Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

VITESSE - SC CAMBUUR OP ZONDAG 1 DECEMBER OM 14:30 UUR

Deze wedstrijd is voor Cambuursupporters een verplichte buscombi.
Supporters in bezit van de Uitkaart kunnen zich vanaf maandag 17 november 10:30 uur inschrijven bij de administratie van het Cambuur Stadion.
Kosten bedragen € 30,- voor leden van de Kern van Cambuur (op vertoon van de ledenpas), en € 35,- voor niet-leden.

U dient om 11:00 uur aanwezig te zijn op het Cambuurplein, de bussen vertrekken om 11.15 uur.
De inschrijving stopt op vrijdag 29 november om 12:00 uur.

Op het terrein Gelredome geldt een algeheel alcoholverbod en in het Gelredome geldt een algeheel rookverbod

Bernardo


weestwel

Citaat van: Lwdscc op november 10, 2013, 20:23:15
VITESSE - SC CAMBUUR OP ZONDAG 1 DECEMBER OM 14:30 UUR

Deze wedstrijd is voor Cambuursupporters een verplichte buscombi.
Supporters in bezit van de Uitkaart kunnen zich vanaf maandag 17 november 10:30 uur inschrijven bij de administratie van het Cambuur Stadion.
Kosten bedragen € 30,- voor leden van de Kern van Cambuur (op vertoon van de ledenpas), en € 35,- voor niet-leden.

U dient om 11:00 uur aanwezig te zijn op het Cambuurplein, de bussen vertrekken om 11.15 uur.
De inschrijving stopt op vrijdag 29 november om 12:00 uur.

Op het terrein Gelredome geldt een algeheel alcoholverbod en in het Gelredome geldt een algeheel rookverbod

:zucht

Destroyer

Sodemieter toch op he, wat worden we weer genaaid!  :( Triest triest triest  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kunstgras


Bernardo

En ze gaan maar weer ja-knikkend akkoord. Weer een buscombi. Te triest voor woorden. :R

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kunstgras


weestwel

Maar weer mooi thuis blijven dacht ik zo. Kut combi. :( Kut regeltjes l0l.

Ruppppert


Cambuur123

Present, ook al is het belachelijk maarja...

EastSide058

Belachelijke combi, nooit wat gebeurd tussen Cambuur en Fietstas  8P Heel misschien aanwezig....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: Official-Sphere op november 10, 2013, 22:45:42
Belachelijke combi, nooit wat gebeurd tussen Cambuur en Fietstas  8P Heel misschien aanwezig....
Oh nee? In 99 anders flinke klappen gehad daar.. Van die blauwe hooligans.

Enige waar ik aan kan denken is de Korenmarkt

denistel

weer sun stink combi su pakke we nooit een punt uit

DayDreamer

Compleet leeg houden dat uitvak nu.