Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Scc01


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

EastSide058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 19, 2014, 20:01:50
Voor zover ik weet heeft Ajax geen capo, Feyenoord zeker weten van niet.
Dus een Ajax-sfeertje zal je hier (gelukkig) niet krijgen.
010 heeft wel een betere sfeer als 020, ajax heeft wel een capo trouwens. 1 groot theater dat vak 410, dat wil je hier toch niet hebben. Lekker houden zoals het is  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Utekleitrokken

Tsunami kan echt niet meer hoor. Het is al een aantal wedstrijden klaar met dat lied, maar vandaag was het ook weer duidelijk te merken dat een groot gedeelte op Noord er wel klaar mee is.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Utekleitrokken op maart 30, 2014, 23:15:30
Tsunami kan echt niet meer hoor. Het is al een aantal wedstrijden klaar met dat lied, maar vandaag was het ook weer duidelijk te merken dat een groot gedeelte op Noord er wel klaar mee is.

Ik zie om me heen op oost, maar ook op west en zuid, toch nog veel mensen mee doen. Je kunt toch niet zeggen dat als Noord er klaar mee is, het maar afgeschaft moet worden? Het is mijn favoriet ook niet, maar wat maakt die 2-3 minuten uit??

Daarbij zijn de prestaties sinds dat nummer is ingevoerd veel beter :devil :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Vind het altijd nogal schelen de sfeer op een zondagmiddag
of op een avond...
avondwedstrijd leeft altijd veel meer vind ik.

dizzhead

Citaat van: peter op maart 31, 2014, 10:19:57
Vind het altijd nogal schelen de sfeer op een zondagmiddag
of op een avond...
avondwedstrijd leeft altijd veel meer vind ik.

Eens.

Dokkumer

Citaat van: peter op maart 31, 2014, 10:19:57
Vind het altijd nogal schelen de sfeer op een zondagmiddag
of op een avond...
avondwedstrijd leeft altijd veel meer vind ik.
Iedereen is nog brak van de zaterdag :proost

Utekleitrokken

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 23:24:31
Ik zie om me heen op oost, maar ook op west en zuid, toch nog veel mensen mee doen. Je kunt toch niet zeggen dat als Noord er klaar mee is, het maar afgeschaft moet worden? Het is mijn favoriet ook niet, maar wat maakt die 2-3 minuten uit??

Daarbij zijn de prestaties sinds dat nummer is ingevoerd veel beter :devil :devil

Het is sfeerverhogend wanneer iedereen mee doet. En "toch nog veel mensen" is een beetje een ongemakkelijk gezicht; half vakje hier en daar op de verschillende zijdes. Probeer gewoon wat nieuwe of andere nummers om alles levend te houden, is mijn bescheiden mening.

Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor die muziek rondom de wedstrijd en in de rust?

Yellow Army

Citaat van: peter op maart 31, 2014, 10:19:57
Vind het altijd nogal schelen de sfeer op een zondagmiddag
of op een avond...
avondwedstrijd leeft altijd veel meer vind ik.

Absoluut! Ben zelf ook absoluut geen voorstander van de zondagmiddag.
Area 58

scc-aaron

Citaat van: Utekleitrokken op maart 31, 2014, 12:52:14

Het is sfeerverhogend wanneer iedereen mee doet. En "toch nog veel mensen" is een beetje een ongemakkelijk gezicht; half vakje hier en daar op de verschillende zijdes. Probeer gewoon wat nieuwe of andere nummers om alles levend te houden, is mijn bescheiden mening.

Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor die muziek rondom de wedstrijd en in de rust?
Ik geloof een dj van club prins

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


losang09

Tsunamski.  Ja zoiets als vroeger schoolfeesten dat er kutmuziek draait  je net zo goed maar   gek met ken dansen tegen je zin dan  krijg je er vanzelf zin in  zoiets .
Doch heeft het 0,0 met SCC te make.
Vroeger met YNWA in de jaren 90 dat was  cult en natuurlijk Rommy :scc  en de andere klassiekers DAT is SCC   8P !

S(CC)upporter

een beetje ''opzwepende'' muziek is ook Cambuur, ik bedoel een beetje hardere muziek. Al zou niet iedereen hier liefhebber van zijn maar dat heb je met alles 8P

brambo3004

Zolang Tina Turner, Black Eyed Peas en al die slapneukerige top40-meuk maar buiten de poort worden gehouden :y

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op april 01, 2014, 00:37:30
Zolang Tina Turner, Black Eyed Peas en al die slapneukerige top40-meuk maar buiten de poort worden gehouden :y
wat is er mis met tina turner?  :insane
** Poolwinner 18/19 - 21/22