Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2014, 12:07:23
Al tijden vraag ik me af hoe oud je bent!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
hahaha...heb zelf jaren in hallum gewoond.
dit is een marrummer...raar en apart volk.
laat hem maar joh :_schater

marrumer

Citaat van: peter op maart 15, 2014, 12:08:51
hahaha...heb zelf jaren in hallum gewoond.
dit is een marrummer...raar en apart volk.
laat hem maar joh :_schater
jij snapt het  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Harry L. op maart 15, 2014, 11:00:15
Geweldig |:)
Ik kreeg het idee dat er twee groepen op Noord stonden,m welke vakken weet ik niet.
1 groep zingt simpele liedjes, houdt ze lang vol en krijgt zodoende op een gegeven moment het hele stadion mee. Tot de 1-1 deden ze dat schitterend.
De 2de groep zingt kort en ingewikkelde liederen die niemand ooit zal meezingen voor de meerdere eer en glorie van henzelf  en waarna het hele stadion stil valt
Jullie zullen begrijpen dat ik fan ben van de eerste groep!
Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

Volgens mij staat heel Noord al het gehele seizoen en die paar seizoenen ervoor ook.
En ja, die eerste groep zorgde ervoor dat soms(lees: regelmatig) het hele stadion meedeinsde  _O_
Dat pakte heel goed uit gisteravond. HULDE  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

HilversumOnTour

Machtig moment toen de hoofdtribune ook helemaal meezong en sprong  |:)

Len Cantello


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 13:07:32
Machtig moment toen de hoofdtribune ook helemaal meezong en sprong  |:)
Vak 7 de gekstuuuuuuhhhh!!!
:-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur123

Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 11:55:21
Mooie sfeer gisteren.
Trommel voegt niets toe is eerder hinderlijk dan van toegevoegde waarde.
Weg met dat ding!

Ben ik totaal niet met je eens! Zodra de trommel goed inkomt bij een lied (wat niet altijd goed gaat maar oke) spoort het vele mensen aan om mee te zingen. Zo ook mensen op oost, zodra de trommel inkomt beginnen ze mee te klappen en zingen.

scc-aaron

Ja klopt, ik zit ook op oost, en merk dat de trommel de mensen op oost versterkt.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 13:10:40
Vak 7 de gekstuuuuuuhhhh!!!
:-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Volgend jaar maar een vakje opschuiven van 8 naar 7  _O_

Len Cantello


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 13:27:14
Volgend jaar maar een vakje opschuiven van 8 naar 7  _O_
Je bent van harte welkom!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

RotterdamLeeuwarden

Zelfs de VIP's  op de "zakenclub Cambuur Leeuwarden" tribune, deden regelmatig mee met de liederen  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Emko


Citaat van: scc-aaron op maart 15, 2014, 13:26:02
Ja klopt, ik zit ook op oost, en merk dat de trommel de mensen op oost versterkt.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk


Volgend seizoen de trommel dus maar naar oost.



oostside

Citaat van: Emko op maart 16, 2014, 22:16:45

Volgend seizoen de trommel dus maar naar oost.

NEEEEEEEE!!!! :) Ik wil graag mijn scheldkanonnades richting de arbiter en zijn hulppieten goed kunnen horen!  :0=

Emko


Citaat van: oostside op maart 16, 2014, 22:40:25
NEEEEEEEE!!!! :) Ik wil graag mijn scheldkanonnades richting de arbiter en zijn hulppieten goed kunnen horen!  :0=

Zo denk ik er dus ook over. :)



Cambuur123

Die trommel moet gewoon blijven waar hij is.