Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Sander Scc

 :rodekaart

Dan maar weer kaarten voor t thuisvak zien te regelen! Wie gaat er met?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zal er zeker zijn, voor mij is het DKV

Maar natuurlijk het liefst in een vol uitvak _O_, anders maar tussen die lui
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op november 11, 2013, 14:14:22
Mijn principe dat ik Cambuur steun is groter dan het principe dat ik tegen de buscombi (althans, de uitvoering ervan) ben.
En zo zul je tot in lengte van dagen opgescheept zitten met buscombi's die "voor het gemak" opgelegd zijn en in strijd met de reglementen van de KNVB.
Overigens zou een boycot van de supporters niks helpen, zelfs al zou het bestuur de boycot ondersteunen. Alleen lijken die alles wel best te vinden. Hoor niks over eventuele protesten. KvC? Waar zijn jullie in casu?

Drumfather SCC

Sowieso aanwezig  |:) maar niet via de combi  l8l

TM

Was dit een autocombi geweest dan waren minimaal 400/500 supporters heen gegaan. Met de buscombi houdt het met 1 busje wel weer op. En terecht! Oprotten met die onnodige buscombi's. Totaal overbodig en onzinnige buscombi dit!

Cambuur123

Als jullie er zo op tegen zijn, onderneem dat AUB actie tijdens NEC thuis! Of desnoods een spandoek bij het oefenduel vanavond tegen emmen 18:30 (gratis). 'Een leeg uitvak' dan kom je dus bekend te staan als zo'n club: Tja, daar hebben we niks aan in de Eredivisie, doe mij maar Willem II! En begrijpelijk! Wij zijn Cambuur en we steunen onze club altijd en overal! Als je dan zo tegen een buscombi bent, doe er wat aan! We kunnen niet bij iedere buscombi denken: volgende keer maar weer. Zo blijft dat vak leeg en dat kunnen we onze geel blauwe vrienden niet aandoen!!!

EastSide058

Citaat van: Cambuur123 op november 11, 2013, 16:53:47
Als jullie er zo op tegen zijn, onderneem dat AUB actie tijdens NEC thuis! Of desnoods een spandoek bij het oefenduel vanavond tegen emmen 18:30 (gratis). 'Een leeg uitvak' dan kom je dus bekend te staan als zo'n club: Tja, daar hebben we niks aan in de Eredivisie, doe mij maar Willem II! En begrijpelijk! Wij zijn Cambuur en we steunen onze club altijd en overal! Als je dan zo tegen een buscombi bent, doe er wat aan! We kunnen niet bij iedere buscombi denken: volgende keer maar weer. Zo blijft dat vak leeg en dat kunnen we onze geel blauwe vrienden niet aandoen!!!
Idd ik dacht aan een protest corteo/ demonstreren naar het stadion en blijven duidelijk zingen waar wij voor staan
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

mscc

Maak je daar ook weer een complicatie van?

EastSide058

Citaat van: mscc op november 11, 2013, 17:16:29
Maak je daar ook weer een complicatie van?
Nee, en ook al zou ik dat doen iets op tegen?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Montana

Citaat van: Dokkumer op november 11, 2013, 14:57:58
En zo zul je tot in lengte van dagen opgescheept zitten met buscombi's die "voor het gemak" opgelegd zijn en in strijd met de reglementen van de KNVB.
Overigens zou een boycot van de supporters niks helpen, zelfs al zou het bestuur de boycot ondersteunen. Alleen lijken die alles wel best te vinden. Hoor niks over eventuele protesten. KvC? Waar zijn jullie in casu?

Belachelijk idd Fietstas-uit een buscombi.. Men zal zich wel berichten op '99 en incident Arnhem paar jaar gelden. Onvrede rondom uitwedstrijden is vaak te begrijpen en terecht, maar wij hebben daar ook geen invloed op. Wij laten het uiteraard wel blijken bij de BVO dat we het kut vinden en blijven bij hen aangeven dat ze goed en zo duidelijk mogelijk moeten communiceren hoe zoiets tot stand komt naar buiten toe.

weestwel

Citaat van: Cambuur123 op november 11, 2013, 16:53:47
Als jullie er zo op tegen zijn, onderneem dat AUB actie tijdens NEC thuis! Of desnoods een spandoek bij het oefenduel vanavond tegen emmen 18:30 (gratis). 'Een leeg uitvak' dan kom je dus bekend te staan als zo'n club: Tja, daar hebben we niks aan in de Eredivisie, doe mij maar Willem II! En begrijpelijk! Wij zijn Cambuur en we steunen onze club altijd en overal! Als je dan zo tegen een buscombi bent, doe er wat aan! We kunnen niet bij iedere buscombi denken: volgende keer maar weer. Zo blijft dat vak leeg en dat kunnen we onze geel blauwe vrienden niet aandoen!!!

Ik had wel wat meer actie verwacht van de KvC of anders van Cambuur zelf. Zei zijn in mijn ogen de eerst aangewezen partijen die voor hun supporters op moeten komen. Helaas wordt het tegendeel keer op keer bewezen dat dit allerminst het geval is.
De vaste combiprijs leek anders een stap in de goede richting, maar helaas blijft het daar weer bij.
In principe kan ik nog met het feit van een buscombi leven. Maar ik laat me niet voor 30 of 35 euro als vuil behandelen dankzij de vele al dan niet betuttelende regeltjes.

stefan15

Zo word t natuurlijk een groot drama omtrent de uitwedstrijd. Mutte verdomme met honderden die kant op kunnen. Actie is wat we nodig hebben!!

Overigens vind ik een rookverbod in een stadion ook helemaal van de gekke...

Len Cantello

Citaat van: Montana op november 11, 2013, 17:39:23
Belachelijk idd Fietstas-uit een buscombi..
Elke buscombi is belachelijk. Het is de weg van de minste weerstand voor de lokale driehoek.

De ergernis aangaande buscombi's staat bij mij op geljke hoogte aan de ergernis aan bijna lege uitvakken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Montana

Citaat van: weestwel op november 11, 2013, 17:45:35
Ik had wel wat meer actie verwacht van de KvC of anders van Cambuur zelf. Zei zijn in mijn ogen de eerst aangewezen partijen die voor hun supporters op moeten komen. Helaas wordt het tegendeel keer op keer bewezen dat dit allerminst het geval is.
De vaste combiprijs leek anders een stap in de goede richting, maar helaas blijft het daar weer bij.
In principe kan ik nog met het feit van een buscombi leven. Maar ik laat me niet voor 30 of 35 euro als vuil behandelen dankzij de vele al dan niet betuttelende regeltjes.

Nou, wát moeten we doen dan? We kunnen ook gaan schreeuwen en de ramen eruit flikekren (bij wijze van) maar daar schieten we niks mee op, omdat wij gewoon die invloed van verandering bij de totstandkoming ervan niet hebben.

Of zullen we toch de ramen eruit flikkeren?  :devil

Len Cantello

Citaat van: stefan15 op november 11, 2013, 17:52:43
Mutte verdomme met honderden die kant op kunnen. 
Dat kun je vergeten. Niemand neemt het risico op een stadionverbod van tig jaar voor een potje tegen Fietstas.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli