Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

Citaat van: John Hiatt op maart 18, 2014, 17:48:16
Zie toch behoorlijk wat kleine jongetjes en meisjes staan in vak-14.
Ben zelf ook 14, Maar zing uit volle borst 90 minuten lang door. Erger me ook dood aan die jongens/meisjes die er wat stoer staan te roken...
ut komt su as het komt

Utekleitrokken

#931
Citaat van: oldehove op maart 18, 2014, 17:35:43
Heb het gevoel dat hun het echt zingen en dat het bij ons tussen roepen/zingen in zit

En ik zie in bovenstaande filmpje, uiteraard, een capo die het een beetje stuurt. Ergens wordt geclaimd dat een capo "gemaakte sfeer" geeft, persoonlijk vind ik dat bullsh!t. Het werkt gewoon goed, (zie o.a Poolse en Turkse ultras) en je trekt veel meer supporters mee die wat te "nuchter" zijn. Wat vooral in Nederland beetje een probleem is denk ik, dus ook bij ons.

Nu nog een capo vinden die op Noord voor eenheid kan zorgen  :zweep

Eewal

Ik vind het bij Ajax echt zo'n sneu gezicht.. Van die teveel doping gebruikte kerels die hun shirtje uittrekken en dan voor de groep gaan staan om samen liedjes te zingen. Dat willen we hier toch niet hebben?

Harry L.

Citaat van: Eewal op maart 18, 2014, 17:58:47
Ik vind het bij AUjax echt zo'n sneu gezicht.. Van die teveel doping gebruikte kerels die hun shirtje uittrekken en dan voor de groep gaan staan om samen liedjes te zingen. Dat willen we hier toch niet hebben?

Kansloos idd, moet je niet willen

Westerpark

Als je een capo wil ga je maar lekker naar dkv

Utekleitrokken

Citaat van: Eewal op maart 18, 2014, 17:58:47
Ik vind het bij Ajax echt zo'n sneu gezicht.. Van die teveel doping gebruikte kerels die hun shirtje uittrekken en dan voor de groep gaan staan om samen liedjes te zingen. Dat willen we hier toch niet hebben?

Laten wij dan de eerste zijn met een gemiddelde hoeveelheid doping gebruikende vrouw die haar shirtje uittrekt...  w:)


On: Ik zou zoiets wel graag zien, en ook al is het een of andere gek... Dan maar. Ik maak me niet zo druk om wat andere clubs van ons vinden als het daarover gaat.




Dokkumer

Het is heel simpel, at de groaten hun bek opentrekke mutte de jonkies folge :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


TM

Ik wilde normaal reageren maar toen ik iets over een capo las, had ik daar geen zin in.

Mocht er ooit een capo komen dan ben ik weg van Noord. Gelukkig worden zulke dingen niet geaccepteerd bij ons. Ziet er toch achterlijk uit zo'n vent in een mandje die iedereen verteld wat ze moeten zingen. Krijg de tyfus!

Ongeorganiseerde chaos boven alles!

Dokkumer

Nee hij krijgt zijn eigen troon :devil
Maar vak 14 heeft toch al een semi capo? Die lange S met zijn opvallende jas.

Verstuurd vanaf mijn spambox


S(CC)upporter

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 18, 2014, 17:48:59
Het kan toch geprobeerd worden: een Capo.
Iemand die mans genoeg is, erachter zetten en tetteren maar !
Werkt het niet dan gauw weer wegstoppen.

Het hoeft ook niet iemand te zijn die in een aparte cabine staat of iets dergelijks. Maar iemand die het voortouw neemt en de rest wat oppept. Gebeurde tegen RKC ook heel lang, wat de sfeer echt ten goede kwam, stond iemand beneden die de hele tijd naar iedereen schreeuwde! Ik zag en merkte meteen verbetering :y

sccweestwel

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 18, 2014, 17:48:59
Het kan toch geprobeerd worden: een Capo.
Iemand die mans genoeg is, erachter zetten en tetteren maar !
Werkt het niet dan gauw weer wegstoppen.

Ja en bel direct ook even met Gjaltema, kan die een kraan met bakje sponsoren!

Westerpark

Citaat van: S(CC)upporter op maart 18, 2014, 18:30:55
Het hoeft ook niet iemand te zijn die in een aparte cabine staat of iets dergelijks. Maar iemand die het voortouw neemt en de rest wat oppept. Gebeurde tegen RKC ook heel lang, wat de sfeer echt ten goede kwam, stond iemand beneden die de hele tijd naar iedereen schreeuwde! Ik zag en merkte meteen verbetering :y

Moet je het ook geen capo noemen. Elkaar oppeppen is ok, mannetjes die boven de groep staan en bevelen geven niet.

siepelsjeu

Citaat van: Westerpark op maart 17, 2014, 22:34:37
Afgelopen vrijdag was vanuit vak 14 in de tweede helft langer dan 10 minuten hetzelfde lied te horen.
Of je hebt een slecht tijdsbesef of je hebt iets. Met je oren

Nightmarelwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 12:24:00
Ik kreeg het idee dat er twee groepen op Noord stonden,m welke vakken weet ik niet.
1 groep zingt simpele liedjes, houdt ze lang vol en krijgt zodoende op een gegeven moment het hele stadion mee. Tot de 1-1 deden ze dat schitterend.
De 2de groep zingt kort en ingewikkelde liederen die niemand ooit zal meezingen voor de meerdere eer en glorie van henzelf  en waarna het hele stadion stil valt
Jullie zullen begrijpen dat ik fan ben van de eerste groep!

De groep die jij dus de 2de groep noemt, was de groep die bleef zingen en ook na de 1-1 bleef zingen.

De eerste groep die jij bedoeld stopte na de 1-1. En dat wij liedjes zingen voor eer en glorie, volgens mij hebben wij maar één song die op ons vak 14 slaat.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op maart 18, 2014, 19:17:52
Of je hebt een slecht tijdsbesef of je hebt iets. Met je oren

Mag ik vragen welke tribune je staat of zit?

Er werd minimaal 10 minuten achter elkaar hetzelfde nummer gezongen vanuit 14. Mocht je het niet geloven, dan kan je via FOX de wedstrijd terugkijken en luisteren.
MI-Sider for Life