Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: Cambuur123 op maart 17, 2014, 12:41:46
Die trommel moet gewoon blijven waar hij is.
in het hok naast de rookmachine :zweep

Ronnie tng

Inderdaad in het sfeerhok, en er nooit meer uithalen!


Ronnie tng

Citaat van: jeff op maart 17, 2014, 12:43:28
in het hok naast de rookmachine :zweep

Je was me net voor hehe

Cambuur123

Hahaha tja misschien had ik mijn standpunt iets anders moeten formuleren, had zulke opmerkingen kunnen verwachten  8P

Bernardo

Citaat van: scc-aaron op maart 15, 2014, 13:26:02
Ja klopt, ik zit ook op oost, en merk dat de trommel de mensen op oost versterkt.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Nou, ik hoor de trommel meestal niet eens als ik op oost zit. Ja, soms dat domme ding op zuid.  :X

ForzaCambuur1

Vrijdagavond weer gemerkt dat op het moment dat de trommel onmisbaar is om liederen lekker lang te laten lopen. En lang lopende liederen krijgen op het gegeven moment het hele stadion mee. Zonder trommel loopt alles na 10 seconden uit de maat tussen verschillende vakken en daardoor dood. Snap die aversie tegen de trommel echt niet. Wil het nog wel eens zien of de sfeer beter wordt zondr trommel, ik geloof er in ieder geval helemaal niks van. Zeker niet met de verschillende groepen in 13 en 14 die elkaar de loef willen afsteken om wat voor onnozele reden dan ook.

666

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 17, 2014, 18:13:40
Vrijdagavond weer gemerkt dat op het moment dat de trommel onmisbaar is om liederen lekker lang te laten lopen. En lang lopende liederen krijgen op het gegeven moment het hele stadion mee. Zonder trommel loopt alles na 10 seconden uit de maat tussen verschillende vakken en daardoor dood. Snap die aversie tegen de trommel echt niet. Wil het nog wel eens zien of de sfeer beter wordt zondr trommel, ik geloof er in ieder geval helemaal niks van. Zeker niet met de verschillende groepen in 13 en 14 die elkaar de loef willen afsteken om wat voor onnozele reden dan ook.

Hier ben ik het mee eens... Zonder trommel chaos.
Het kan wel zonder trommel, maar dan moeten de verschillende vakken eerst op muziekles (voor de maat  :proost).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

#877
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 17, 2014, 18:13:40
Vrijdagavond weer gemerkt dat op het moment dat de trommel onmisbaar is om liederen lekker lang te laten lopen. En lang lopende liederen krijgen op het gegeven moment het hele stadion mee. Zonder trommel loopt alles na 10 seconden uit de maat tussen verschillende vakken en daardoor dood. Snap die aversie tegen de trommel echt niet. Wil het nog wel eens zien of de sfeer beter wordt zondr trommel, ik geloof er in ieder geval helemaal niks van. Zeker niet met de verschillende groepen in 13 en 14 die elkaar de loef willen afsteken om wat voor onnozele reden dan ook.
Citaat van: 666 op maart 17, 2014, 18:21:13
Hier ben ik het mee eens... Zonder trommel chaos.
Het kan wel zonder trommel, maar dan moeten de verschillende vakken eerst op muziekles (voor de maat  :proost).
onzin. Wat betreft maat al helemaal, want van ritme in dat drumvel blijft weinig over door weerkaatsing en afstand geluid (hier geef ik de drummer t voordeel vd twijfel). Wat mij betreft flikkeren ze dat ding de eerste de beste thuiswedstrijd symbolisch de gracht in. Op elf haken we naar mijn idee in op zanggeluid, niet op een drummer. en wat betreft dat 'uit de maat klinkt t niet' is ook onzin, dan golft t lawaai juist schitterend door t stadion heen. Is ook maar een mening, maar verklaart misschien mijn aversie

oostside

Citaat van: 666 op maart 17, 2014, 18:21:13
Hier ben ik het mee eens... Zonder trommel chaos.
Het kan wel zonder trommel, maar dan moeten de verschillende vakken eerst op muziekles (voor de maat  :proost).

Zit vak 20. Hoor daar de trommel al niet meer, boven het normale geluid uit komen. Of het is het kokende bloed in de bovenkamer na 10 minuten gametime

dizzhead

#879
En dan nog even over die 13/14 discussie. Zit er verschil in de liedjes die ze inzetten? Want op elf heb ik niet t idee dat dit een rol speelt. Als je als vak 13 of 14 die strijd boven de club zet heb je een probleem met je ego. Aan de andere kant ga ik ook niet zingen 'vakkie 14', want we zijn Cambuur, geen vakkie. Elk ander scc nummer moet je gewoon mee blèren, ongeacht wie m inzet.

666

Citaat van: dizzhead op maart 17, 2014, 18:32:45
onzin. Wat betreft maat al helemaal, want van ritme in dat drumvel blijft weinig over door weerkaatsing en afstand geluid (hier geef ik de drummer t voordeel vd twijfel). Wat mij betreft flikkeren ze dat ding de eerste de beste thuiswedstrijd symbolisch de gracht in. Op elf haken we naar mijn idee in op zanggeluid, niet op een drummer. en wat betreft dat 'uit de maat klinkt t niet' is ook onzin, dan golft t lawaai juist schitterend door t stadion heen. Is ook maar een mening, maar verklaart misschien mijn aversie

Let wel... Ook ik ben niet een voorstander van een trommel. Maar het experiment om het zonder te doen is al eens eerder geweest en als dan vak 14 alle liedjes versneld gaat zingen en vak 13 het dan probeert bij te benen dan bloed de sfeer dood. Vak 12 en lager willen graag meedoen maar krijgen
de kans niet door die chaos. Liever zonder trommel maar dan moet vak 14 terug naar 13 en meer maat gaan houden. Zolang dit niet gebeurd mooi die trommel houden.

Ps over sfeer valt te twisten, maar wat ik bij Cambuur al jaren meemaak (en vooral dit seizoen) is gewoon uniek. Dit maak je bijna niet mee in andere stadions.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ForzaCambuur1

Citaat van: dizzhead op maart 17, 2014, 19:16:58
En dan nog even over die 13/14 discussie. Zit er verschil in de liedjes die ze inzetten? Want op elf heb ik niet t idee dat dit een rol speelt. Als je als vak 13 of 14 die strijd boven de club zet heb je een probleem met je ego. Aan de andere kant ga ik ook niet zingen 'vakkie 14', want we zijn Cambuur, geen vakkie. Elk ander scc nummer moet je gewoon mee blèren, ongeacht wie m inzet.

Verschil niet eens zo zeer denk ik maar wat je zo nu en dan merkt is dat beide vakken tegelijk inzetten. Als je in een bepaald gedeelte zit is het soms ook enorm slecht te horen wat er een vak verderop gebeurd.

Destroyer

Citaat van: dizzhead op maart 17, 2014, 19:16:58
En dan nog even over die 13/14 discussie. Zit er verschil in de liedjes die ze inzetten? Want op elf heb ik niet t idee dat dit een rol speelt. Als je als vak 13 of 14 die strijd boven de club zet heb je een probleem met je ego. Aan de andere kant ga ik ook niet zingen 'vakkie 14', want we zijn Cambuur, geen vakkie. Elk ander scc nummer moet je gewoon mee blèren, ongeacht wie m inzet.

Ja het niveau ligt lager bij vak 14, liedjes als abe heeft een p in zijn k, en de vrouw van f de b zijn erg sfeer verhogend  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC-J

Citaat van: Destroyer op maart 17, 2014, 19:55:53
Ja het niveau ligt lager bij vak 14, liedjes als abe heeft een p in zijn k, en de vrouw van f de b zijn erg sfeer verhogend  :O
jij zit op zuid toch?

dizzhead