Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Is over haar Milf-datum heen. :clint

Dokkumer

Citaat van: clint op april 01, 2014, 07:54:52
Is over haar Milf-datum heen. :clint
Zelfs al over haar Gmilf houdbaarheidsdatum :D

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 08:05:48

En ik maar denken dat de "waarvan akte" irritant was!
Kan dit evenals de Tapatalk uitgezet worden hier op het forum?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Utekleitrokken

Citaat van: S(CC)upporter op april 01, 2014, 00:35:10
een beetje ''opzwepende'' muziek is ook Cambuur, ik bedoel een beetje hardere muziek. Al zou niet iedereen hier liefhebber van zijn maar dat heb je met alles 8P

Eensch.

papier

Citaat van: losang09 op maart 31, 2014, 23:53:27
Tsunamski.  Ja zoiets als vroeger schoolfeesten dat er kutmuziek draait  je net zo goed maar   gek met ken dansen tegen je zin dan  krijg je er vanzelf zin in  zoiets .
Doch heeft het 0,0 met SCC te make.
Vroeger met YNWA in de jaren 90 dat was  cult en natuurlijk Rommy :scc  en de andere klassiekers DAT is SCC   8P !

Voorheen altijd Johnny de Vries aan het eind van de wedstrijd, dat was toch lekker

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 08:12:44
En ik maar denken dat de "waarvan akte" irritant was!
Kan dit evenals de Tapatalk uitgezet worden hier op het forum?
Nee, moet je zelf op de tel. i nstellen

Dokkumer

De Gast

Toch knap dat een Sc Heerenveen zonder tegen ons te spelen de sfeer hier naar de klote hebben geholpen. Weg lekkere vibe. Weg lekker gevoel. Overal negatief in de pers. Niet te geloven  :zucht In plaats van met zn allen 30km zuidelijker verhaal te gaan halen richten we onze woede ook nog eens op een geweldige trainer voor ons die helemaal niks heeft misdaan. In en in triest.

Destroyer

Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 21:39:57
Toch knap dat een Sc Heerenveen zonder tegen ons te spelen de sfeer hier naar de klote hebben geholpen. Weg lekkere vibe. Weg lekker gevoel. Overal negatief in de pers. Niet te geloven  :zucht In plaats van met zn allen 30km zuidelijker verhaal te gaan halen richten we onze woede ook nog eens op een geweldige trainer voor ons die helemaal niks heeft misdaan. In en in triest.

Dat is praat, dit is hun bedoeling ook geweest. En let maar op: de laatste wedstrijd spelen ze tegen RKC en die laten ze natuurlijk winnen!  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

Volgend jaar eerst maar even afwachten voor dkv hele ataf vernieuwd en ik voel aan m'n water dat hij aardig door de mand gaat vallen daar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 00:05:50
Volgend jaar eerst maar even afwachten voor dkv hele ataf vernieuwd en ik voel aan m'n water dat hij aardig door de mand gaat vallen daar.

Ik heb al een weddenschap dat hij het volgend seizoen niet afmaakt, en ik ga die fles BB winnen.
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 21:39:57

Dit dus.

Dokkumer

Moeten we nu door het hele forum heen over de afgelopen dagen ouwehoeren? Klaar nu!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als zelfs Grunn al met zijn allen op de tsunami staat te dansen...... :zucht
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2014, 22:07:07
Als zelfs Grunn al met zijn allen op de tsunami staat te dansen...... :zucht

De halve wereld zingt ook het YNWA.

Sinds de invoering van dat nummer pakken we meer punten dan ervoor, dus ik zeg;  :0= VOORAL BLIJVEN DRAAIEN!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021