Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Emko


Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:16:38

Tgenwordig bestaat de oude garde uit internethooligans die alleen maar klagen en om respect vragen :devil

Dan weet ik niet in welke grot jij hebt gezeten. Maar als je eens goed om je heen kijkt op de tribunes zul je zien dat de 'oude garde' voldoende aanwezig is in de thuis en uitwedstrijden. En dat zijn allemaal mensen die zonder internet zijn opgegroeid. Dus internethooligans lijkt me een verkeerde benaming. :)



zeewolde

Citaat van: Emko op maart 18, 2014, 13:35:45
En daarmee doel je op mij??
Wil je het je met alle liefde duidelijk maken hoor. :)

Denk dat ik tot jouw generatie behoor ;) Als ik je teksten goed lees.
Sta zelf nooit op noord, maar vind hetwel grappig als ik de teksten hier vaak lees. Wil alleen aangeven dat we vroeger mee moesten doen anders werd het ons goed duidelijk gemaakt. Weet niet hoe dat nu vaak op Noord gaat.

Ben wel van mening dat als je op noord wilt staan dat je mee moet zingen.

Straicar

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:50:06


Ben wel van mening dat als je op noord wilt staan dat je mee moet zingen.

Vind zelf als je iets meer wilt dan een goede sfeer. Een top sfeer!!! Dan zullen noord zuid en oost mee moeten doen.

Zelf op oost en valt mij op dat t buiten de heel oude mannetjes wel redelijk meedoet nu. Houd wel in natuurlijk dat noord de aansteker is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Straicar op maart 18, 2014, 14:09:10
valt mij op dat t buiten de heel oude mannetjes wel redelijk meedoet nu.

Gaan we persoonlijk worden? sommige van de heel oude mannetjes doen ook goed mee hoor!!  :clint :clint
Henk, held, bedankt

S(CC)upporter

Citaat van: el haj op maart 18, 2014, 00:29:23
Dan zing je toch vakje dertien, vakje zeven of waar je dan ook zit? Dat maakt toch niks uit? Ik sta meestal op dertien en dat is dus wat ik dan meezing.
Even een reminder hoe het kán klinken, en waarom ik het zo jammer vind dat we dit nummer niet met z'n allen voluit schreeuwen. Filmpje spreekt voor zich.


Die hebbenwel capo's die zoiets leiden. Bij Cambuur wil ''men'' er niet aan, persoonlijk denk ik wel wat je dan betere sfeer krijgt, nu is het een beetje chaotisch met een capo('s) kan je het wat meer sturen.

pvanbuijtene

Bahhhh trommels capo allemaal gemaakte sfeer :O

brambo3004

Citaat van: S(CC)upporter op maart 18, 2014, 14:59:02
Die hebbenwel capo's die zoiets leiden. Bij Cambuur wil ''men'' er niet aan, persoonlijk denk ik wel wat je dan betere sfeer krijgt, nu is het een beetje chaotisch met een capo('s) kan je het wat meer sturen.

Nou alsjeblieft niet zeg! Ik erger me al dood aan die trommel, komt er ook nog zo'n opgevoerde druif de boel 'dirigeren'. Laat capo's maar mooi in de maffia en bij Ajax/Eagles, maar niet bij ons op de tribune.

Cambuur123

Dat filmpje heeft mij zojuist overtuigd om dit lied voortaan uit volle borst mee te zingen, vond hem nooit zo leuk, maar dit filmpje bewijst me dat als we samen dit nummer zingen we tot een totale chaos kunnen komen. Prachtig!   :0= |:)

Straicar

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2014, 14:11:09
Gaan we persoonlijk worden? sommige van de heel oude mannetjes doen ook goed mee hoor!!  :clint :clint
:_schater

oldehove

Citaat van: el haj op maart 18, 2014, 00:29:23
Dan zing je toch vakje dertien, vakje zeven of waar je dan ook zit? Dat maakt toch niks uit? Ik sta meestal op dertien en dat is dus wat ik dan meezing.
Even een reminder hoe het kán klinken, en waarom ik het zo jammer vind dat we dit nummer niet met z'n allen voluit schreeuwen. Filmpje spreekt voor zich.

Heb het gevoel dat hun het echt zingen en dat het bij ons tussen roepen/zingen in zit
ut komt su as het komt

John Hiatt

Citaat van: Treb op maart 18, 2014, 12:58:21
In Vak14 staat behoorlijk wat 'skroot'.. in Vak12/13 vooral petjes en sjaaltjes. Op de een of andere manier gaat dat niet samen ofzo.. erg jammer.

Zie toch behoorlijk wat kleine jongetjes en meisjes staan in vak-14.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: pvanbuijtene op maart 18, 2014, 15:24:37
Bahhhh trommels capo allemaal gemaakte sfeer :O

Het kan toch geprobeerd worden: een Capo.
Iemand die mans genoeg is, erachter zetten en tetteren maar !
Werkt het niet dan gauw weer wegstoppen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello


Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 18, 2014, 17:48:59
Het kan toch geprobeerd worden: een Capo
Jij begint steeds meer wartaal uit te slaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 18, 2014, 17:48:59
Het kan toch geprobeerd worden: een Capo.
Iemand die mans genoeg is, erachter zetten en tetteren maar !
Werkt het niet dan gauw weer wegstoppen.
Ongecompliceerde chaos, dat is wat onze sfeer uniek maakt.

sccambuurlwdd

Sfeer is prima. Lekker laten zoals het is.