Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

denistel

dat de regels al1 maar scherper wudde telt al1 voor ons zeker hoe ken het dat andere clubs wel met de auto er heen kenne
en wij niet als ze dat uit kenne leggen zou dat heel knap zijn.

SCC-J

Citaat van: de Schoot op november 15, 2013, 21:05:04
Lul niet juh, met je hypocriet, ik ben ook tegen de vele regels, maar als dit de enige manier is om te gaan, ga ik. ADO was een leuk loopje ondanks de uitslag. Je kan je beter storen aan die 1000 die ondanks hun principes wel in de bus naar huhu gingen. Het leven is mooi, als je het maar ziet!  :)
30 km die onzin verdragen voor de derby in 13 jaar is wel even wat anders als naar ADO gevangenis en naar concerthal vitesse  :O

Lore

Citaat van: SCC-J op november 15, 2013, 22:28:33
30 km die onzin verdragen voor de derby in 13 jaar is wel even wat anders als naar ADO gevangenis en naar concerthal vitesse  :O

Iedereen moet toch zijn eigen afwegingen maken? Naar Heerenveen in de bus of Den Haag van mij mag iedereen gaan. Alleen vind ik zelf in de bus naar den haag te ver!

TM

Citaat van: Lore op november 15, 2013, 19:42:33
Waarom is hij hypocriet? Hij heeft alleen een mening die afwijkt van die van jou.

Ik ben het met je eens dat de voetbalsupporter als crimineel behandelt wordt, maar er is ook een groepje die crimineel gedrag vertoont. En ja, knokken vind ik ook gewoon crimineel gedrag. Het is haast onmogelijk om deze groep te scheiden van de andere supporters en ze dus anders te behandelen.

Ik baal ook echt van deze behandelingen en stap alleen bij uitzondering in een buscombi, maar er is wel een andere kant van het verhaal..

Daarom verwijs ik ook naar Engeland. Daar mogen alle clubs elk weekend op eigen vervoer naar uitwedstrijden reizen. Alleen zijn de straffen daar veel hoger dan hier. Als je deze maatregelen ook in Nederland gaat toepassen en het reizen naar uitwedstrijden gelijk trekt met die van Engeland, dan heb je elk weekend feest en reizen er elke weekend 100en dan wel 1000en naar uitwedstrijden. Waarom kan het in Engeland wel en hier niet? Terwijl Engeland toch bekend staat om de gewelddadige hooligans...

Drumfather SCC

Kassa's bij het Gelredome zijn op de wedstrijddag gewoon open  :thumbsup

HilversumOnTour

Citaat van: Drumfather SCC op november 16, 2013, 19:25:20
Kassa's bij het Gelredome zijn op de wedstrijddag gewoon open  :thumbsup

Ze moeten wat, schandalig leeg altijd daar!

Blijf het trouwens raar vinden dat de bezoekende partij met een combi moet komen wanneer de kassa's open zijn / er vrije verkoop is!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 17, 2013, 21:10:56
Ze moeten wat, schandalig leeg altijd daar!

Blijf het trouwens raar vinden dat de bezoekende partij met een combi moet komen wanneer de kassa's open zijn / er vrije verkoop is!

Makkelijker kan toch niet om binnen te komen :)
Wel tussen de Vitesse mensen zitten, maar dat moet je ervoor over hebben als je buiten de combi om toch deze (en andere) wedstrijd(-en) wilt bezoeken.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

ForzaCambuur1

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 17, 2013, 21:10:56
Blijf het trouwens raar vinden dat de bezoekende partij met een combi moet komen wanneer de kassa's open zijn / er vrije verkoop is!

Ik meende dat het zelfs een voorwaarde was, indien een combi ook geen vrije verkoop.

SCC-J


Drumfather SCC

Staat er niet bij http://www.vitesse.nl/vitessenl/tickets/nuindeverkoop
En uit ervaring weet ik dat je bij vrije verkoop nooit ID hoeft te laten zien

TM

Er staat toch dat je in de voorverkoop met je seizoenkaart of fankaart 4 kaarten kan kopen. Op de wedstrijddag kun je 2 kaarten per seizoenskaart of fankaart kopen. Dus dat is geen vrije verkoop. Alleen als je zo'n decemberdeal besteld hoef je geen fankaart of seizoenskaart te hebben.

dizzhead

Citaat van: Drumfather SCC op november 18, 2013, 11:44:17
Staat er niet bij http://www.vitesse.nl/vitessenl/tickets/nuindeverkoop
En uit ervaring weet ik dat je bij vrije verkoop nooit ID hoeft te laten zien

Bij ADO zijn paspoorten gescand zelfs. Was ook vrije verkoop verder toch?

Drumfather SCC

#72
Dagverkoop
Op de wedstrijddag zijn de stadionkassa's bij GelreDome vanaf 12.30 uur geopend.
Dus kan iedereen gewoon een kaart kopen

Per Vitesse seizoen- of fankaart kunnen 2 kaarten worden gekocht, mits er geen kaarten zijn gekocht in de voorverkoop.
Dus heb je in de VVK nog niks gekocht, kan het dan ook met je Fan of Clubcard

Geloof mij nou maar; Ik heb dit vaker gedaan  :proost

Maar lees nu wel dat een CC verplicht is bij online verkoop
Nou Fuck It, Ik ga de gok daar gewoon nemen


EastSide058

Winst op Jong- Chelsea zou mooi zijn  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Gaat hier nog een bus heen? Of meer 8P
Henk, held, bedankt