Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op december 04, 2013, 12:00:37
Doe eens niet suh moeilijk allemaal. Afstand maakt vaak niet uit! zie den bosch - sittard - eindhoven (psv en FC)
We vinden de buscombi gewoon kut bij niets zeggende wedstrijden en niet aansprekende clubs.

Als ik de aantallen voor RKC uit lees, dan lopen we ook niet erg warm voor een autocombi.

Scc01

Citaat van: TM op december 04, 2013, 11:49:15
Hou toch eens op om ons te vergelijken met anderen. Wij zijn duidelijk anti buscombi en terecht! De meeste supporters van ons laten zich niet 2,5 uur opsluiten in een bus met veel te strenge regels, voor een veel te hoge prijs. Waarom moeten wij in Nederland altijd met van die rare combi's opgescheept worden terwijl men in bijvoorbeeld Engeland en Duitsland altijd op eigen vervoer naar uitwedstrijden kan? Wat doen wij hier verkeerd??

Wel eens bij een wedstrijd in Duitsland geweest...? Daar kunnen supporters van clubs namelijk tegelijk een stadion in wandelen zonder dat er iets fout gaat. Dat is hier onmogelijk.

Nightmarelwd

Citaat van: Scc01 op december 04, 2013, 15:44:13
Wel eens bij een wedstrijd in Duitsland geweest...? Daar kunnen supporters van clubs namelijk tegelijk een stadion in wandelen zonder dat er iets fout gaat. Dat is hier onmogelijk.

Misschien heeft dat ook te maken met de omgang van politie, club en supporters.
In Duitsland heeft men in de lagere divisie nog wel te maken met hooliganisme.
MI-Sider for Life