Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: dizzhead op maart 17, 2014, 19:16:58
Aan de andere kant ga ik ook niet zingen 'vakkie 14', want we zijn Cambuur, geen vakkie. Elk ander scc nummer moet je gewoon mee blèren, ongeacht wie m inzet.

Dan zing je toch vakje dertien, vakje zeven of waar je dan ook zit? Dat maakt toch niks uit? Ik sta meestal op dertien en dat is dus wat ik dan meezing.
Even een reminder hoe het kán klinken, en waarom ik het zo jammer vind dat we dit nummer niet met z'n allen voluit schreeuwen. Filmpje spreekt voor zich.



el haj

Citaat van: Emko op maart 17, 2014, 21:40:51

Vak 11, vak 12, vak 13, vak 14 en District9


8P :_schater

papier

Ipv "Vakkie 14" kun je toch ook wel Cambuur SC ofzo zingen, dit seizoen ben ik een keer bij RAFC geweest en dat was echt prachtig hoor ook als ze dat nummer dan zongen. Qua gevoel kwam het wel een beetje bij Cambuur, prachtig mooi daar! Maar dat door elkaar zingen is wel irritant ja, net als dat gedonder met de vrouw van de boer en hamas. Dan heb je het niet helemaal begrepen.

SCC-J

Ooooh SC Cambuur, SC Cambuur :?

papier

Citaat van: SCC-J op maart 18, 2014, 10:10:33
Ooooh SC Cambuur, SC Cambuur :?

Ik versta verder niets van de tekst, ken het alleen van RAFC
ooooooh
Royal Antwerp
One and only
The great old

they say our days our numbered
we're nog famous anymore
but antwerp rules the city
like we've always done before

dizzhead


Dit is hem volgens mij:Ooooooooh
SC Cambuur
Vakkie 14
Leeuwardeeeeeeeeen!

Wijn zijn sc Cambuur
en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen
maar we gaan niet aan de kant

Don

Citaat van: dizzhead op maart 18, 2014, 10:45:49
Dit is hem volgens mij:Ooooooooh
SC Cambuur
Vakkie 14
Leeuwardeeeeeeeeen!

Wijn zijn sc Cambuur
en we zijn voor niemand bang
Je kan het wel proberen
maar we gaan niet aan de kant

Voor leeuwarden komt nog oooh.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

dizzhead


Dokkumer

Maak van vakkie 14  de MI-Side en klaar ben je. Of vergeet ik dan de TNG en LYC 8P

Verstuurd vanaf mijn spambox


Emko


Citaat van: Dokkumer op maart 18, 2014, 12:30:24
Maak van vakkie 14  de MI-Side en klaar ben je. Of vergeet ik dan de TNG en LYC 8P

Verstuurd vanaf mijn spambox

Zo makkelijk ligt dit niet, het zijn allemaal haantjes. Als je die bij elkaar in één hok plaatst, krijg je één grote testosteron explosie. :)



Dokkumer

Ben blij dat ik bijna volwassen ben :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Treb

In Vak14 staat behoorlijk wat 'skroot'.. in Vak12/13 vooral petjes en sjaaltjes. Op de een of andere manier gaat dat niet samen ofzo.. erg jammer.

zeewolde

Citaat van: Emko op maart 17, 2014, 21:40:51
Laat de jeugd eerst maar eens wat respect krijgen voor de oudere garde, die al een tiental jaren op de tribune staan, voordat ze zo hoog van de toren gaan blazen. Dat over en weer verwijten lost niks op.



Vroeger kregen we respect voor de oude garde omdat ze ons dit goed duidelijk konden maken.

Tgenwordig bestaat de oude garde uit internethooligans die alleen maar klagen en om respect vragen :devil

Clint

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:16:38
Tgenwordig bestaat de oude garde uit internethooligans die alleen maar klagen en om respect vragen :devil

Gheghe. Zit de hele dag op Twatter en Facespuit om respect te vragen. 8) :clint

Emko


Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:16:38
Vroeger kregen we respect voor de oude garde omdat ze ons dit goed duidelijk konden maken.


En daarmee doel je op mij??
Wil je het je met alle liefde duidelijk maken hoor. :)