allemaal belachelijke regeltjes naar de wedstrijd reist. De Nederlandse autoriteiten zijn helemaal gek geworden. En een voetbalwet invoeren zonder dat er veranderingen plaats vinden, ja alleen hogere straffen. Kijk eens naar Engeland. Daar mogen alle clubs vrij reizen naar uitwedstrijden, maar als je gepakt wordt omdat je je misdragen hebt, dan heb je een groot probleem.

Lore

Citaat van: TM op november 15, 2013, 19:28:27
Gelukkig zijn we niet allemaal zo hypocriet als jij. Ga jij maar lekker met de buscombi mee. Ik en vele met mij in heel Nederland zijn tegen! En het wordt tijd dat het criminaliseren van voetbalsupporters eens stopt. Laat jij je maar lekker in een bus opsluiten waar je geen biertje mag drinken en onder allemaal belachelijke regeltjes naar de wedstrijd reist. De Nederlandse autoriteiten zijn helemaal gek geworden. En een voetbalwet invoeren zonder dat er veranderingen plaats vinden, ja alleen hogere straffen. Kijk eens naar Engeland. Daar mogen alle clubs vrij reizen naar uitwedstrijden, maar als je gepakt wordt omdat je je misdragen hebt, dan heb je een groot probleem.

Waarom is hij hypocriet? Hij heeft alleen een mening die afwijkt van die van jou.

Ik ben het met je eens dat de voetbalsupporter als crimineel behandelt wordt, maar er is ook een groepje die crimineel gedrag vertoont. En ja, knokken vind ik ook gewoon crimineel gedrag. Het is haast onmogelijk om deze groep te scheiden van de andere supporters en ze dus anders te behandelen.

Ik baal ook echt van deze behandelingen en stap alleen bij uitzondering in een buscombi, maar er is wel een andere kant van het verhaal..

EastSide058

Citaat van: Leovardia op november 15, 2013, 14:44:10
Een corteo? Kijk je wat teveel naar vak 410? Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Deden we tegen de egeltjes en olle vorig jaar en het jaar daarvoor ook al, wel lachen. Kom jij dan met wat beters?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Leovardia op november 15, 2013, 14:44:10
Een corteo? Kijk je wat teveel naar vak 410? Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

:rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Leovardia


Citaat van: Official-Sphere op november 15, 2013, 19:49:10
Deden we tegen de egeltjes en olle vorig jaar en het jaar daarvoor ook al, wel lachen. Kom jij dan met wat beters?

Een protestmars en corteo zijn 2 verschillende activiteiten mijnheer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Leovardia


Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 15, 2013, 20:28:04
:rodekaart

Hang je hier nog om? Doe ons en jezelf een plezier en geef die kaart, schorsing incluis, aan jezelf.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

de Schoot

Citaat van: TM op november 15, 2013, 19:28:27
Gelukkig zijn we niet allemaal zo hypocriet als jij. Ga jij maar lekker met de buscombi mee. Ik en vele met mij in heel Nederland zijn tegen! En het wordt tijd dat het criminaliseren van voetbalsupporters eens stopt. Laat jij je maar lekker in een bus opsluiten waar je geen biertje mag drinken en onder allemaal belachelijke regeltjes naar de wedstrijd reist. De Nederlandse autoriteiten zijn helemaal gek geworden. En een voetbalwet invoeren zonder dat er veranderingen plaats vinden, ja alleen hogere straffen. Kijk eens naar Engeland. Daar mogen alle clubs vrij reizen naar uitwedstrijden, maar als je gepakt wordt omdat je je misdragen hebt, dan heb je een groot probleem.

Lul niet juh, met je hypocriet, ik ben ook tegen de vele regels, maar als dit de enige manier is om te gaan, ga ik. ADO was een leuk loopje ondanks de uitslag. Je kan je beter storen aan die 1000 die ondanks hun principes wel in de bus naar huhu gingen. Het leven is mooi, als je het maar ziet!  :)