Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Citaat van: EastSide058 op maart 18, 2014, 21:53:07
Capo's horen niet bij Cambuur, één iemand die het vak een beetje opwekt om te zingen is goed. Maar niet zo'n iemand met megafoon op een stijgertje  :R

Dat bedoel ik ook.

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2014, 19:27:55
Mag ik vragen welke tribune je staat of zit?

Er werd minimaal 10 minuten achter elkaar hetzelfde nummer gezongen vanuit 14. Mocht je het niet geloven, dan kan je via FOX de wedstrijd terugkijken en luisteren.
Vak 12 dan zongen wij schijnbaar iets anders dan 13

Treb

Wat een non-discussie is dit zeg  :| Willen we naar een Ajax sfeertje toe? Waar 1 vakje een heel riedeltje nummers probeer af te zingen in 90 minuten. Totaal geen binding met de rest van het stadion waardoor het nooit vijandig wordt zoals bij ons.

Een capo.. godverdomme  :_schater

Jopie

Citaat van: S(CC)upporter op maart 18, 2014, 14:59:02
Die hebbenwel capo's die zoiets leiden. Bij Cambuur wil ''men'' er niet aan, persoonlijk denk ik wel wat je dan betere sfeer krijgt, nu is het een beetje chaotisch met een capo('s) kan je het wat meer sturen.

:wall :R Ga even in vak 410 staan juh homo l0l


Nattegeit

Wij heffe een tribune vol met capo's prima toch!!!
gewoon doorgaan su sfeer is prima  |:)

Clint

Citaat van: TM op maart 18, 2014, 18:17:35
Gelukkig worden zulke dingen niet geaccepteerd bij ons. Ziet er toch achterlijk uit zo'n vent in een mandje die iedereen verteld wat ze moeten zingen. Krijg de tyfus!

Ongeorganiseerde chaos boven alles!

JUIST!!!!!!  Dat is Cambuur. Was het vroeger in de jaren 70 en nu nog steeds zo. Houwen zo!!!.

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 18, 2014, 21:58:22
Heel Nederland vindt de sfeer bij Cambuur goed, behalve wij zelf.
En een bruine vlek ergens aan een snelweg die daar ook zo over denkt... :devil

gobo

ongeorganiseerd = chaos = cambuur = fantastisch

capo = homofiel =  :fant:rodekaart
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Heee onze :fant is heilig. Vergelijk die nimmer met een capo

Verstuurd vanaf mijn spambox


Nightmarelwd

Citaat van: Treb op maart 18, 2014, 23:35:45
Wat een non-discussie is dit zeg  :| Willen we naar een Ajax sfeertje toe? Waar 1 vakje een heel riedeltje nummers probeer af te zingen in 90 minuten. Totaal geen binding met de rest van het stadion waardoor het nooit vijandig wordt zoals bij ons.

Een capo.. godverdomme  :_schater

Nooit gedacht dat wij het ooit een keer eens zouden zijn, maar gelukkig is de dag gekomen  :thumbsup
MI-Sider for Life

Treb

Citaat van: Nightmarelwd op maart 19, 2014, 19:19:12
Nooit gedacht dat wij het ooit een keer eens zouden zijn, maar gelukkig is de dag gekomen  :thumbsup

Haha  :proost

RotterdamLeeuwarden

Voor zover ik weet heeft Ajax geen capo, Feyenoord zeker weten van niet.
Dus een Ajax-sfeertje zal je hier (gelukkig) niet krijgen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Scc01

Achja als we ons al druk gaan maken om dit soort dingen vind ik het best.
Had vorig jaar verwacht dat we rond deze tijd een ander onderwerp hadden om on echt druk over te maken. Maar gelukkig maken we ons druk om capos ed.
Ik maak me niet te druk over de sfeer. Het leek af en toe wat getempert maar ik had onlangs iemand meegenomen die normaal bij een anderr club op de tribune zit en die vond de sfeer hier fantastisch. Dus met die sfeer komt het allemaal wel goed al mis ik af en toe wat doeken ed voor de wedstrijd.

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 19, 2014, 20:01:50
Voor zover ik weet heeft Ajax geen capo, Feyenoord zeker weten van niet.
Dus een Ajax-sfeertje zal je hier (gelukkig) niet krijgen.

Ah ja man, bij dat grote koekblik staan altijd een aantal kerels in blote barst op zo'n plateau wat populair te doen, moet zelfs jij weten  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Scc01 op maart 19, 2014, 21:38:06
Achja als we ons al druk gaan maken om dit soort dingen vind ik het best.
Had vorig jaar verwacht dat we rond deze tijd een ander onderwerp hadden om on echt druk over te maken. Maar gelukkig maken we ons druk om capos ed.
Ik maak me niet te druk over de sfeer. Het leek af en toe wat getempert maar ik had onlangs iemand meegenomen die normaal bij een anderr club op de tribune zit en die vond de sfeer hier fantastisch. Dus met die sfeer komt het allemaal wel goed al mis ik af en toe wat doeken ed voor de wedstrijd.

:proost :hein
** Poolwinner 18/19 - 21/22